Przetargi.pl
Wykonanie ekspertyzy techniczno-kosztowej stanu technicznego budynków przy ul. Zamoyskiego 55 i 36 oraz wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie remontu i docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynku oraz wymiany stolarki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wiatracznej 19.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ekspertyzy techniczno-kosztowej stanu technicznego budynków przy ul. Zamoyskiego 55 i 36 oraz wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie remontu i docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynku oraz wymiany stolarki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wiatracznej 19.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: - w zakresie części 1: Wykonanie ekspertyzy techniczno-kosztowej stanu technicznego budynków przy ul. Zamoyskiego 55 i Zamoyskiego 36. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej na potrzeby opracowania ekspertyzy, 2)sporządzenie inwentaryzacji istniejących uszkodzeń budynku, 3)określenie przyczyn powstania uszkodzeń budynków, 4)określenie stanu technicznego budynków na dzień opracowania ekspertyzy, 5)określenie sposobu naprawy uszkodzeń budynków uzgodniony z Konserwatorem Zabytków w celu dalszego bezpiecznego użytkowania (budynki wpisane do rejestru zabytków), 6)sporządzenie analizy kosztowej wykonania robót budowlanych, 7)sporządzenie wniosków i zaleceń końcowych. Ekspertyzę należy przygotować w oparciu między innymi o: oględziny budynku, badania geotechniczne, odkrywki fundamentów itp. Ekspertyza powinna być wykonana przez rzeczoznawcę budowlanego spełniającego wymogi określone w art. 15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409). Ekspertyzę należy opracować w wersji papierowej i wersji elektronicznej w następującej formie: 1)wersja papierowa - 5 egz., 2)wersja elektroniczna - 1 egz. i dostarczyć na nośnikach optycznych (płyty CD lub DVD). Poszczególne elementy ekspertyzy powinny być zapisane w poszczególnych plikach w formacie PDF. - w zakresie części 2: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie remontu i docieplenia ścian zewnętrznych i dachu budynku oraz wymiany stolarki w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wiatracznej 19. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)inwentaryzację budowlaną budynku, 2)sporządzenie projektu wykonawczego docieplenia ścian zewnętrznych i dachu, 3)sporządzenie projektu wykonawczego kolorystyki elewacji budynku, 4)sporządzenie projektu wykonawczego wymiany stolarki, 5)opracowanie planu BIOZ, 6)sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 7)sporządzenie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich. Dokumentację należy opracować w wersji papierowej i elektronicznej w następującej formie: a)inwentaryzacja budowlana budynku- 4 egz., b)projekty wykonawcze i plan BIOZ w wersji papierowej - 6 egz., c)przedmiary i kosztorysy inwestorskie w wersji papierowej - 3 egz., d)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w wersji papierowej - 3 egz., e)wersja elektroniczna - 1 egz. i dostarczyć na nośnikach optycznych (płyty CD lub DVD). Poszczególne elementy dokumentacji powinny być zapisane w poszczególnych plikach w formacie PDF. Opracowana dokumentacja umożliwi Zamawiającemu wystąpienie ze zgłoszeniem do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej. II. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być sporządzony w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub źródła pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Dokumentacja techniczna posiadać będzie klauzulę kompletności dla celu jakiemu ma służyć oraz będzie opracowana zgodnie z wymogami art. 20 i 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((Dz. U. z 2013r. poz. 1409). Dokumentacja techniczna będzie zweryfikowana przez osoby uprawnione. Do sporządzonej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną (papierową). III. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opisany w pkt. I przedmiot zamówienia z należytą starannością , zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi przepisami zawartymi w szczególności w następujących aktach prawnych: a)rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz.1129), b)rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389), c)ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami), d)ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów(Dz. U. z 2013r. poz. 1232), e)ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409), f)obowiązujących normach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) a w przypadku składania ofert częściowych: Na Część 1: 500,00 zł Na Część 2: 500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach