Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8622670 , fax. 059 8622670
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 3 3
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 059 8622670, fax. 059 8622670
REGON: 77159161000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl; mzgk.leb@gmail.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie drobnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej, których wartość jednostkowa nie przekracza 6.000,00 zł, w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie drobnych robót budowlanych branży ogólnobudowlanej, dekarskiej, elektrycznej i instalacyjnej, których wartość jednostkowa nie przekracza 6.000,00zł, w budynkach i lokalach stanowiących własność Gminy Miasto Lębork. S - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium w wysokości 3.000 złotych wykonawca zobowiązany jest wnieść do dnia 04 maja 2009r. do godz. 15:00. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczeni
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. Przyjęcie projektu umowy o wykonanie robót, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.2. Spełnienie warunków wymienionych w art. 22 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotowych robót, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3. Brak zaległości w stosunku do Urzędu Skarbowego. 1.4. Brak zaległości w stosunku do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS). 1.5. Brak zaległości w stosunku do gminy właściwej dla wykonawcy w opłacaniu podatków lokalnych związanych z jego działalnością. 1.6. Ważność oferty przez okres 30 dni. 1.7. Wniesienie wymaganego wadium. 2.Ocenę spełnienia warunków wymaganych w od wykonawców dokonuje się poprzez sprawdzenie dokumentów określonych w p. IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty określające stan prawny, miejsce zarejestrowania, główną siedzibę firmy oraz osobę uprawnioną do jej reprezentowania. 2.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z Prawo zamówień publicznych (Zał. nr 3). 3.Oświadczenie o braku zaległości podatkowych względem Urzędu Skarbowego. (Zał. nr 3). 4.Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne względem ZUS-u lub KRUS-u (Zał. nr 3). 5.Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatków lokalnych związanych z działalnością wykonawcy względem gminy właściwej dla niego (Zał. nr 3). 6.Oświadczenie o ważności oferty przez okres 30 dni (Zał. nr 2). 7.Oświadczenie o przyjęciu warunków załączonego projektu umowy o wykonanie robót stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (Zał. nr 2). 8.Oświadczenie o zapoznaniu się ze SIWZ oraz przyjęciu jej warunków bez zastrzeżeń (Zał. nr 2). 9.Ofertę (wypełniony Zał. Nr 2). 10.Dowód wniesienia wymaganego wadium. 11. Wskazanie części zamówienia, która powierzona zostanie podwykonawcom (Zał. nr 2). Wszystkie kserokopie winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koszt zakupu jako procent do wartości materiałów wykonawcy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń w budynku B przy Al. Gen. Hallera 16/18 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Tczewie, przy ul. Jagiellońskiej 55
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa węzła żywienia w Szkole Podstawowej Nr 44 w Gdańsku, ul. Jagiellońska 24
Dodano: 2016-07-01 - Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 25 w Pruszczu Gdańskim.
Dodano: 2016-07-01 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych na budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Cecenowo. Oznaczenie postępowania: ZP.271.03.2016
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja budynku warsztatowo - garażowego Nadleśnictwa Rytel
Dodano: 2016-06-21 - Przebudowa pomieszczeń baru z salą konsumpcyjną i zapleczem kuchennym w budynku Urzędu Miasta w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12.
Dodano: 2016-05-27 - Modernizacja budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2016-05-24 - Przebudowa zaplecza szatniowo - sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Gdańsku, ul. Na Zaspę 31
Dodano: 2016-05-23 - Przebudowa pomieszczeń zaplecza węzła żywienia oraz odwodnienie i zagospodarowanie terenu Przedszkola Nr 46 w Gdańsku, ul. Szuwary 2
Dodano: 2016-05-06