Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
REGON: 00000189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa oraz montaż zestawów audytoryjnych stanowiących wyposażenie auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający żąda, aby Wykonawca zapewnił Zamawiającemu: 1. Dostawę wraz z montażem zestawów audytoryjnych, których opis stanowi załączniki nr 1 do SIWZ do auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 w Lublinie. 2. Minimalny oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji dla zestawów audytoryjnych: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego na przedmiot zamówienia. 3. Dokładny pomiar i ustalenie wymiarów zestawów audytoryjnych: Wykonawca po podpisaniu umowy a przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy dokona niezbędnych pomiarów w pomieszczeniach i uzgodni ostateczną ich lokalizację. Udostępnienie pomieszczeń do pomiarów odbędzie się w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 4. Czas reakcji Wykonawcy na serwis gwarancyjny: maksymalnie 48 godzin, licząc od dnia jego zgłoszenia faksem e-mailem przez Zamawiającego. 5. Wykonawca wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość terminu gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.lublin.pl/szp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części
Dodano: 2016-04-28 - BZP/PN/18/2015 - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015
Dodano: 2015-02-19 - Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie
Dodano: 2014-11-14 - BZP/PN/124/2014 - Dostawa krzeseł i foteli
Dodano: 2014-07-09 - Realizacja wyposażenia meblowego i pozostałego wyposażenia ruchomego niezbędnego do funkcjonowania Chełmskiej Biblioteki Publicznej i Transgranicznego Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowane ze środków europejskich
Dodano: 2014-07-04 - Wyposażenie pomieszczeń WE i I PL ( Siedzenia audytoryjne, meble, krzesła i fotele, wieszaki, tablice, gabloty, zabudowa z profili Al, wyposażenie toalet ).
Dodano: 2014-06-06 - Meble dla PL 2.
Dodano: 2013-09-17 - zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami z dostarczeniem do NBP O/O w Lublinie oraz montażem
Dodano: 2013-08-29 - BZP/PN/58/2011 - Dostawa krzeseł do jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2011-10-26 - dostawa siedzisk stadionowych
Dodano: 2010-03-25