"Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk ogłasza przetarg
- Adres: 80-802 Gdańsk, Gradowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 300 08 42 , fax. 58 742 15 13
- Data zamieszczenia: 2018-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
Gradowa 6
80-802 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 300 08 42, fax. 58 742 15 13
REGON: 19057266000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.hewelianum.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń przeznaczonych na cele wystawowo-konferencyjne w budynku Wozowni Artyleryjskiej na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku. 2. Elementy wyposażenia obejmują: 2.1. Sień (parter) oraz komunikacja (I i II piętro) - 1) Tablica informacyjna – 1 szt. 2) System orientacji przestrzennej tj. tabliczki kierunkowe i tabliczki pomieszczeń - 34 szt., 3) Tablica informacyjna obiektu – 1 szt., 2.2. Recepcja – I piętro: 1) Lada recepcyjna – 1 szt. 2) Komoda – 1 szt. 3) Fotel obrotowy – 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy – 2 szt., 5) Ekspozytor mobilny - 1 szt., 6) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.3. Szatnia – I piętro: 1) Szafka szatniowa/schowek na plecaki - 3 szt., 2) Wieszak obrotowy - 3 szt., 3) Wieszak ubraniowy mobilny - 4 szt.. 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt.. 2.4 Przestrzeń wystawowo-konferencyjna – I piętro 1) Stół konferencyjny - 36 szt.. 2) Wózek do transportu stołów - 4 szt.. 3) Krzesło konferencyjne - 150 szt.. 4) Wózek do transportu krzeseł - 12 szt., 5) System mobilnych ścian działowych – 1 komplet zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 6) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt.. 2.5. Pokój tłumaczeń symultanicznych (I piętro): 1) Biurko - 1 szt., 2) Fotel obrotowy – 1 szt., 3) Szafa dwudzielna - 2 szt., 4) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 1 szt. 2.6. Recepcja – II piętro 1) Lada recepcyjna - 1 szt., 2) Szafka z szufladami - 1 szt., 3) Fotel obrotowy - 1 szt., 4) Fotel wypoczynkowy - 2 szt. 5) Wieszak obrotowy – 1 szt. 6) Ekspozytor mobilny - 1 szt. 7) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt. 2.7. Pokoje gościnne – II piętro 1) Biurko - 3 szt., 2) Fotel obrotowy - 3 szt., 3) Komoda – 4 szt., 4) Szafka z szufladami – 3 szt., 5) Szafka z lustrem – 1 szt., 6) Szafa dwudzielna wyposażona w chłodziarko-zamrażarkę – 2 szt., 7) Fotel rozkładany – 2 szt. 8) Stolik – 2 szt., 9) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt., 10) Rolety wewnętrzne sterowane manualnie - 2 szt., 2.8. Przestrzeń wystawowo – konferencyjna – II piętro 1) Stół konferencyjny – 29 szt., 2) Wózek do transportu stołów – 3 szt., 3) Krzesło konferencyjne – 100 szt., 4) Wózek do transportu krzeseł – 6 szt., 5) Ściana/zabudowa kartonowo-gipsowa – 1 szt.. 6) System mobilnych ścian działowych - 1 komplet, zawierający co najmniej 10 paneli dźwiękochłonnych. 7) Lustro – 2 szt.. 8) Rolety wewnętrzne z napędem elektrycznym - 7 szt. 3. Zakres prac obejmuje również: 1) uruchomienie i doprowadzenie wszystkich elementów wyposażenia pomieszczeń w budynku Wozowni Artyleryjskiej do stanu pełnej sprawności w sposób zapewniający udostępnienie ich do użyteczności; 2) usuwanie, w okresie gwarancji, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek składników wyposażenia; 3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi elementów wyposażenia i aranżacji; 4) wykonanie oraz przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej w formie drukowanej w języku polskim oraz w formie zapisu cyfrowego (płyta CD/DVD) będącym odzwierciedleniem wersji drukowanej, składającej się co najmniej z: a) oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie elementy wyposażenia i aranżacji zostały wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami europejskimi, w tym normami techniczno-budowlanymi, normami dotyczącymi bezpieczeństwa urządzeń oddawanych do użytku publicznego stosowanymi w krajach Unii Europejskiej oraz, że pomieszczenia budynku wraz z elementami wyposażenia i aranżacji są wydawane w stanie zupełnym ze względu na cel oznaczony w umowie, b) kart eksploatacyjnych wszystkich elementów wyposażenia i aranżacji sporządzonych według zaleceń Zamawiającego, c) zasad bieżącej kontroli i okresowych przeglądów elementów wyposażenia i aranżacji, d) kart gwarancyjnych wystawionych przez Wykonawcę lub producentów zainstalowanego sprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli na Pododdział Chirurgii Rekonstrukcji Głowy i Szyi w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu pn.: „Rozbudowa, przebudowa i doposażenie ..."
Dodano: 2023-12-11 - Zakup, dostawę i montaż wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. 28 Słupskiego Pułku Lotnictwa Myśliwskiego w Redzikowie
Dodano: 2023-10-03 - Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego oraz metalowych regałów magazynowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń Dużej Sceny Teatru Wybrzeże
Dodano: 2023-07-27 - Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do budynku żłobka w Czersku
Dodano: 2023-02-14 - Dostawa wyposażenia do pomieszczeń dydaktycznych Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku, z podziałem na części.
Dodano: 2022-09-19 - Dostawa, wniesienie oraz montaż łóżek o konstrukcji metalowej w ramach pierwszego wyposażenia przebudowanego budynku koszarowego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Kościuszki 1A
Dodano: 2020-08-10 - Dostawa wyposażenia do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew
Dodano: 2020-07-21 - „Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego i pozostałego dla zadania „Przebudowa Gimnazjum nr 12 w Gdańsku, przy ul. Wrzeszczańskiej 29 na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Promocji Zdrowia i Profilaktyki Uzależnień”
Dodano: 2020-05-25 - Dostawa mebli do Szkół Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew
Dodano: 2020-03-19 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Przychodni Przyszpitalnej Copernicus PL Sp. z o.o.- Szpital Zaspa
Dodano: 2020-03-18