Przetargi.pl
Wykonanie, dostawa i montaż elementów aranżacji w Pawilonie Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu

Muzeum Narodowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-153 Wrocław, Pl. Powstańców Warszawy 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3435643, 3433308 , fax. 071 3725159
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe we Wrocławiu
    Pl. Powstańców Warszawy 5 5
    50-153 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3435643, 3433308, fax. 071 3725159
    REGON: 00027846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnwr.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie, dostawa i montaż elementów aranżacji w Pawilonie Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów aranżacji Pawilonu Czterech Kopuł we Wrocławiu przy ul. Wystawowej 1 dla celów wystawy sztuki stałej Muzeum Sztuki Współczesnej w zakresie aranżacji strefy wejściowej do budynku, aranżacji rekreacyjnych stref edukacyjno-kulturalnych, wg załączonej dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę i montaż elementów aranżacji, na które składają się, opisane w dokumentacji projektowej, min. następujące roboty budowlane: 1) wykonanie zabudowy księgarni wraz z wyposażeniem, 2) wykonanie zabudowy szatni wraz z dostawą i montażem transportera wieszakowego do szatni, 3) wykonanie zabudowy kasy wraz z wyposażeniem, 4) wykonanie zabudowy cafetiery w przestrzeni dziedzińca wraz z dostawą i montażem urządzeń gastronomicznych oraz wyposażeniem strefy przygotowawczej, magazynowej i zaplecza cafetiery, 5) dostawa elementów wyposażenia ruchomego: fotele kawiarniane, ławy kawiarniane, stoliki kawiarniane, taborety barowe, krzesła obrotowe, siedziska wnękowe-modułowe, lustra designerskie, 6) dostawa i montaż oświetlenia, 7) wykonanie włazu do piwnicy, 8) roboty budowlane związane z wydzieleniem ciągu komunikacyjnego, 9) dostawa i montaż bramek kontroli dostępu, 10) dostawa i montaż bramek antykradzieżowych. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do podłączenia wykonanych i zamontowanych elementów do instalacji elektrycznej i wodno-kanalizacyjnej z wykonaniem prób szczelności zgodnie z projektem i przepisami prawa. Wykonanie instalacji doprowadzającej nie jest objęte niniejszym zamówieniem. 4. Na dokumentację projektową, o której mowa w ust. 2 składają się projekty wykonawcze pn.: 1) Zabudowa niestandardowa związana z budynkiem. 2) Wyposażenie ruchome. 3) Wyposażenie ruchome niestandardowe. 4) Technologia do pomieszczenia obsługi przestrzeni rekreacyjnej służącej do działań edukacyjno-kulturalnych. 5) Technologia szatni. 6) Oświetlenie. 7) Wyposażenie związane z udostępnieniem obiektu - wystawy: właz do piwnicy, wydzielenie ciągu komunikacyjnego, bramki kontroli dostępu, bramki antykradzieżowe. 5. Przedmiot umowy będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta. Wszystkie rysunki warsztatowe i ewentualne zmiany w projekcie a także karty materiałowe zastosowanych sprzętów, urządzeń AGD należy przed realizacją przedstawić projektantowi do akceptacji. 6. Wszystkie ewentualne wskazane z nazwy produkty użyte w Projekcie wykonawczym, w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych produktów, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności. 7. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art.30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zaoferowany przedmiot zamówienia winien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 9 do SIWZ - Projektach wykonawczych. 9. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. 10. Zamawiający umożliwia wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej Pawilonu Czterech Kopuł w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna potencjalnego wykonawcy jest możliwa, po telefonicznym uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, Małgorzata Merta-Witecka e mail: malgorzata.witecka@mnwr.art.pl Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Uwaga, Zamawiający zaznacza, że podczas wizji lokalnej nie odpowiada na żadne pytania Wykonawcy. Zapytania i prośby o wyjaśnienia Wykonawcy są zobowiązani składać pisemnie do Zamawiającego, zgodnie z procedurą opisaną w Dziale VII SIWZ. 11. Udział podwykonawcy: 1) Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (wzór formularza- Załącznik nr 2) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w przypadku gdy wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, również wskazania nazw (firm) tych podwykonawców. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie. 2) Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zmieni lub zrezygnuje z podwykonawcy, na którego zasoby powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3) W celu wprowadzenia zmiany wykonawca przedłoży wniosek zawierający określenie rodzaju zmiany, termin wprowadzenia zmiany, a w przypadku gdy wykonawca zmienia podwykonawcę, na którego zasoby powoływał się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, dodatkowo przedkłada też dokumenty w celu wykazania, że nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana w zakresie podwykonawstwa wprowadzona zostanie aneksem do umowy po zatwierdzeniu przez zamawiającego wniosku o zmianę. 12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji: 1) dla urządzeń AGD - 60 m-cy 2) dla pozostałych elementów wyposażenia - zgodnie z gwarancją producenta 3) dla robót budowlanych, w tym zabudowy - zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy w formularzu ofertowym. Długość gwarancji musi zawierać się w przedziale od 60 do 84 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił obowiązkowo podstawowej gwarancji na wykonanie zamówienia na okres 60 m-cy. Każdy następny, dodatkowy 1 rok (12 m-cy) udzielonej gwarancji będzie premiowane dodatkowo 5 punktami. Maksymalny premiowany okres gwarancji to 84 m-ce. (szczegóły podane w Dziale XIII SIWZ) Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. 13. Wykonawca przed podpisaniem umowy jest zobowiązany, najpóźniej w dniu podpisania umowy przekazać Kosztorys ofertowy, sporządzony w oparciu o dokumentację projektową. Kosztorys ofertowy powinien zawierać kalkulację uproszczoną z użyciem cen jednostkowych, tabelę wartości elementów scalonych, sporządzoną w postaci sumarycznego zestawienia wartości wszystkich robót wraz z dostawami, łącznie z narzutami kosztów pośrednich i zysku. 14. Wymagania Zamawiającego odnośnie warunków realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowy lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie, zawierające oświadczenie, że: (nazwa Wykonawcy) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 907 z późniejszymi zmianami), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw lub w przypadku kiedy nie wywiązał się z zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy), - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Muzeum Narodowe we Wrocławiu ING BANK ŚLĄSKI Nr konta: 92 1050 1575 1000 0005 0269 5836 z adnotacją: Wpłata wadium - zamówienie nr sprawy: 5/2016. Elementy aranżacji w Pawilonie Czterech Kopuł. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdziale VI niniejszej SIWZ lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane, w tym zabudowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mnwr.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach