Przetargi.pl
Wykonanie dla Nadleśnictwa Kolumna robót budowlanych w zakresie remontu drogi leśnej Okup długości 0+840 km w leśnictwie Kopyść

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolumna w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. Armii Ludowej 1c
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6754206; 6754359 , fax. wew. 114
  • Data zamieszczenia: 2012-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolumna w Łasku
    ul. Armii Ludowej 1c 1c
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 43 6754206; 6754359, fax. wew. 114
    REGON: 73002096028001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.lasy.gov.pl/kolumna
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie dla Nadleśnictwa Kolumna robót budowlanych w zakresie remontu drogi leśnej Okup długości 0+840 km w leśnictwie Kopyść
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Nadleśnictwa Kolumna robót budowlanych w zakresie remontu drogi leśnej Okup dł. 0+840 km, polegających na wykonaniu robót przygotowawczych, robót ziemnych, odtworzeniu obiektów odwadniających, wykonaniu podbudowy oraz nawierzchni. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Dokumentacji projektowej (uproszczonej) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej Załączniki do SIWZ odpowiednio nr 7 i 8 do SIWZ. Zakres ogólny robót to: -roboty pomiarowe; -mechaniczne karczowanie pni, ręczne karczowanie pozostałości po krzakach i poszyciu oraz ich załadunek i wywiezienie; -zdjęcie i zgarnięcie humusu; -roboty ziemne; -odtworzenie rowów i zbiorników odparowujących; -wymiana przepustów; -formowanie skarp i montaż prefabrykowanych żelbetowych ścianek oporowych ze skrzydełkami; -profilowanie podłoża wraz z zagęszczeniem oraz formowanie poboczy; -wykonanie podbudowy i nawierzchni. Zakres zamówienia: 14.000,00 - 5.000.000,00 euro. Kod CPV ze Wspólnego Słownika Zamówień: 45 23 31 40-2 (Roboty drogowe). Wskazane jest, aby Wykonawca na swoją odpowiedzialność i koszt, dokonał wizji lokalnej na miejscu, którego dotyczy wykonanie zadania określonego w niniejszej SIWZ. -Wymagany okres udzielonej pisemnej gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy. -Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia. W tym przypadku Wykonawca jest zobowiązany wskazać na formularzu oferty % udział robót, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty będzie uznawany jako stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia. -W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca przed podpisaniem umowy na udzielenie zamówienia przekaże zamawiającemu kopię umowy z podwykonawcą. We wskazanej umowie Wykonawca ustali okres odpowiedzialności za wady nie krótszy od okresu odpowiedzialności Wykonawcy wobec zamawiającego. -Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. -Zamawiający działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie na wykonanie w/w zamówienia publicznego w zakresie między innymi zmiany terminów wykonania zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy ani Zamawiającego (szczegóły w Dziale XIV nin. SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składa oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie wadium 2500,00 zł. (słownie: dwa tysiące pięćset i 00/100 złotych). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku Bank Pekao S.A./I Oddział w Łasku, tj: 09 1240 3288 1111 0000 2807 7192 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy i jakiej części zamówienia. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego, natomiast jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium w każdej dopuszczalnej formie musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. tj. do dnia 28.08.2012 r. do godz. 9:30. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie: a) wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) na wniosek wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium także w okolicznościach ujętych w art. 46 ust. 4a Ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.lasy.gov.pl/web/kolumna zakładka Oferty i przetargi -przekierowanie na wyodręb. stronę BIP.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach