Przetargi.pl
Wykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczania na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego

Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
  • Data zamieszczenia: 2015-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
    ul. Silniki 1 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 8548 611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczania na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczania na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Z wykonania czynności objętych zamówieniem należy sporządzić protokół z wykonania i odbioru prac - w 3 egz. (oryginały), oddzielnie dla każdego miejsca, potwierdzony podpisem przedstawiciela Sekcji Ochrony Środowiska 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV: 77211400-6 Usługi wycinania drzw; 77300000-3 Usługi ogrodnicze. Zamawiający posiada wszystkie wymagane decyzje administracyjne pozwalające na wycinkę drzew objętych zamówieniem. Do realizacji zamówienia Wykonawca użyje materiałów zgodnych z normami oraz narzędzi i urządzeń, których koszty uwzględnił w cenie oferty. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty zgodnie z przepisami BHP i P.POŻ. oraz ponosi odpowiedzialność za działania i zaniedbania osób, którym powierzył ich realizację. Wykonawca musi posiadać urządzenia i pojazdy pozwalające na realizację zamówienia, w tym: piły mechaniczne, rębaki, podnośniki koszowe lub sprzęt pozwalający na wykonywanie prac na wysokościach, ciągnik rolniczy, samochody ciężarowe do odwozu drewna, drobny sprzęt ogrodniczy. Zamawiający przewiduje prawo opcji do wysokości 50% zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu cenowym tj. załączniku nr 7 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będą realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za wykonane usługi. Termin wykonania zamówienia objętego prawem opcji: do dnia 15.12.2015r Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 6 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego NBP O/O Poznań nr konta: 64 1010 1469 0048 0613 9120 0000 odpowiednio z dopiskiem - Wadium Wykonanie cięć sanitarnych, wycinki drzew oraz oczyszczania na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji lub poręczeniu ich treść musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na okres określony w ustawie dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wadium należy wnieść zgodnie z postanowieniami art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócony termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach