Przetargi.pl
Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mońki i jej jednostek organizacyjnych w latach 2017-2020

Gmina Mońki ogłasza przetarg

  • Adres: 19100 Mońki, ul. Słowackiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 162 587 , fax. 857 162 587
  • Data zamieszczenia: 2017-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mońki
    ul. Słowackiego
    19100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 857 162 587, fax. 857 162 587
    REGON: 5065910200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Mońki i jej jednostek organizacyjnych w latach 2017-2020
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych, która obejmuje: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych, rachunków dochodów własnych, sum depozytowych i funduszy celowych z uwzględnieniem wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Mońki w łącznej ilości 41 sztuk w tym: 1.1 Urząd Miejski 17 rachunków 1 rachunek w EURO 1.2 Gimnazjum 4 rachunki 1.3 Zespół Szkół w Mońkach 3 rachunki 1.4 Szkoła Podstawowa Nr 2 3 rachunki 1.5 Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 4 rachunki 1.6 Przedszkole 3 rachunki 1.7 Szkolne schronisko młodzieżowe 2 rachunków 1.8 Moniecki Ośrodek Kultury 2 rachunki 1.9 Biblioteka Publiczna 2 rachunki 2. Przyjmowanie wpłat i realizację czeków gotówkowych. 3. Realizację polecenia przelewów w formie elektronicznej, papierowej (udostępnienie usługi home banking na stanowisku komputerowym w Urzędzie Miejskim w Mońkach). 4. Sprzedaż czeków gotówkowych. W ramach umowy wykonawca powinien: 5. Uruchomić kredyt w rachunku bieżącym budżetu Gminy. 6. Na rachunku bieżącym budżetu Gminy zastosować kapitalizację dzienną dla tego konta. 7. Udostępnić międzybankowy elektroniczny system przelewu środków „ELIKSIR”. 8. Przeprowadzać doradztwo finansowe w zakresie lokowania wolnych środków, opracowywania projektów inwestycyjnych oraz wniosków w zakresie pozyskiwania optymalnego źródła finansowania inwestycji. 9. Świadczyć inne usługi bankowe w miarę zaistniałych potrzeb. W celu zorientowania się w obrotach środków na rachunkach Gminy i jednostek gminy podaje się dane na 31.03.2017 r: Plan dochodów budżetu Gminy 52 021 557 zł Plan wydatków budżetu Gminy 52 849 057 zł Plan przychodów 2 536 704 zł Plan rozchodów 1 709 204 zł Plany przychodów instytucji kultury 1 696 807 zł Plany rozchodów instytucji kultury 1 696 807 zł 10. Wykonawca musi potwierdzać stan salda na wszystkich rachunkach bankowych każdego dnia roboczego/od poniedziałku do piątku/ w postaci wyciągów bankowych (tylko w przypadkach wystąpienia operacji na tych rachunkach). 11. Wykonawca musi dostarczać dowody wpłaty kasowej zawierające opis transakcji i daty ich nadania przez podmioty zewnętrzne następnego dnia roboczego po wpływie środków na konto bankowe. W przypadku braku możliwości przekazanie dokumentów kasowych wykonawca powinien umieścić wszystkie dane do operacji kasowych w rozbiciu na podmioty, kwoty, tytuły transakcji. 12. Wykonawca na żądanie zamawiającego powinien dostarczyć dowody wpłaty wadium na przetargi organizowane przez zamawiającego z podaniem podmiotu wpłacającego kwotę wadium, kwotę wadium, tytuł wpłaty, datę i godzinę uznania kwoty wadium na koncie zamawiającego. 13. Zamawiający nie dopuszcza w czasie trwania umowy pobierania przez wykonwcę od zamawiającego i gminnych jednostek organizacyjnych wymienionych w rozdziale III pkt 1 ppkt 1.1-1.9 siwz: 1) innych niż określonych w pozycji 1 i 2 formularza ofertowego prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków, 2) prowizji i opłat za realizację polecenia przelewu na rachunki prowadzone przez wykonawcę oraz na rachunki wewnątrzbankowe, 3) prowizji od kwoty przelewu w formie elektronicznej/papierowej w związku z wydanym poleceniem przez zamawiającego i gminne jednostki organizacyjne, 4) prowizji ani opłat za wypłatę gotówki z rachunków zamawiającego i gminnych jednostek na rzecz zamawiającego i tychże gminnych jednostek, 5) prowizji ani opłat za wpłatę gotówki na rachunki zamawiającego i gminnych jednostek przez zamawiającego i jednostki gminne, 6) prowizji ani opłat od wpłat gotówkowych dokonywanych na rachunek zamawiającego i gminnych jednostek, 7) opłat za wyciągi bankowe, 8) opłat za zmianę karty wzorów podpisów, 9) prowizji, opłat i marż od przyznanego i wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części linii kredytowej w rachunku bieżącym budżetu Gminy, wysokość kredytu krótkoterminowego zaciągniętego w rachunku nie może przekroczyć w ciągu roku 800.000 zł (ośmiuset tysięcy), 10) prowizji, opłat instalacyjnych, opłat abonamentowych za usługę „bankowości elektronicznej”. 11) zapewnienie druków/przelewów wpłat na opłaty za odbiór odpadów komunalnych i opłat czynszu za lokale komunalne zgodnie z wzorem dostarczonym przez zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga aby oddział lub filia Wykonawcy obsługującego rachunki znajdowała się na terenie miasta Mońki. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada oddziału lub filii zobowiązuje się od dnia 01.07.2017r. uruchomić na terenie miasta Mońki punkt kasowy, w którym możliwa będzie realizacja wpłat i wypłat z rachunków Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych bez dodatkowych opłat lub prowizji. 15. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na cały okres realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osobę lub osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r, - Kodeks pracy (Dz. U. 2014 r. poz. 1502 ze zm.): 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby lub osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) przyjmowanie wpłat i realizację czeków gotówkowych. Wymiar czasu pracy i liczbę osób zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) w terminie 5 dni roboczych od zawarcia umowy oraz na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym od dnia otrzymania wezwania, wykonawca lub podwykonawca przedstawi zamawiającemu oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych, c) wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osoby lub osób przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania usług. W przypadku zmiany zatrudnionych w trakcie realizacji umowy wykonawca ma obowiązek przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2 lit. a). Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 3) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby lub osób na umowę o pracę lub nieprzedstawienia zamawiającemu na jego żądanie wykazów osób zatrudnionych wraz z oświadczeniem o którym mowa w pkt 2 lita. a), wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną w wysokości 100 zł za każdy dzień opóźnienia. Kara będzie naliczana za rozpoczęty dzień, w którym wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 4) ww. wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy. Zamówienie należy zrealizować w terminie od 01.07.2017 r. do 30.06.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach