Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 7769397,7769703-05,7779229 , fax. 071 7769141, 7769702
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Dolnośląskie - Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14 12-14
50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 7769397,7769703-05,7779229, fax. 071 7769141, 7769702
REGON: 93195038200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umwd.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analizy sytuacji rynkowej w zakresie regularnego przewozu osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii komunikacyjnej Legnica - Lubin - Polkowice - Głogów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania analizy sytuacji rynkowej przewozów osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii komunikacyjnej regularnej Legnica - Lubin Polkowice - Głogów (trasa 62 km) (w tym odcinkowo: Legnica - Lubin oraz Lubin - Polkowice - Głogów). Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoznania wielkości potoków pasażerskich, napełnień autobusów na ww. linii komunikacyjnej regularnej oraz do przeprowadzenia badań ankietowych pasażerów, w tym poziomu zaspokojenia ich potrzeb przewozowych w krajowym drogowym przewozie osób. W toku prowadzonej analizy należy uwzględnić ocenę aktualnego stanu przewozów oraz przewidywanych zmian. Analiza swym zakresem powinna obejmować 2 miesiące roku szkolnego (minimum 1 miesiąc w terenie), 1 miesiąc wakacyjny (minimum 2 tygodnie w terenie) oraz weekendy i dni świąteczne. 2. Dokładny zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, w szczególności w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym integralną częścią ww. wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 730000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie pobiera się
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez osoby wspólnie składające ofertę Zamawiający przyjmie, że wymagania, o których mowa w pkt. 1.1) - 1.3), mogą spełniać tylko niektórzy z tych Wykonawców, tak, by sumarycznie w odniesieniu do wszystkich tych Wykonawców były spełnione łącznie. Wymagania, o których mowa w pkt. 1.4), każdy z Wykonawców musi spełnić osobno. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 1, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania oraz odrzuceniem złożonej przez niego oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków podmiotowych określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2a do SIWZ). 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunku podmiotowego określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2b do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z nich. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia ww. zmian w sądzie rejestrowym. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 3, zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożą oni Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, zawierającą w swojej treści co najmniej następujące postanowienia: a) zawiązania porozumienia co najmniej na czas nie krótszy niż czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wskazanie Pełnomocnika, c) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizowanego zamówienia, d) zakaz zmiany Partnerów (Wykonawców) wspólnie realizujących dane zamówienie publiczne w trakcie obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umwd.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup usługi dotyczącej wykonania badań przemysłowych wraz z dostarczeniem niezbędnych elementów do wykonywania badań.
Dodano: 2016-02-24 - Opracowanie chemicznego nośnika bakteriofagów do ich zewnętrznego zastosowania w zakażeniach związanych ze stopą cukrzycową
Dodano: 2015-02-18 - Sekwencjonowanie genomów bakteriofagów typowanych jako składniki preparatu fagowego w zakażeniach związanych ze stopą cukrzycową
Dodano: 2014-12-31 - WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA MIĘDZYNARODOWEGO PROJEKTU NAUKOWO-BADAWCZEGO PN. ACTIVE RETIREE AND GOLDEN WORKERS GATE
Dodano: 2014-12-16 - W9/ZP/09/2013
Dodano: 2013-09-20 - Wybór realizatora zadania pn. Opracowanie Strategii Rozwoju Miasta Legnicy na lata 2015- 2020 wraz ze Strategiczną Oceną Oddziaływania na Środowisko
Dodano: 2013-09-10 - WYKONYWANIE OBOWIĄZKÓW KOORDYNATORA MERYTORYCZNEGO W INNOWACYJNYM PROJEKCIE TESTUJĄCYM
Dodano: 2012-12-19 - Badania naukowe i prace rozwojowe w temacie zadania badawczego: Określenie możliwości pozyskiwania pierwiastków ziem rzadkich z antropogenicznych źródeł krajowych
Dodano: 2011-10-25 - świadczenie usług w zakresie (określonych w załączniku nr 7 do SIWZ) opracowania i realizacji programu zarządzania wytworzoną wiedzą i jej komercjalizacji we Wrocławskim Centrum Badań EIT+
Dodano: 2010-11-25 - Analiza sytuacji rynkowej przewozu osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii komunikacyjnej regularnej Świdnica - Wrocław
Dodano: 2010-06-28