Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
- Data zamieszczenia: 2009-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
ul. Strzelców Bytomskich 207 207
41-914 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
REGON: 27690250400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie analiz powietrza kopalnianego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie analiz chemicznych powietrza kopalnianego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Zakres rzeczowy. 1. Wykonywanie analiz chemicznych powietrza kopalnianego z prób pobranych w trybie comiesięcznych kontroli składu atmosfery prowadzonych w Zakładzie CZOK według formularza cenowego - załącznik nr 5 do OFERTY 2.Wykonywanie analiz chemicznych powietrza kopalnianego z prób pobranych w trybie opisanym w punkcie 3.7. SIWZ Uwarunkowań techniczno - organizacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1. Wykonawca powinien: 4.1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień 4.1.2 Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 4.1.3 Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia. 4.1.4 Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych 4.2.Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia.- które należy dołączyć do Załącznika Nr 4 do druku OFERTA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki, które należy dołączyć do oferty: 6.1.Wypełnić druk OFERTA- załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 6.2.Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA . 6.3.Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 , stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA . W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do Załącznika nr 3 do druku OFERTA. 6.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.6.Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6.7.Wykaz ważniejszych usług (przynajmniej jednego zamówienia) wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z pkt.4.2 SIWZ oraz załączyć dokumenty (referencje) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do druku OFERTA - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.8.W przypadku, składnia oferty, gdy Wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom winien wskazać tę cześć zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 6.9. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 5 do druku OFERTA.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie analiz jałowości preparatu FDGtomosil, jałowości i żyzności pożywek bulionowych i fiolki zbiorczej MFT oraz testów bioburden oraz sukcesywne dostawy podłoży mikrobiologicznych, eluentów wysokiej czystości i materiałów wykorzystywanych do produkcji 68cGa/DOTA-TATE dla SPCiPR Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej- Curie, Oddział w Gliwicach
Dodano: 2015-04-27 - wykonanie analiz jałowości i żyzności produktu FDGtomosil dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział w Gliwicach
Dodano: 2014-10-15 - wykonywanie analiz mikrobiologicznych (żyzność, jałowość) produktu FDGtomosil i pożywek bulionowych oraz wykonanie analiz obciążenia biologicznego (bioburden) dla Centrum Onkologii-Instytutu Oddział w Gliwicach
Dodano: 2013-06-07 - wykonanie usług z zakresu analiz jałowości zgodnie z aktualną Farmakopeą Europejską
Dodano: 2012-05-15 - Wykonywanie analiz powietrza kopalnianego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi
Dodano: 2012-04-24 - wykonanie usług z zakresu analiz jałowości zgodnie z aktualną Farmakopeą Europejską
Dodano: 2012-04-20 - Wykonywanie analiz powietrza kopalnianego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi
Dodano: 2012-03-28 - Wykonywanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód kopalnianych, zrzutowych, odbiorników powierzchniowych i osadów dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
Dodano: 2012-02-29 - Wykonanie analiz powietrza kopalnianego dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w Czeladzi
Dodano: 2009-10-01 - Wykonywanie analiz fizykochemicznych, radiochemicznych i bakteriologicznych wód dołowych i zrzutowych dla Zakładu Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Dodano: 2009-08-12