Przetargi.pl
Wykonanie adaptacji budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku na funkcję administracyjno - biurową

Województwo Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3261555 , fax. 58 3261556
  • Data zamieszczenia: 2015-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Pomorskie
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3261555, fax. 58 3261556
    REGON: 19167483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie adaptacji budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku na funkcję administracyjno - biurową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. 1. 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie adaptacji budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku na funkcję administracyjno - biurową. Przedmiot zamówienia w formule: Zaprojektuj i wykonaj dotyczy budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku ( dz. nr 214 6 , dz. nr 214 7 ) i obejmuje swym zakresem : 1) wykonanie dokumentacji projektowej zmiany sposobu użytkowania obiektu wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, 2) wykonanie adaptacji pomieszczeń w budynku na podstawie ww. dokumentacji, prowadzącej do zmiany sposobu użytkowania z funkcji edukacyjnej (szkolnej - budynek dawnego Centrum Kształcenia Ustawicznego) na funkcję biurową ( biura Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego). III.1.2. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowe i budowlane wskazane w wytycznych zawartych w dokumentacji załączonych do SIWZ, tj: 1) Koncepcji : Zmiany sposobu użytkowania budynku Urzędu Marszałkowskiego Woj. Pomorskiego przy ul. Augustyńskiego 1 ( dz nr 214 6 i 214 7), 2) Programie Funkcjonalno Użytkowym : Adaptacji budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gdańsku, ul. Augustyńskiego1 na funkcję administracyjno-biurową, autorstwa Pracowni To Tam To Projekty Autorskie Beaty Legus - Chojnackiej, z września 2014r. Powyższa dokumentacja, tj. Koncepcja i Program Funkcjonalno Użytkowy została: 1) wykonane na podstawie: a) Inwentaryzacji budowlanej autorstwa pracowni Projektowanie Klaudia Damrat b) Orzeczenia Technicznego : Oceny stanu technicznego obiektu budowlanego Centrum Kształcenia Ustawicznego, autorstwa: mgr inż. Jana Winogradow, z marca 2014r., 2) Zaopiniowane przez uprawnionych rzeczoznawców bhp i p.poż , 3) Skonsultowane i uzgodnione przez : a) Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków: Decyzja na wycinkę drzew pod drogę pożarową nr ZN.5146.313.2014.BC, Pismo PWKZ dotyczące przedstawionej Koncepcji nr ZN.5142.1278.2014.AK wraz z Notatką służbową z dn. 27.10.2014r, b) Prezydenta Miasta Gdańska: Zaświadczenie o zgodności z mpzp nr WUAiOZ-I-674.1586.2014.4-KN.244718 c) Zastępcę Dyrektora Departamentu DISI UMWP (w zakresie instalacji Informatycznej). 4) Ponadto: Zamawiający posiada od GPEC warunki na modernizację węzła cieplnego wraz z projektem Umowy Przyłączeniowej. Modernizacja węzła po stronie GPEC, która obejmuje wykonanie projektu technologii i modernizacji węzła cieplnego oraz dostosowanie w węźle cieplnym na powrocie układu pomiarowo-rozliczeniowego wraz z niezbędnym osprzętem i armaturą, urządzeniami regulującymi objętościowe natężenie przepływu nośnika ciepła oraz modułem systemu zdalnych odczytów, planowana jest na połowę 2015 r. Zamawiający posiada pismo od Rektora Akademii Muzycznej w Gdańsku dotyczące wskazania, że pojazdy uprzywilejowane mogą korzystać z części działki nr 214/1 w celu dojazdu do drogi pożarowej zaprojektowanej w Koncepcji. Po konsultacji z organem wydającym pozwolenie na budowę, jest ono honorowane do pozwolenia na budowę. Ze względu na planowane przedsięwzięcie Urząd Dozoru Technicznego pismem nr 06/OT/1903396/10776/149389 z dnia 14.10.2014r. przeniósł: dźwig osobowy oraz 3 urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych, znajdujące się w obiekcie, w stan wstrzymania. Wykonawca zobowiązany będzie po zakończeniu prac zgłosić do UDT O/ Gdańsk gotowość do ich badania oraz uzyskać zgodę na ich ponowne uruchomienie. Zawartość dokumentacji projektowej wymieniona została w punkcie 3.1.1 PFU. Ponadto należy opracować projekt kolorystyki i wystroju wnętrz w obiekcie, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwany Planem BIOZ oraz Harmonogram rzeczowo-finansowy (HRF) wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający dysponuje aktualną mapą do celów projektowych. Planowaną inwestycję obejmuje istniejący mpzp nr 1151; karta terenu: nr 001-U33. Zgodnie z rysunkiem nr 1 Koncepcji : Zmiana sposobu użytkowania, czarną linią przerywaną określono zasięg inwestycji obejmujący I etap robót budowlanych, natomiast dokumentacja projektowa z pozwoleniem na budowę musi objąć cały teren, tj. działkę 214/6 i 214/7. III.2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71240000-2 Usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania 71.22.10.00-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych; 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45442100-8 Roboty malarskie 45410000-4 Tynkowanie 45262520-2 Roboty murowe 45320000-6 Roboty izolacyjne 45431000-7 Kładzenie płytek 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45262510-9 Roboty kamieniarskie 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45431200-9 Kładzenie glazury 45232452-5 Roboty odwadniające 45313100-5 Instalowanie wind 45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45432114-6 Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45422000-1 Roboty ciesielskie 45262300-4 Betonowanie 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45312200-9 Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331210-1 Instalowanie wentylacji 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45232141-2 Roboty grzewcze 45331230-7 Instalowanie urządzeń chłodzących 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne III. 3. Szczegółowe uregulowania dotyczące sposobu wykonania zamówienia zostały wskazane w projekcie Umowy, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. III. 4. Zamawiający wyznacza terminy dokonania wizji lokalnej przyszłego miejsca robót dnia 10 czerwca 2015 r. o godz. 10.00 - zbiórka Wykonawców w Departamencie Majątku Województwa UMWP przy ul. Rzeźnickiej 58, 80-822 Gdańsk III. 5. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje dokonywania zamówień uzupełniających. 4) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 5) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 10) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium obejmującym okres związania ofertą o wartości: 330 000,00 złotych (słownie: trzysta trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 18 czerwca 2015 r. do godz. 9:00 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku nr konta: Bank PeKaO SA nr 76 1240 6292 1111 0010 4607 0996 z podaniem tytułu: postępowanie w przedmiocie udzielenia zamówienia publicznego na Wykonanie adaptacji budynku przy ul. Augustyńskiego 1 w Gdańsku na funkcję administracyjno - biurową Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Pozostałe formy wadium (oprócz wniesionej w pieniądzu) wymagają złożenia odpowiednich dokumentów w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pokój nr 4a najpóźniej do dnia 18 czerwca 2015 r. do godz. 9.00. 6. Wadium, o którym mowa w ust. 5 musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde jego żądanie w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji jakości przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pomorskie.eu/Article/id,12.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach