Przetargi.pl
WYKONANIE 5CIO LETNICH PRZEGLĄDÓW STANU TECHNICZNEGO SIEDMIU WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE REJONOWEGO ZARZĄDU INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 65 68 01 , fax. 261 65 68 02
  • Data zamieszczenia: 2017-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 65 68 01, fax. 261 65 68 02
    REGON: 93010390600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE 5CIO LETNICH PRZEGLĄDÓW STANU TECHNICZNEGO SIEDMIU WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE REJONOWEGO ZARZĄDU INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Przedmiot rzeczowy zamówienia określony w pkt.B.1.będzie obejmował n/w bocznice : 1.1. WBK 601 Wrocław, ul. Poznańska : 11 torów o całkowitej długości 2, 66 km w tym : 11 rozjazdów , 5 ramp , 4 przejazdy drogowe , 7 kozłów oporowych , 1 mur oporowy oraz 1 obrotnica wagonowa. 1.2. WBK 604 Jastrzębie : 20 torów o całkowitej długość 18, 384 km w tym: 28 rozjazdów , 49 ramp magazynowych, 30 przejazdów drogowych, 8 kozłów oporowych . 1.3. WBK 605 Brzeg : 2 tory o całkowitej długości 0, 789 km w tym : 2 rozjazdy , 1 plac ładunkowy , 1 rampa , 1 przejazd drogowy oraz 2 kozły oporowe . 1.4. WBK 606 Duninów : 8 torów o całkowitej długości 8,815 km w tym : 12 rozjazdów, 2 rampy , 26 przejazdów drogowych ,3 kozły oporowe . 1.5. WBK 610 Polska Nowa Wieś : 2 tory o całkowitej długości 2, 567 km w tym : 2 rozjazdy ,3 place ładunkowe , 4 przejazdy drogowe , 1 przepust, 1 mur oporowy ,1 kozioł oporowy oraz 1 rampa załadowcza . 1.6. WBK 611Komprachcice : 3 tory o całkowitej długości 1,059 km. w tym: 3 rozjazdy , 1 rampa załadowcza , 1 rampa magazynowa, 1 plac ładunkowy, 3 przejazdy drogowe oraz 3 kozły oporowe . 1.7. WBK 612 Krapkowice : 8 torów o całkowitej długości 10, 090 km. w tym: 10 rozjazdów , 19 ramp magazynowych , 3 place ładunkowe , 8 przejazdów drogowych , 4 kozły oporowe oraz 1 mur oporowy . 2. WYMAGANIA JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA PRZY REALIZACJI ZAMÓWIENIA. 2.1. Posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności kolejowej oraz posiada przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada aktualnie opłacona składkę na rzecz OIIB. 2.2. Do wykonywania pomiarów bezpośrednich należy używać sprawdzonego posiadającego aktualną lega profilomierzy do szyn ,poziomic, taśm mierniczych itp.), zapewniających dokładność pomiaru do 1 mm. Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko i jakość wykonanej usługi Na żądanie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu aktualny certyfikat potwierdzający dopuszczenie sprzętu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem. Sprzęt zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza środki transportu. 2.3. W zakres czynności przedmiotu zamówienia wchodzą n/w prace: Pomiar torów: pomiar szerokości i długości wraz z aktualizacją danych na planach i kartach ewidencyjnych, pomiar przechyłek oraz wartości strzałek na łukach, badanie techniczne torów ( typ szyn, typ złączek, wkrętów, typ łubek i śrub łubkowych). Sprawdzić rodzaj i stan podkładów kolejowych. Wyniki pomiarów muszą być wpisane do „Książki kontroli stanu toru”. Wymiary przekraczające dopuszczalne odchyłki od wymiarów zasadniczych, należy podkreślić na czerwono. Badania techniczne rozjazdów: należy dokonać sprawdzenia właściwego położenia rozjazdu w planie w stosunku do osi toru oraz sąsiednich rozjazdów i skrzyżowań torów, należy dokonać dokładnych pomiarów torów oraz przechyłek w miejscach podanych w arkuszach badania technicznego rozjazdów, sprawdzić stan przytwierdzeń rozjazdów i skrzyżowań torów do podrozjezdnic oraz wszystkich połączeń śrubowych, sprawdzić stan zwrotnic , iglic, opornic (przyleganie iglic do opornic), stan krzyżownic i kierownic, sprawność urządzeń nastawczych rozjazdów, stan wskaźników (lampionów), sprawdzić stan podrozjezdnic ich podbicie i obsypanie podsypką, sprawdzić ich odwodnienie. Wyniki pomiarów muszą być wpisane do „Arkusza badania technicznego rozjazdu”. Wymiary przekraczające dopuszczalne odchyłki od wymiarów zasadniczych, należy podkreślić na czerwono. Ogólny stan techniczny kozłów oporowych: stan belek, stan oznakowania, stan „poduszek” przed kozłem oporowym. Stan techniczny ramp, placów ładunkowych: należy sprawdzić skrajnie ładunkowe ramp za i wyładowczych oraz ramp tzw przy magazynowych, stan techniczny muru oporowego i nawierzchni ramp, wysokość powierzchni ramp od główki szyny. Sprawdzić stan nawierzchni placów ładunkowych ich spadków nawierzchni , krawędzi oraz odwodnienia. Stan techniczny skrzyżowań drogowych: należy określić kategorie przejazdu, sprawdzić stan nawierzchni kolejowej, stan nawierzchni drogowej z określeniem jej nawierzchni, stan żłobków i ich szerokość, stan odwodnienia, oświetlenia, kompletności oznakowania od strony toru i od strony drogi, warunki widoczności. Należy sprawdzić aktualność „Metryk przejazdów kolejowych”, w świetle Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 26 lutego 1996 roku w sprawie warunków technicznych , jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych z drogami publicznymi i ich usytuowaniem (Dz. U. z 1996r. Nr 33, poz. 144 z późn. zm.). Stan techniczny nawierzchni kolejowej, kanałów rewizyjnych w garażach pojazdów kolejowych (lokomotywowniach). 2.4. W ramach realizacji zadania WYKONAWCA obowiązkowo musi wykonać n/w załączniki : ▪ „PROTOKÓŁ” z okresowej pięcioletniej kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej poszczególnych elementów bocznicy wg. załączonego wzoru Nr 1 ( 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na wymiennym nośniku pamięci w formacie „pdf” lub „doc”. ▪ Określenie procentu zużycia wojskowej bocznicy kolejowej wg . załączonego wzoru Nr 2; ▪ Przedmiary i kosztorysy inwestorskie dot. stwierdzonych usterek podczas przeglądów, należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej (na płycie CD) wg. programu „Norma – PRO”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71631470-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną