Przetargi.pl
Wydruk materiałów z podziałem na zadania: Zad. 1: Wydruk i dostawa materiałów promujących akcję charytatywną Młodzieżowej Rady Miasta „Czapka Św. Mikołaja”. Zad. 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2017 r. Zad. 3: Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika przez okres 12 miesięcy.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 276255430
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wydruk materiałów z podziałem na zadania: Zad. 1: Wydruk i dostawa materiałów promujących akcję charytatywną Młodzieżowej Rady Miasta „Czapka Św. Mikołaja”. Zad. 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2017 r. Zad. 3: Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika przez okres 12 miesięcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wydruk materiałów z podziałem na zadania: Zad. 1: Wydruk i dostawa materiałów promujących akcję charytatywną Młodzieżowej Rady Miasta „Czapka Św. Mikołaja”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wydruk i dostawę następujących pozycji: 1) plakat format B1 – 60 sztuk, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, papier kredowany błyszczący, pełny kolor, drukowany jednostronnie, gramatura 135g/m2-170g/m2, 2) plakat format B2 – 3 wzory x 15 sztuk, według wzorów przekazanych przez Zamawiającego, papier kredowany błyszczący, pełny kolor, drukowany jednostronnie, gramatura 135g/m2-170g/m2, 3) naklejki samoprzylepne w formacie 7cm x 7 cm – 3000 sztuk, według wzoru przekazanego przez Zamawiającego, jednostronne na białym papierze półbłyszczącym, papier i klej zastosowany na naklejki powinien być odporny na działanie promieni UV i trwały, pełny kolor, tusz zastosowany do wydruku naklejek powinien być odporny na działanie promieni UV i nieścieralny, nadruki muszą być czytelne, naklejki dostarczone do Zamawiającego muszą być pocięte (zgodnie z podanym wymiarem) Zamawiający przekaże wzory graficzne w dniu zawarcia umowy. Rozliczenie za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową po dostarczeniu materiałów na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zad. 2: Wydruk i dostawa kalendarzy na 2017 r. Przedmiotem zamówienia jest wydruk i dostawa kalendarzy na 2017 r.: 1) 4000 szt. kalendarzy listkowych, 2) 600 szt. kalendarzy trójdzielnych, 3) 500 szt. kalendarzy plakatowych listwowanych. Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie do produkcji i wykonanie kalendarzy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. b) dostarczenie kalendarzy Zamawiającemu. Na kalendarzach będzie nadruk, zgodny z projektem przygotowanym przez Zamawiającego (projekt zostanie przekazany Wykonawcy, w terminie jednego dnia od daty zawarcia umowy). Wszystkie objęte zamówieniem kalendarze muszą być nowe. Charakterystyka poszczególnych kalendarzy. 1. Kalendarz listkowy – 4000 szt.: wymiary: 85mm x 55 mm (zaokrąglone narożniki), papier o gramaturze 350 g/m², druk obustronny pełny kolor, obustronna folia błysk, pakowanie w pliki po 50 szt. 2. Kalendarz trójdzielny – 600 szt.: kalendarz składający się z główki, plecków i kalendarza w postaci 3 kalendariów na miesiąc poprzedni, obecny i następny. - Główka – wypukła, wykonana z kartonu o gramaturze min. 250 g/m², wymiary (patrząc z przodu): szerokość – 295 mm, wysokość – 210 mm, z dziurką do zawieszenia na ścianie na środku szerokość główki i ok. 10 mm od jej górnej krawędzi, druk jednostronny pełny kolor + folia błysk jednostronnie. - Plecki kalendarza – wykonane z kartonu w kolorze jasnokremowym o gramaturze 300 g/m², wymiary (patrząc z przodu): szerokość – 295 mm, wysokość – 490 mm; plecki doklejone do główki kalendarza. - Kalendarz – w postaci 3 oddzielnych kalendariów (12 kart zrywanych) w układzie miesiąc poprzedni, obecny, i następny, klejonych w bloczki wzdłuż górnej krawędzi (w górnym dodatkowo z grudniem 2016 r., a w dolnym dodatkowo ze styczniem 2018 r.) doklejanych do plecków kalendarza, z możliwością odrywania kartek z danym miesiącem, wykonanych z papieru offsetowego o gramaturze 80 g/m², wymiary kartek z kalendariami poszczególnych miesięcy: szerokość – 280 mm, wysokość 140 mm. Miesiąc bieżący wyróżniony kolorystycznie. Kalendarze będą wyposażone w przeźroczysty plastikowy pasek z czerwonym okienkiem do wskazywania aktualnej daty, mocowany na bocznych krawędziach kalendarza. Wszystkie kalendarze będą pakowane indywidualnie w pudełka z białej mikrofali z okienkiem, przez które widać główkę kalendarza oraz zbiorczo w kartony po 20 szt. Kalendarium w języku polskim, angielskim, niemieckim dla miesięcy, tygodni i dni, wszystkie święta zaznaczone w kalendarium muszą być świętami obchodzonymi w Polsce, święta (niedziele również) należy oznaczyć kolorem czerwonym. 3. Kalendarz plakatowy listwowany – 500 szt., wymiary: szerokość – 680 mm, wysokość – 980 mm, papier o gramaturze 170 g/m², druk jednostronny pełny kolor, papier kreda błysk, na dolnej i na górnej krawędzi srebrna metalowa listwa, górna listwa z zawieszką na środku do zawieszenia na ścianie, pakowanie w rolki po 25 szt. Wykonawca ma obowiązek uwzględniać i wprowadzać uwagi Zamawiającego do wyglądu kalendarzy. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie, w ramach wynagrodzenia, wszystkich kalendarzy do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie później niż w terminie maksymalnie 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Dostarczenie kalendarzy odbędzie się w dniu roboczym (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy Urzędu. Wykonawca zapewni wyładunek kalendarzy oraz złożenie ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia kalendarzy powstałe podczas realizacji dostawy kalendarzy i rozładunku. Zad. 3: Wydruk plakatów wielkoformatowych i wyklejanie 14 billboardów na terenie Rybnika przez okres 12 miesięcy Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. wydruk plakatów w formacie 504 cm na 238 cm (w minimum 6 brytach i jakości nie niższej niż 720 dpi) na papierze blueback o gramaturze nie niższej niż 120g/m2 i nie wyższej niż 140 g/m2, 2. wyklejanie billboardów w pierwszym dniu danego miesiąca. Jeśli początek okresu wyklejania przypada na dzień wolny od pracy, wyklejanie musi rozpocząć się w najbliższym dniu roboczym, 3. wyklejanie wszystkich billboardów w ciągu maksymalnie dwóch dni, 4. przesyłanie drogą elektroniczną w ciągu 48 godzin od wykonania czynności, raportu z wyklejania wraz z dokumentacją zdjęciową. Materiał graficzny przygotowany zostanie przez Miasto jako jeden kompletny plik w jednym z wymienionych w formatów TIFF, EPS, PDF, PSD, AI, kolorystyka – CMYK. Billboardy umieszczone są na wysokości licząc od gruntu od 3,10 m do 4,00 m, tj. do podestu. Każdy billboard posiada podest, więc istnieje możliwość wyklejania billboardów ze specjalnie przygotowanego podestu, natomiast użycie podnośnika koszowego pozostaje w gestii Wykonawcy. Zamawiający we własnym zakresie opracuje projekty graficzne wszystkich plakatów i przekaże co miesiąc Wykonawcy odpowiednie pliki umożliwiające druk plakatów Rozliczenie za wydruk i wyklejanie plakatów będzie odbywało się nie częściej niż raz w miesiącu obejmując wszystkie wyklejane w tym terminie billboardy na podstawie przesłanego e-mailem raportu z wykonanych czynności wraz z dokumentacją zdjęciową Wykaz lokalizacji billboardów stanowi załącznik do SIWZ. Prawo opcji (dotyczy zadania 3) Przedstawiony w załącznikach do SIWZ przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez Zamawiającego w sposób pewny, za wyjątkiem konieczności zmiany treści umowy, zgodnie z przewidzianymi w niej okolicznościami i warunkami wprowadzenia zmiany. Jednocześnie Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 10% łącznej ceny oferty. Faktyczne potrzeby Zamawiającego Zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy w zakresie wymiany uszkodzonych plakatów spowodowanych m.in. niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (gradobicie, śnieżyce), które spowodują zniszczenie plakatów (odklejenie, rozdarcie plakatów niebędące wynikiem wyklejania ich przez Wykonawcę) w okresie trwania ekspozycji, również w przypadku niewyłonienia Wykonawcy w postępowaniu przetargowym na kolejny okres. W przypadku skorzystania z prawa opcji Wykonawca będzie zobligowany zastosować stawki zgodnie ze złożona ofertą Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji do upływu terminu, na który zostanie zawarta umowa. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub oświadczeniem. INFORMACJE OGÓLNE DOTYCZĄ ZADAŃ 1-3 1. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagane cechy niniejszego zamówienia są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników oraz w żaden sposób nie ograniczają dostępności dla osób niepełnosprawnych. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy każdego z zadań) przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - czynności drukowania Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach