Przetargi.pl
Wycinka drzew z pasa drogowego drogi powiatowej nr 1599N na odcinku Likusy - Orłowo

Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ogłasza przetarg

  • Adres: 13-100 Nidzica, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6252313 , fax. 089 6254129
  • Data zamieszczenia: 2016-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy
    ul. Kolejowa 29 29
    13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6252313, fax. 089 6254129
    REGON: 51075050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatnidzicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka drzew z pasa drogowego drogi powiatowej nr 1599N na odcinku Likusy - Orłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wycinka 393 sztuk drzew przydrożnych rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1599N na odcinku Likusy - Orłowo wraz z zagospodarowaniem drewna zgodnie z załączonym Załącznikiem nr 1 Wykaz drzew przydrożnych przeznaczonych do wycinki w postępowaniu nr 2.2016, Wycinkę i należy dokonać w następujących terminach : - do dnia 31.03.2016r. drzewa od numeru 45 do numeru 108 (włącznie) wg. w.w wykazu drzew, - do dnia 30.04.2016r. pozostałe drzewa, - do dnia 31.05.2016r. uprzątnięcie pasa drogowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin uprzątnięcia pasa drogowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatnidzicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną