Przetargi.pl
WYCINANIE I PIELĘGNACJA DRZEW W PASACH DROGOWYCH ULIC GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2015-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYCINANIE I PIELĘGNACJA DRZEW W PASACH DROGOWYCH ULIC GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi wycinki drzew o zróżnicowanych wymiarach obwodów wraz z karczowaniem lub frezowaniem pozostałego pnia minimum 20 cm poniżej poziomu gruntu i prowadzenie cięć sanitarno-pielęgnacyjnych wraz z usuwaniem posuszu i obumarłych konarów w koronach drzew, oraz wiatrołomów (wywrotów) drzew rosnących na terenie Miasta Pabianice a następnie: a) pocięcie pnia i konarów o średnicy większej niż 10 cm. na klocki o długości 40 cm, b) transport drewna do siedziby Zamawiającego - ul. Warzywna 1, c) zmielenie za pomocą rębaka pozostałych gałęzi o średnicy do 10 cm., d) transport zrębków do siedziby Zamawiającego - ul. Warzywna 1, e) zasypanie powstałego po karczowaniu lub frezowaniu zadolenia humusem do poziomu gruntu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Wycinanie drzew: - wycinanie drzew o średnicy do 20 cm - 5 szt., - wycinanie drzew o średnicy od 20 cm do 40 cm - 20 szt., - wycinanie drzew o średnicy od 40 cm do 60 cm - 15 szt., - wycinanie drzew o średnicy od 60 cm do 80 cm - 5 szt., - wycinanie drzew o średnicy powyżej 80 cm - 5 szt., b) Prowadzenie cięć sanitarno-pielęgnacyjnych w koronach drzew: - przycinanie drzew o średnicy do 20 cm - 10 szt., - przycinanie drzew o średnicy od 20 cm do 40 cm - 50 szt., - przycinanie drzew o średnicy od 40 cm do 60 cm - 20 szt., - przycinanie drzew o średnicy od 60 cm do 80 cm - 10 szt., - przycinanie drzew o średnicy powyżej 80 cm - 10 szt., c) Usuwanie wiatrołomów (wywrotów) drzew: - ilość drzew dla której należałoby zastosować powyższy tryb - 10 szt. 3. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do 31.12.2015 roku. 4. Uwagi realizacyjne: 1) Wszystkie prace Wykonawca będzie realizował na pisemne zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, wyznaczonego do kierowania zadaniem i protokołu wprowadzenia na roboty spisanego podczas wizji w terenie przez przedstawicieli obu Stron, określającego termin wykonania i zakres rzeczowy. 2) Obowiązki Wykonawcy: - Wyposażenie pojazdów i sprzęt w lampy błyskowe koloru pomarańczowego. - Wyposażenie pracowników w kamizelki ostrzegawcze koloru pomarańczowego. - Prowadzenie robót w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu i nie utrudniający ruchu pojazdów i pieszych. - Przestrzeganie przepisów bhp. - Przestrzeganie uwag i zaleceń pracowników Zamawiającego nadzorujących wykonanie usługi. - Nieodpłatne wykonanie poprawek w przypadku stwierdzenia wadliwego wykonania usługi. - Niezwłocznego uporządkowania terenu po wykonaniu ścięcia drzewa, przycięcia posuszu, i usunięcia obumarłych konarów w koronie określonego drzewa lub usunięciu wiatrołomu. - Zamawiający oczekuje realizacji usługi w sposób gwarantujący szybki postęp i dobrą jakość usługi. - W trakcie realizacji usługi - szczególnie w pasach drogowych, Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania odcinków dróg, na których wykonywane są roboty. 3) Warunki odbioru usługi: - Po zgłoszeniu przez Wykonawcę usługi do jej końcowego odbioru w ciągu siedmiu dni zostanie wykonany komisyjny odbiór z udziałem przedstawiciela Zamawiającego. - Z przeprowadzonego odbioru końcowego zostanie sporządzony protokół, który podpisują przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. - Protokół odbioru końcowego stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT. 4) Wykonawca w związku z realizowaną usługą i w jej następstwie będzie ponosił odpowiedzialność za szkody powstałe na rzecz osób trzecich. 5. Wykonawca musi dysponować takim sprzętem i taką ilością osób, które pozwolą na terminową realizację danego zadania i uzyskanie wymaganego efektu. 6. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych), b). Podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru usługi częściowy lub końcowy, c). Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). Sposób rozliczeń - wynagrodzenie powykonawcze, obliczone jako iloczyn wykonanej usługi (szt.) i ceny jednostkowej usługi, podanej przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 7. Główny kody CPV: - 77.21.14.00-6 - Usługi wycinania drzew, - 77.21.15.00-7 - Usługi pielęgnacji drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772114006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach