Przetargi.pl
Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. „Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą”

Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, aleja Rzeczypospolitej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 7226036, 721 01 38 , fax. 0-76 722 60 37
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Strefa Aktywności Gospodarczej Sp.z o.o.
    aleja Rzeczypospolitej 116
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 7226036, 721 01 38, fax. 0-76 722 60 37
    REGON: 39028422200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sag.legnica.pl bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o. - 100 % udział Gminy Legnica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Wykonawcy robót budowlanych na realizację zadania pn. „Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Przebudowa zespołu basenów odkrytych przy ul. Stromej w Legnicy wraz z infrastrukturą. 1. Zakres zadania obejmuje: a) rozbiórkę istniejących niecek basenowych - (3 szt.: niecka pływacka o wymiarach 20m x 50m, niecka rekreacyjna o wymiarach 15m x 25m, brodzik dla dzieci o wymiarach 10m x 15m), brodzika do stóp z natryskami oraz innych elementów kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu, b) remont-przebudowę istniejącego basenu pływackiego o wymiarze 25x50m, wraz z wykonaniem półki (listwy wypoczynkowej), wykonaniem ścian dociskowych, wykonaniem przelewów żelbetowych, wykonanie dna niecki, foliowanie niecki folią basenową PCV-P zgrzewalną zbrojoną o grubości 1,5mm oraz skróceniem basenu do 33,33m– wielkość docelowa ok. 25x33,3 m, głębokość 1,35 -2 m, powierzchnia lustra wody 832,50 m2; c) budowę niecki rekreacyjnej - niecka ze stali nierdzewnej: wielkość docelowa głębokość 1,20 -1,30 m, powierzchnia lustra wody 608,20 m2, wraz z atrakcjami: - Grzybek wodny - Parasol wodny - Ruchoma armatka wodna - Wodny masaż stóp - Siatka do wspinaczki typ „Piramida” - Gejzer powietrzny - Leżanka z masażem - Ściana wodna - Kabina masażowa powietrzna z wodnym masażem stóp - Huśtawka wodna - Masażery ścienne - Rwąca rzeka d) budowę brodzika dla dzieci- niecka ze stali nierdzewnej, o powierzchni lustra wody 174,60m2 głębokość od 0,01 do 0,45m, z atrakcjami: - Gejzer powietrzny - Dzwonek wodny - Jeż wodny - Stołek do siedzenia e) budowę wodnego placu zabaw z tryskaczami wodnymi o powierzchni 155,00m2, o wymiarach 11,00x15,00 m - nawierzchnia z tworzyw sztucznych, bezpiecznych - EPDM, wielowarstwowa, wykonywana in situ na podłożu betonowym, - Dysza „galaretka” - Dysza „wulkan” - Dysza „Wiaderka” - Dysza „Palma” - Dysza „Liść” - Dysza „Drzewko” - Dysza „Kwiat stokrotka” - Armatka obrotowa - Tunel z kręgów - Dysza „Parasol” - Dysza „Wulkan” - Dysza tunel - Dysza „Pączek” f) 4 zjeżdżalnie wodne z wannami hamownymi. Typy zjeżdżalni: • Zjeżdżalnia Pontonowa • Zjeżdżalnia trójtorowa Multislide • Zjeżdżalnia Kamikaze • Zjeżdżalnia Cebula z odlotem g) budowę placu zabaw dla dzieci, o powierzchni 893,20m2 - nawierzchnia z tworzywa sztucznego EPDM, w ramach placu zabaw : - Urządzenie zabawowe typu STATEK - Urządzenie liniowe typu GWIAZDA - Huśtawka na planie koła z membrana - Huśtawka podwójna + huśtawka bocianie gniazdo - Huśtawka dźwigniowa dwuosobowa - Huśtawka dźwigniowa czteroosobowa - Bujak pojedynczy - Bujak z ławeczką - 11 sztuk ławek h) budowę siłowni plenerowej, o powierzchni 142,60m2 z kostki betonowej, wyposażonej w urządzenia: • Biegacz • Rowerek • Wiosła • Twister • Motyl • Narciarz i) budowę dwóch boisk do piłki plażowej o wymiarach 9 x 18m, teren o nawierzchni piaszczystej o wymiarach 16 x 25m, j) przebudowę i rozbudowę istniejących budynków wraz z dostosowaniem do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, - budynek technologii wody – oznaczony symbolem „A” (rozbudowa), - budynek z punktem gastronomicznym – oznaczony symbolem „B” (rozbudowa), - budynek istniejący – oznaczony symbolem „B1” (adaptacja), - budynek z kasami i zapleczem sanitarnym – oznaczony symbolem „D”, Projekt obejmuje rozbiórkę istniejącego, parterowego budynku higieniczno-sanitarnego z dachem płaskim. W miejsce wyburzonego budynku - budynek kas wraz z zapleczem higieniczno-sanitarnym - budynek istniejący – oznaczony symbolem „D1” (adaptacja). k) budowę nowego parterowego, podpiwniczonego budynku technologii wody wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym, - budynek zaplecza sanitarnego – oznaczony symbolem „C” (nowoprojektowany), l) wykonanie nowych nawierzchni plaży basenowej z kostki ceramicznej, m) budowę zjeżdżalni: pontonowej, otwartej trójtorowej, kamikadze, cebula z wannami hamownymi zlokalizowanymi w górnej części przebudowywanej i skracanej niecki pływackiej, n) budowę brodzików przejściowych, o) budowę zbiorników wyrównawczych, p) budowę wiaty grillowej rekreacyjnej, q) budowę dojść i dojazdów z kostki betonowej wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób niepełnosprawnych oraz placu dla pojazdów gastronomicznych, r) budowę infrastruktury technicznej niezbędnej do użytkowania obiektu: sieci kanalizacji sanitarnej, linii kablowej elektroenergetycznej, trafostacji, zewnętrznych i wewnętrznych instalacji wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, technologii wody basenowej, elektroenergetycznej, oświetlenia terenu, instalacji teletechnicznej: infrastruktury kablowej, systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, systemu nagłośnienia, systemu wykrywania i sygnalizacji włamania, systemu telewizji przemysłowej, okablowania strukturalnego, systemu kontroli dostępu, systemu rozliczania usług; instalacji fotowoltaicznej, pomp ciepła, s) wykonanie ogrodzeń: - ogrodzenie panelowe terenu H=2,40m 548,50m - bramy wjazdowe 2 szt. - ogrodzenie niecki rekreacyjnej oraz brodzika i wodnego placu zabaw H=1,20m 330,50m - ogrodzenie placu zabaw H=1,20m 118,90m t) budowę wiat pod instalację fotowoltaiczną, u) oświetlenie zewnętrzne, v) wykonanie systemu nagłośnienia, w) wykonanie systemu kontroli dostępu, x) instalacja systemu telewizji przemysłowej, y) instalacja systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, z) system sygnalizacji włamania i napadu- system alarmowy, aa) wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i średniowysokiej. zgodnie z § 1 Projektu umowy - Rozdział 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz szczegółowym zakresem rzeczowym robót zawartym w dokumentacji projektowej, tj. w Rozdziale 4 siwz „Dokumentacja” zawierająca: m.in. projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary – ww. Dokumentacja (Rozdział 4 siwz) dostępna pod adresem https://drive.google.com/drive/folders/1-ti1rUSWeLVGEY-w2Haq-fC-E-0KJNYf?usp=sharing 2. Dokonanie optymalizacji – w tym zmian w przyjętych rozwiązaniach projektowych w dokumentacji z uzyskaniem wszelkich wymaganych prawem decyzji oraz uzgodnień- obejmujących: 2.1. Ogrzanie wody basenowej: - zmiana źródła ciepła na sprężarkowe pompy powietrzne/ woda o mocy 474 kW, - wykonanie linii energetycznej dla mocy 100 kW, - rezygnacja z realizacji instalacji gazowej Przy tym wariancie dobrać wymienniki basenowe uwzględniając redukcję mocy i parametry zasilania 45 st C. 2.2. Technologia wody basenowej: - zamiana filtrów na ziemię okrzemkową z odpływami poziomymi na filtry z odpływami pionowymi. Medium filtracyjne i pozostałe parametry filtrów zgodnie z dokumentacją projektową. - zastosowanie generator ClO2 (dwutlenek chloru) umożliwiający wytwarzanie środka na miejscu. Wydajność minimalna 20 l/dobę. Dostarczyć urządzenie pracujące automatycznie, wyposażone w tensometryczny pomiar dozowanych odczynników oraz gotowego środka co umożliwi precyzyjne przygotowanie mieszaniny oraz jej dozowanie do poszczególnych obiegów. W/w sposób pomiaru gwarantuje również brak konieczności częstej wymiany sond pomiarowych poziomu odczynników oraz gotowego środka co w znacznym stopniu redukuje koszty eksploatacji. - zastosować automatykę wyposażoną dodatkowo w funkcje: • automatyczny proces namywania filtrów realizowany funkcją pomiaru różnicy ciśnień z dokładnością 0,01 Bara, • automatyczny restart systemu po zaniku napięcia, • funkcja monitorowania stanu świec filtracyjnych z informacją o konieczności ich regeneracji chemicznej, • kontrola przekaźnikami krańcowymi aktualnej pozycji zaworów pneumatycznych, • możliwość zdalnego monitoringu wszystkich procesów realizowanych przez automatykę. 2.3.Ogrzanie wody użytkowej na potrzeby sanitariatów: - zmiana liczby paneli z 6 sz. na 32 szt. - zmiana liczby i pojemności zasobników z 1 szt. o pojemności 750l na 4 szt. o pojemności 1000l każdy i 1 szt. 750l, - w każdym zbiorniku zamontowanie i zasilenie grzałki o mocy 6kW(4szt.), - uwzględnić obciążenie z ww. zmian na konstrukcję dachu i stropu - wykonanie linii zasilającej elektrycznej dla mocy 25kW, - rozbudowanie układu hydraulicznego ogrzewania wody basenowej o układ zasilający wymiennik płytowy o mocy 30,4 kW ww. zasobnik strefowy 750l. 2.4. zaprojektowanie funkcji SPA całorocznej w części pierwotnie przeznaczonej na gastronomię. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 917)): - prace rozbiórkowe i ogólnobudowlane– robotnicy budowlani, - montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, - prace elektryczne – elektromonterzy, Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na umowę o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania. Od dnia zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego do złożenia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących ww. czynności w zakresie realizacji zamówienia, zawierającego informacje o liczbie osób przeznaczonych do realizacji zamówienia z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w tym okresie) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212212-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200.000,- PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz, 5) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówg) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z infrastrukturą obejmującą budowę, remont lub modernizację budynków o kubaturze min. 500m3 i wykonanie wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2. UWAGA: Wykonanie wodnego placu zabaw z nawierzchnią EPDM o minimalnej powierzchni 150m2 Wykonawca może wykazać w odrębnym postępowaniu. wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 6) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 7) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 – tekst jednolity) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji; 8) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówh) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z infrastrukturą obejmującą budowę, remont lub modernizację budynków o kubaturze min. 500m3, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 9) informacje, że osoba wskazana jako kierownik robót sanitarnych była kierownikiem robót sanitarnych lub inspektorem nadzoru robót sanitarnych na co najmniej 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji kompleksu basenówi) z nieckami ze stali nierdzewnej o konstrukcji spawanej, o łącznej powierzchni lustra wody min. 750m2 wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 10) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz. 11) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz; 12) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz, 13) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz. 14) harmonogram rzeczowo-finansowy robót - wg wzoru załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz. 15) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 10.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, może złożyć inny dokument , który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie wyżej opisanego warunku tj. posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości min. 10.000.000,00 zł 16) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 10.000.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie powyższego warunku udziału w postępowaniu. 17) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz. 18) wypełniony i podpisany Formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 19) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu do siedziby Zamawiającego: SAG Sp. z o.o., Aleja Rzeczypospolitej 116, sekretariat I piętro, 59-220 Legnica- oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej– wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach