Przetargi.pl
Wybór Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Kłodzku

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600 , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór Operatora Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Kłodzku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji Operatora ruchu turystycznego w Podziemnej Trasie Turystycznej po zakończeniu realizowanego przez Gminę Miejską Kłodzko projektu pn. „Zwiększenie atrakcyjności miejskich obiektów dziedzictwa kulturowego o znaczeniu regionalnym” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Operator jest obowiązany w szczególności do: • obsługiwania PTT z najwyższą starannością uwzględniającą zawodowy charakter świadczonej usługi, a także zasady etyki zawodowej oraz dbając o interesy PTT, przy pełnym wykorzystywaniu swej najlepszej wiedzy, doświadczenia, umiejętności i informacji zdobytych uprzednio w praktyce zawodowej; • udostępnienia dla ruchu turystycznego poprzez zapewnienie pracowników do Pawilonu Wejściowego i Wyjściowego PTT w godzinach określonych w Regulaminie PTT, • zapewnienia racjonalnego gospodarowania mieniem PTT i ochrony tego mienia; • zapewnienie wykwalifikowanego personelu do obsługi ruchu turystycznego oraz systemu nagłośnienia i multimediów PTT, który posiada udokumentowane certyfikatami kwalifikacje lub min. 3 letnie doświadczenie, • utrzymania czystość w PTT, wymiany żarówek, • zgłaszania Właścicielowi wszelkich usterek, awarii, uszkodzenia mienia lub zwyczajowego zniszczenia ze względu na warunki panujące w PTT itp., • zapewnienie przejrzystego i monitorowanego systemu sprzedaży biletów, • zapewnienie wykwalifikowanego personelu do obsługi kasy fiskalnej, • przekazania na konto gminy wpływów uzyskanych ze sprzedaży biletów w imieniu Gminy Miejskiej Kłodzko zgodnie z Uchwałą Nr XXXVII/422/2013 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 29 sierpnia 2013 r. w sprawie ustalenia wysokości cen biletów na korzystanie z obiektu użyteczności publicznej „Podziemnej Trasy Turystycznej im. 1000-lecia Państwa Polskiego”, • prowadzenia ewidencji na potrzeby obliczenia osiągniętego obrotu oraz kwot podatku należnego w imieniu Właściciela przy pomocy kas rejestrujących zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, • składanie dobowych raportów z kasy fiskalnej w dniu następującym po dokonaniu sprzedaży z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, • składanie raportu miesięcznego z kasy fiskalnej najpóźniej do 7 dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca rozliczeniowego, • odprowadzanie, wpłacanie utargu dziennego, uzyskanego ze sprzedaży biletów na rachunek Właściciela o nr 62 9588 0004 7100 1010 2000 0020 w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Strzelinie, Oddział w Kłodzku, • w przypadku konieczności wystawienia faktury VAT dla odbiorców usług, Operator jest zobowiązany przedłożyć w Urzędzie Miasta Kłodzka wszelkich danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, • rzetelnej i sprawnej współpracy z Właścicielem, a w szczególności poddania się funkcji kontrolnej Właściciela, udostępniania i przekazywania mu wszelkich informacji oraz dokumentów dotyczących działalności PTT; • wypełniania obowiązków wynikających z pełnionej przez niego funkcji pracodawcy wobec pracowników PTT, zleceniodawcy wobec zleceniobiorców oraz zamawiającego wobec wykonawców; • zapewnienia rzetelnego prowadzenia dokumentacji PTT, w tym w szczególności dokumentacji i ewidencji operacji gospodarczych oraz finansowych; • kształtowania pozytywnego wizerunku PTT; • sporządzania i przekazywania Właścicielowi nie rzadziej niż raz na kwartał pisemnych sprawozdań z działalności Operatora i wykonywania postanowień niniejszej Umowy, w tym sprawozdania po zakończeniu wykonywania funkcji Operatora; • w przypadku zadeklarowania zatrudnienia osoby lub osób z orzeczeniem o niepełnosprawności, przekazywanie Właścicielowi raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osoby lub osób z niepełnosprawnością; • wykonywania innych czynności i zadań wynikających z istoty Umowy i obowiązujących przepisów prawa; Zamawiający zastrzega sobie prawo wyłączenia z ruchu turystycznego PTT na czas montażu wyposażenia trasy podziemnej. 2. Każdy z Wykonawców winien ubezpieczyć wykonywane usługi w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa powstałe w wyniku nieszczęśliwych wypadków dotyczące osób trzecich, które wystąpią w związku z wykonywanymi usługami. Szkody nieuznane przez ubezpieczyciela Wykonawcy a powstałe z przyczyn niewłaściwego zabezpieczenia i realizowania wykonywanych usług obciążają Wykonawcę. 3. Działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502 ze zm.). 4. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wymagane będzie od osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia: 1) związane z obsługą ruchu turystycznego; 2) związane z obsługą systemu nagłośnienia i multimediów PTT; 3) związane z obsługą kasy fiskalnej; 5.Zatrudnienie, o którym mowa w pkt. 4 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia. 6.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiające uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żadania oświadczeń i dokumnetów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę/podwykonawcę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objętę wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 8. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 czynności, w szczególności nieprzedłużenie oświadczeń w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 7, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11.Powyższy wymóg (określony w punkcie 3-10 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej czynności (art. 29 ust.3a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75125000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach