Przetargi.pl
Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego

Powiat Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. Orzeszkowej 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6734202 , fax. 058 6734191
  • Data zamieszczenia: 2011-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puck
    ul. Orzeszkowej 5 5
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6734202, fax. 058 6734191
    REGON: 19168639000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.puck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wybór kadry merytorycznej na potrzeby projektu: pn.: Start na finiszu licealistów ze szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Puckiego Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych w ramach 3 głównych zadań realizowanych w roku szkolnym 2011/2012. Zadanie nr 1 - Przygotowanie do obowiązkowych przedmiotów maturalnych PP (poziom podstawowy). W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: 1) Język polski stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 2) Język angielski stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 3) Matematyka stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. Zadanie nr 2 - Przygotowanie do dodatkowych przedmiotów maturalnych PP (poziom podstawowy) i PR (poziom rozszerzony) W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: 4) Język angielski stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 5)Język angielski stacjonarne 30tyg x 2 godz. 6) Język angielski stacjonarne 30tyg x 2 godz. 7) Język niemiecki stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 8) Matematyka stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 9) Matematyka stacjonarne 30tyg x 2 godz. 10) Matematyka stacjonarne 30tyg x 2 godz. 11) Historia stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 12) Geografia stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 13) Fizyka stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. 14) e-learningowe 30tyg x 2 godz. 15) Biologia stacjonarne 30tyg x 2 godz. e-learningowe 30tyg x 2 godz. Zadanie nr 3 - Zajęcia dodatkowe - koła, wyjazdy kulturalne i edukacyjne W ramach w/w zadania Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty częściowej na: 16) Koło językowe - język angielski, stacjonarne 30tyg x 2 godz. 17) Koło językowe - język rosyjski, stacjonarne 30tyg x 2 godz. 18)Koło dziennikarskie stacjonarne 30tyg x 2 godz. 19)Koło przedsiębiorczości stacjonarne 30tyg x 2 godz. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe - matura PP (Zadanie nr I) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe jest przeprowadzenie zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie II LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz. stacjonarnych i 60 godz. e-learningu). Uczestnicy szkolenia powinni posiąść wiedzę i umiejętności niezbędne do przystąpienia do matury z wybranego przedmiotu obowiązkowego na poziomie podstawowym, wykształcić zdolności konsekwentnego i wytrwałego uczenia się, organizowania własnego procesu nauki i korzystania ze wskazówek innych. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu zajęć stacjonarnych i Sylabusa zajęć e-learningowych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć stacjonarnych (karty pracy BO, testy wiedzy, prace zaliczeniowe itp.) z zachowaniem praw autorskich. 7. Opracowywania i systematycznego umieszczania na platformie Moodle materiałów i form aktywności z zachowaniem praw autorskich (zadania, quizy, czat, fora, linki stron www). 8. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach stacjonarnych oraz aktywności BO na platformie Moodle. 9. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 10. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 11. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 12. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 13. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 14. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 15. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe - matura przedmioty dodatkowe PP i PR (Zadanie nr IIA w pozycjach 4, 7-8, 11-15) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne i e-learningowe jest przeprowadzenie zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie I LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz. stacjonarnych i 60 godz. e-learningu). Uczestnicy szkolenia powinni posiąść wiedzę i umiejętności niezbędne do przystąpienia do matury z wybranego przedmiotu dodatkowego na poziomie podstawowym lub rozszerzonym, wykształcić zdolności konsekwentnego i wytrwałego uczenia się, organizowania własnego procesu nauki i korzystania ze wskazówek innych. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu zajęć stacjonarnych i Sylabusa zajęć e-learningowych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć stacjonarnych (karty pracy BO, testy wiedzy, prace zaliczeniowe itp.) z zachowaniem praw autorskich. 7. Opracowywania i systematycznego umieszczania na platformie Moodle materiałów i form aktywności z zachowaniem praw autorskich (zadania, quizy, czat, fora, linki stron www). 8. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach stacjonarnych oraz aktywności BO na platformie Moodle. 9. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 10. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 11. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 12. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 13. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 14. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 15. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego zajęcia stacjonarne - matura przedmioty dodatkowe PP i PR (Zadanie nr IIB w pozycjach 5-6, 9-10, język angielski i matematyka, zajęcia stacjonarne) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne jest przeprowadzenie zajęć w roku szkolnym 2011/2012 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie I LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz.). Uczestnicy szkolenia powinni posiąść wiedzę i umiejętności niezbędne do przystąpienia do matury z wybranego przedmiotu dodatkowego na poziomie podstawowym lub rozszerzonym, wykształcić zdolności konsekwentnego i wytrwałego uczenia się, organizowania własnego procesu nauki i korzystania ze wskazówek innych. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu zajęć stacjonarnych w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby zajęć stacjonarnych (karty pracy BO, testy wiedzy, prace zaliczeniowe itp.) z zachowaniem praw autorskich. 7. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach stacjonarnych oraz aktywności BO na platformie Moodle. 8. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 9. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 12. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 13. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 14. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego. Zakres obowiązków nauczyciela prowadzącego Koła (Zadanie nr 3) Zadaniem Prowadzącego zajęcia stacjonarne jest prowadzenie koła w roku szkolnym 2011/2012 dla grupy min. 8 Beneficjentów Ostatecznych w siedzibie I LO; czas trwania zajęć - 30 tygodni (60 godz.). Uczestnicy kół powinni rozwijać swoje zainteresowania, umiejętności kluczowe: świadomość i ekspresję kulturalną, inicjatywność i przedsiębiorczość lub społeczne i obywatelskie. Prowadzący zajęcia jest zobowiązany do: 1. Udziału w rekrutacji uczestników realizowanych zajęć zgodnie z kryteriami rekrutacji zawartymi w regulaminie rekrutacji (zebranie kompletu dokumentów, ustalenie listy rankingowej w porozumieniu z koordynatorem szkolnym i koordynatorem projektu). 2. Zebrania od BO/opiekunów prawnych oświadczeń związanych z udziałem w projekcie. 3. Realizowania zadania w czasie wolnym i ewidencjonowanie go na kartach pracy. 4. Opracowania szczegółowego programu koła w oparciu o diagnozę potrzeb BO. 5. Prowadzenia dokumentacji zajęć (dziennik zajęć, listy obecności BO). 6. Opracowywanie i gromadzenie materiałów dydaktycznych na potrzeby koła z zachowaniem praw autorskich. 7. Systematycznego monitorowania obecności na zajęciach. 8. Przekazywania administratorowi strony projektu informacji o wszystkich wydarzeniach związanych z realizacją Projektu w terminie 3 dni po ich zakończeniu. 9. Udziału w okresowych spotkaniach monitorujących zwoływanych przez koordynatora projektu (raz w miesiącu). 10. Utworzenie konspektu zajęć, które będą obserwowane przez osoby uprawnione (koordynator projektu lub koordynator szkolny) i przekazanie go obserwującemu na 5 dni przed planowaną obserwacją zajęć. 11. Prezentacji dorobku i oceny osiągnięć BO (po zakończeniu zadania). 12. Stworzenia końcowego sprawozdania merytorycznego (raportu) z zadania realizowanego w ramach Projektu. 13. Przeprowadzenia okresowych i końcowych ankiet ewaluacyjnych wśród uczestniczących w zajęciach oraz dokonanie analizy tej ankiety i przekazanie wniosków do ankiety zbiorczej. 14. Dokonywania innych czynności wskazanych przez Koordynatora lub Koordynatora Szkolnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 803100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwo.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach