Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2020-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu wykonania opracowań geodezyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I: Wykonanie opracowań do celów prawnych w tym: a) weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie budynków (jednostka – działka), b) weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie zmiany użytków (jednostka – działka), c) sporządzenie wykazów synchronizacyjnych stanowiących podstawę regulacji ksiąg wieczystych (jednostka – nieruchomość), d) sporządzenie opracowań geodezyjnych polegających na łączeniu działek (jednostka – działka po łączeniu). Część II: Wykonanie opracowań geodezyjnych polegających na podziale nieruchomości w celu zwrotu na rzecz poprzedniego właściciela. Część III: Wykonanie opracowań geodezyjnych polegających na podziale nieruchomości na dwie działki (z możliwością uprzedniego łączenia). Część IV: Wykonanie opracowań geodezyjnych polegających na podziale nieruchomości na więcej niż dwie działki (z możliwością uprzedniego łączenia). Część V: Wykonanie opracowań geodezyjnych polegających na wznowieniu/wyznaczeniu/ustaleniu punktów granicznych nieruchomości (jednostka – punkt graniczny). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie; W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). W związku z powyższym załącznikiem do oferty musi być zobowiązanie innego podmiotu zawierające dane, o których mowa w punkcie 6.4. SIWZ, a którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obręb Lipowiec.
Dodano: 2024-04-17 - Wykonanie usług geodezyjnych na rzecz miasta Zabrze
Dodano: 2023-10-24 - Wykonanie usług geodezyjnych na rzecz miasta Zabrze
Dodano: 2022-11-08 - Wykonaniu prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2021-2023
Dodano: 2021-03-02 - Wybór jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu wykonania opracowań geodezyjnych
Dodano: 2021-03-02 - Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej – 2 części postępowania
Dodano: 2021-01-21 - Wybór jednostki wykonawstwa geodezyjnego w celu wykonania opracowań geodezyjnych.
Dodano: 2020-12-30 - „Świadczenie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej – 2 części postępowania”.
Dodano: 2020-12-17 - Wykonaniu prac geodezyjnych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Gliwicach w latach 2021-2023
Dodano: 2020-11-25 - Prace geodezyjne.
Dodano: 2020-11-16