Przetargi.pl
Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez zmiany mobilności miejskiej w Mieście i Gminie Wysoka

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89320 Wysoka, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (67) 2871004 , fax. (67) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    pl. Powstańców Wielkopolskich
    89320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (67) 2871004, fax. (67) 2871004
    REGON: 53104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawysoka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez zmiany mobilności miejskiej w Mieście i Gminie Wysoka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez zmiany mobilności miejskiej w Mieście i Gminie Wysoka Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części : Część Nr 1 : Budowa drogi dla rowerów Czajcze-Wysoka Część Nr 2 : Budowa parkingu buforowego P&R przy Urzędzie Miasta i Gminy Wysoka Część Nr 3 : Budowa parkingu buforowego P&R przy Gimnazjum im. Powstańców Wielkopolskich w Wysokiej Część Nr 4: Budowa ul. Akacjowej w Wysokiej Zakres robót przewidzianych dla części Nr 1. W zakres inwestycji wchodzi budowa drogi dla rowerów o szerokości 2,0 m poprzez częściową przebudowę drogi powiatowej nr 1197P oraz drogi gminnej. Ze względu na geometrie pasa drogowego drogi powiatowej oraz kolizję z istniejącym gazociągiem drogę dla rowerów zaprojektowano częściowo w terenach kolejowych będących własnością Miasta i Gminy Wysoka. Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm ograniczoną od strony drogi powiatowej opornikiem betonowym 12x25 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 a od strony kolejki wąskotorowej obrzeżem betonowym 8,0x30,0 cm na ławie betonowej z betonu C12/15. Wzdłuż drogi powiatowej należy wykonać odcinki rowów odparowujących. Z uwagi na przekrój poprzeczny istniejącej nawierzchni drogi powiatowej oraz projektowanej drogi dla rowerów należy wykonać ścieki podchodnikowe w celu odprowadzania wód opadowych i roztopowych z pobocza w ilości 9 szt. Ścieki podchodnikowe należy wykonać z płyt ściekowych zgodnie z rysunkiem „szczegół ścieku podchodnikowego” na podsypce cementowo – piaskowej 1: 4 gr. 10 cm. W celu zapewnienia dostępu do nieruchomości przyległych zakresem objęto przebudowę istniejących zjazdów z drogi powiatowej nr 1197P w ilości 6 szt. Zaprojektowano regulację łuku na skrzyżowaniach drogi powiatowej nr 1197P z drogą gminną poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni, osadzenie krawężników betonowych oraz uzupełnienie nawierzchni bitumicznej. Zestawienie powierzchni: Powierzchnia dróg 4138,50 m2 Powierzchnia zjazdów 65,0 m2 Powierzchnia zieleni 3300,0 m2 Zakres robót przewidzianych dla części Nr 2. Zakresem inwestycji objęto budowę parkingu buforowego dla samochodów osobowych. Nawierzchnie parkingu wykonać należy z kostki betonowej na podbudowie z betonu C8/10 i grunto cementcie Rm=5Mpa. Zaprojektowano 50 miejsc postojowych w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Sytuacyjnie i wysokościowo projektowane elementy należy dowiązać do istniejących dróg i zagospodarowania terenu. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać remont istniejącej kanalizacji deszczowej dn250 poprzez wymianę kolektora na PVC dn250 SN8 o łącznej długości 91,0 m z uwagi na zły stan techniczny. W celu włączenia do kolektora wpustów projektuje się przyłącze z rur o średnicy DN160 SN8 L= oraz DN200 SN8 oraz zabudowę studni DN425 na istniejącym kolektorze. Włazy studni wykonać w terenach zielonych w ciągach komunikacyjnych D400. Wpusty klasy D400 z osadnikiem 0,80 m. Teren przyległy do zagospodarowano zielenią w postaci obsiewu trawą. Powierzchnia dróg 1353,0 m2 Powierzchnia zieleni 729,0 m2 Powierzchnia utwardzeń 551,0 m2 Powierzchnia parkingów 551,0 m2 Ilość miejsc postojowych 50 Powierzchnia ogółem 3285,0 m2 Zakres robót przewidzianych dla części Nr 3. W ramach inwestycji należy wykonać przebudowę ul. Szkolnej w granicach działki nr 166 poprzez wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych. W granicach działki nr 165/1 projektuję się parking dla samochodów osobowych i autobusów zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Wykonać należy 88 miejsc postojowych w tym 3 miejsca postojowe dla autobusów, resztę stanowisk przewidziano dla samochodów osobowych oraz osób niepełnosprawnych (3 miejsca ). Sytuacyjnie i wysokościowo elementy parkingu należy dowiązać do istniejących dróg i zagospodarowania terenu. W miejscach przejść dla pieszych krawężnik obniżyć celem ułatwienia komunikacji. W ramach inwestycji należy dokonać wycinkę krzewów i drzew kolidujących z przebudową drogi i parkingu. Odwodnienie parkingu poprzez wpusty uliczne z osadnikami do istniejącej kanalizacji deszczowej przewidzianej do remontu z uwagi na zły stan techniczny. Teren przyległy zagospodarowano zielenią w postaci obsiewu trawą. Inwestycją objęto remont istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej dn160 poprzez wymianę kolektora na PVC dn250 SN8 z uwagi na zły stan techniczny. W celu włączenia do kolektora wpustów należy wykonać zabudowę studni PVC DN400 na istniejącym kolektorze. Włazy studni należy wykonać w terenach zielonych klasy B125, w ciągach komunikacyjnych D400. Wpusty klasy D400 z osadnikiem 0,80 m. Zestawienie powierzchni Powierzchnia dróg 1130,91 m2 Powierzchnia zjazdów 66, 5 m2 Powierzchnia zieleni 960,50 m2 Powierzchnia parkingów 1459,0 m2 Ilość miejsc postojowych - 88 Powierzchnia komunikacji ogółem - 3616,91 m2 Zakres robót przewidzianych dla części Nr 4. Zakresem inwestycji ujęto: Przebudowę drogi w liniach rozgraniczających na działkach stanowiących własność gminy Wysoka lub oddanych w dyspozycje gminie Wysoka. Zaprojektowano nawierzchnię jezdni jak dla klasy drogi D o szerokości 5,5 m. W przekroju zaprojektowano obustronnie pasy zieleni o szerokości 1,5 m. Drogę w planie zaprojektowano lokalizując łuki poziome o promieniach od R-24,6 m do R-1000m, ponadto zaprojektowano trzy skrzyżowania typu mini rondo trójwlotowe oraz jedno czterowlotowe. Ronda z wyspą przejezdną wykonaną z kostki kamiennej o gr. 16-20 cm na ławie betonowej z obramowaniem wyspy krawężnikiem kamiennym. Na odcinku drogi gminnej ul. Akacjowa zaprojektowano trzy skrzyżowania trój wlotowe typu mini rondo o średnicy zewnętrznej D = 14,0 m, średnicy wyspy środkowej przejezdnej 4,0 m oraz jedno czterowlotowe typu rado o średnicy zewnętrznej D=16,0 m, średnicy wyspy środkowej przejezdnej 6,0 m. W przebiegu drogi w planie zaprojektowano dwanaście łuków poziomy o promieniach od R=24,6 m do R = 2000 m oraz odcinków prostych. Zjazdy do posesji zaprojektowano do istniejących bram wjazdowych o szerokości odpowiadają-całej szerokości bramie. Połączenie zjazdu z drogą zaprojektowano skosami o wielkości 1,5 m do 1,5 m. Pobocza gruntowe za krawężnikiem zostało zaprojektowane o szerokości 1,5 m ze spadkiem o pochyleniu 1 : 1,5 w miejscach nasypów. Niweletę nawierzchni drogi poprowadzono po istniejącym terenie ze względu na przylegające do niej posesje. Spadek podłużny na niwelecie drogi zaprojektowano o spadkach podłużnych od 0,18 do 0,69 %. Zaprojektowano trzy łuki pionowe o średnicy dwa o R=5000 m i jeden o R=1500 m. Odwodnienie projektowanej drogi zapewnione będzie poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych. Na minimalnych spadkach podłużnych jezdni zaprojektowano ścieki przy krawężnikowe z prefabrykatów betonowych o szerokości 20 cm zlokalizowane w km: obustronny od km 0+003,00 do km 0+109,00 oraz w km 0,492 do 0+ 638 natomiast od km 0+781 do 0+820 jednostronnie po stronie łuku wewnętrznego. Wody odprowadzane do projektowanej kanalizacji deszczowej poprzez zaprojektowane nowe wpusty uliczne wraz z przy kanalikami włączającym do istniejącej sieci oraz do nowo projektowanych wylotów z kanalizacji deszczowej do cieku wodnego. Budowie podlegać będą następujące elementy: • Droga o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej: 0,5329 ha - szerokość 5,5 [m] - spadek poprzeczny jezdni na prostej daszkowy 2 [%] - spadek poprzeczny jezdni na łuku jednostronny 2 [%] - nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 + 5 [cm] • Dojazd do posesji o powierzchni z betonowej kostki brukowej 0,0346 ha - szerokość zmienna dostosowana do bram posesji szer. zmienna 3,3 do 5,0 m, - nawierzchnia z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, • Budowa sieci kanalizacji deszczowej, - sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej Ø800 o łącznej długości 32,0 mb (dot. przewodu do zarurowania istniejącego rowu M-22 w pasie drogowym ulicy Akacjowej), - sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej Ø400 o łącznej długości 497,8 mb, - sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej Ø315 o łącznej długości 62,4 mb, - sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej Ø250 o łącznej długości 133,3 mb, - sieć kanalizacji deszczowej grawitacyjnej Ø160 o łącznej długości 301,3 mb, Łącznie sieć kanalizacji deszczowej o długości 1 026,8 mb. Ponadto wykonanie 3 komplety urządzeń podczyszczających (osadnik piasku i separator lamelowy) wody opadowe / roztopowe przed odprowadzeniem ich do istniejącego rowu melioracyjnego M-22.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się dla poszczególnych części następująco : a) dla części Nr 1 – w wysokości 8.000 zł b) dla części Nr 2 – w wysokości 7.000 zł c) dla części Nr 3 – w wysokości 7.000 zł d) dla części Nr 4 – w wysokości 20.000,00 zł Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany będzie wnieść wadium w kwocie łącznej dla wybranych części – z podziałem na każdą z części osobno. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Wysokiej Nr rachunku : 70 8940 0007 0000 0169 2000 0441 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Wspieranie gospodarki niskoemisyjnej poprzez zmiany mobilności miejskiej w Mieście i Gminie Wysoka Część Nr ……… 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach