Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
- Data zamieszczenia: 2015-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
ul. Przy Rondzie 3 3
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
REGON: 00389466000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wsparcie serwisowe w miejscu instalacji sprzętu, diagnoza awarii i wymiana sprzętu zgodnie z zdefiniowanym SLA oraz dostawa oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Usługi w zakresie serwisowania urządzeń firmy CISCO dla Sądu Apelacyjnego w Krakowie 2.Dostawa oprogramowania do zarządzania i monitorowania infrastruktury 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: a.Wymianę uszkodzonego sprzętu przez producenta b.Aktualizację oprogramowania systemowego c.Dostęp do pomocy technicznej producenta d.Dostęp do bazy wiedzy i dokumentacji producenta e.Dostawę System do monitorowania i zarządzania jakością usług, konfiguracji usług abonenckich oraz raportowania i analizy. f.Dostawę Systemu do zarządzania infrastrukturą sieciową 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ. 5.Szczegółowy wykaz urządzeń znajdujących się w dyspozycji sądu zawarty został w załączniku nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu dla urządzeń z Tabeli 4 ( Lp. 4 załącznika nr 5 do SIWZ )
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.sa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie serwisowe w miejscu instalacji sprzętu, diagnoza awarii i wymiana sprzętu zgodnie z zdefiniowanym SLA
Dodano: 2016-04-14 - Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego (z wyłączeniem sprzętu drukującego) dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-01-29 - Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-12-23 - Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2015-02-16 - Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2014-12-22 - Serwisowanie sprzętu komputerowego i sieciowego z wymianą uszkodzonych części
Dodano: 2014-09-18 - Wsparcie serwisowe w miejscu instalacji sprzętu, diagnoza awarii i wymiana sprzętu zgodnie z zdefiniowanym SLA..
Dodano: 2014-06-13 - Serwis pogwarancyjny sprzętu komputerowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
Dodano: 2013-12-13 - Świadczenie usług naprawy, konserwacji i modernizacji sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2013-10-10 - Wsparcie serwisowe w miejscu instalacji sprzętu, diagnoza awarii i wymiana sprzętu zgodnie z zdefiniowanym SLA.
Dodano: 2013-05-17