Przetargi.pl
Wsparcie instytucji i beneficjentów EFSiI w zakresie dostępności

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju ogłasza przetarg

  • Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju
    Wspólna 2/4
    00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
    REGON: 14031558300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: miir.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wsparcie instytucji i beneficjentów EFSiI w zakresie dostępności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wsparcie instytucji i beneficjentów Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych (EFSiI). Przedmiotowe zamówienie obejmuje: 1. komponent doradczy: - wsparcie wybranych beneficjentów EFSiL w zapewnieniu dostępności produktów i usług powstających/oferowanych w ramach projektów. Wsparcie dotyczy beneficjentów realizujących projekty ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego lub Funduszu Spójności oraz wsparcie instytucji systemu wdrażania EFSiL w określaniu wymogów dostępności dotyczących interwencji nieobjętych zakresem standardów dostępności, - przegląd i przygotowanie szczegółowych rekomendacji dla wybranych projektów SOR w aspekcie poprawy dostępności, 2. komponent szkoleniowy - przeprowadzenie dla instytucji systemu EFSiI cyklu szkoleń z zakresu praktycznego zastosowania standardów dostępności na różnych etapach wdrażania programów operacyjnych i projektów; 3. opracowanie materiału zawierającego zestawienie najczęściej pojawiających się pytań (wraz z odpowiedziami) oraz wskazówek (rekomendacji) dla instytucji systemu wdrażania EFSiL w zakresie tworzenia odpowiednich wymagań do regulaminów konkursów i weryfikacji zgodności projektów z tymi wymaganiami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312320-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; d) Koncepcję realizacji zamówienia, zawierającą co najmniej: • harmonogram realizacji poszczególnych Zadań opisanych w SOPZ (załącznik nr 3 do IPU) z podziałem na tygodnie, opis sposobu prowadzenia współpracy pomiędzy Zamawiającym, Instytucjami Zarządzającymi a Wykonawcą; • szczegółową koncepcję działań doradczych i szkoleniowych (w tym cele, oczekiwane rezultaty, podział obowiązków, zaangażowanie w realizację usług poszczególnych członków zespołu realizujących Zadanie, o których mowa w SOPZ - załącznik nr 3 do IPU); • uzasadnienie dla wyboru konkretnych projektów SOR, w stosunku do których wykonawca prowadzić będzie analizy i sformułuje rekomendacje. Uzasadnienie musi zostać sformułowane w stosunku do wszystkich wskazanych w ofercie Wykonawcy projektów SOR (o których mowa w SOPZ - załącznik nr 3 do IPU); • wskazanie sytuacji stanowiących ryzyko w realizacji Zamówienia oraz działań, które zostaną podjęte, aby to ryzyko zminimalizować

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach