Przetargi.pl
wsparcie działań rekrutacyjnych w okresie 2 lat dla Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na portalach edukacyjnych, oznaczenie sprawy WIM/ZP/4/2015

Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-507 Warszawa, ul. Wołoska 141
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 234 87 37 , fax. 22 234 87 37
  • Data zamieszczenia: 2015-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Warszawska, Wydział Inżynierii Materiałowej
    ul. Wołoska 141 141
    02-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 234 87 37, fax. 22 234 87 37
    REGON: 00000155400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wsparcie działań rekrutacyjnych w okresie 2 lat dla Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na portalach edukacyjnych, oznaczenie sprawy WIM/ZP/4/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wsparcie działań rekrutacyjnych w okresie 2 lat dla Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na portalach edukacyjnych. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zamieszczeniu prezentacji (wizytówki) dotyczącej promowania Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Warszawskiej na co najmniej 6 portalach edukacyjnych przez okres 2 lat. 2) Portale edukacyjne powinny być dostosowane pod względem treści do kandydatów na studia tj.: maturzystów, osób szukających konkretnych kierunków studiów, osób poszukujących konkretnych uczelni oraz osób poszukujących informacji o studiach w danym mieście. 3) Portale edukacyjne powinny posiadać: - Możliwość wyszukiwania informacji o studiach w danym województwie, według formy prawnej, grupy kierunków oraz pozwalać na uzyskanie wysokich pozycji prezentacji wydziału w wynikach wyszukiwania; - Statystykę oglądalności zamieszczonej prezentacji. 4) Portale edukacyjne powinny posiadać odrębny dział poświęcony losom absolwentów, zawierający wywiady dot. przebiegu studiów i kariery zawodowej oraz odrębny dział poświęcony wywiadom z władzami uczelni jak również odrębny dział poświęcony wydarzeniom na uczelni umożliwiający sortowanie według terminu i miejsca. 5) Portale winny charakteryzować się wysoką odwiedzalnością, co najmniej 2 000 000 użytkowników rocznie. 6) Liczba odsłon na poziomie minimum 4 mln w ciągu roku. 7) Portale powinny posiadać wyszukiwarkę kontekstową wyświetlającą zarówno zawartości prezentacji komercyjnych, jak i artykułów redakcyjnych. 8) Portale powinny występować w pierwszej dziesiątce naturalnych wyników wyszukiwarki Google nie będących reklamą adwords na frazy (z czego 7 fraz w pierwszej piątce). - Studia; - Studia Warszawa; - Studia techniczne; - Studia techniczne Warszawa; - Kierunki techniczne; - Kierunki studiów Warszawa; - Kierunki techniczne Warszawa; - Studia inżynieria materiałowa; - Studia techniczne opinie; - Studia Warszawa opinie. 9) Czas funkcjonowania portali minimum 10 lat. 10) Portale powinny współpracować i być rekomendowane przez kuratoria oświaty. 11) Prezentacja powinna zawierać takie elementy jak: - Opis wydziału; - Opis kierunków prowadzonych na wydziale; - Galerię zdjęć; - Materiały video; - Zasady rekrutacji; - Możliwość zdefiniowania kilku słów kluczowych dla wzmocnienia prezentacji wydziału w wyszukiwarkach oraz na portalach, na których zamieszczona jest prezentacja. 12) Wykonawca w razie potrzeb Zamawiającego będzie nieodpłatnie aktualizował informacje występujące w prezentacji. 13) Wykonawca wykona i dostarczy w terminie 7 dni projekt prezentacji w wersji elektronicznej na podstawie przekazanych przez zamawiającego materiałów tj. treści, materiałów video oraz zdjęć w celu zaakceptowania przez zamawiającego. 14) Czas trwania zamówienia - po zaakceptowaniu projektu prezentacji przez zamawiającego, wykonawca zamieści prezentację w terminie 2 dni na portalach edukacyjnych na okres 24 miesięcy od daty jej zamieszczenia. 15) Wykonawca przekaże zamawiającemu w terminie 30 dni od zakończenia każdego półrocznego okresu trwania umowy raport zawierający informację nt. statystyki oglądalności prezentacji na poszczególnych portalach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prezentacja wydziału na portalach edukacyjnych: Studia.net, Uczelnie.net, Edukacja.net, Kierunki.net, Warszawa.Studia.net i Studia.TV
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach