Zarząd Terenów Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-281 Warszawa, ul. Jezuicka 1/3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5568322 , fax. 022 5568373
- Data zamieszczenia: 2012-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Publicznych
ul. Jezuicka 1/3 1/3
00-281 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5568322, fax. 022 5568373
REGON: 00104969210000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wprowadzenie organizacji ruchu na czas multimedialnych pokazów fontann oraz przywracanie stałej organizacji ruchu po pokazach w okresie od 01.05.2012 r. do dnia 29.09.2012 r. w rejonie Nowego Miasta w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wprowadzanie organizacji ruchu na czas multimedialnych pokazów fontann oraz przywracanie stałej organizacji ruchu po pokazach w okresie od dnia 01.05.2012 r. do dnia 29.09.2012 r. w rejonie Nowego Miasta w Warszawie w ramach czego do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1. Wprowadzanie organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym przez Inżyniera Ruchu m. st. Warszawy projektem nr IR/IC/3485/11 w dniu 29.09.2011 roku, (załącznik nr 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), oraz przywracanie stałej organizacji ruchu według następujących zasad i warunków: 1.1. Organizacja ruchu będzie wprowadzana na czas pokazów fontann (przewidzianych jest 55 pokazów) w godz. 1800 - 2300 zgodnie z harmonogramem planowanych pokazów (załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w okresie od dnia 01.05.2012 r. do dnia 29.09.2012 r. 1.2. Wprowadzanie organizacji ruchu będzie polegało na ustawieniu oznakowania w godz. 1800 - 1830, zgodnie z wymienionym w pkt. 1.1. projektem organizacji ruchu, natomiast przywracanie stałej organizacji ruchu (demontaż czasowej) w godz. 2230 - 2300, we wszystkie dni, w które odbywać będą się pokazy. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią liczbę osób do skutecznego wprowadzania i demontażu organizacji ruchu w terminach wskazanych w harmonogramie planowanych pokazów i godzinach określonych w pkt. 1.2. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia obecności w bezpośrednim rejonie wprowadzanej organizacji ruchu zespołu dwóch osób wraz z pojazdem na cały czas trwania pokazów. 1.5. Przy wdrażaniu organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany jest wykorzystywać tablice znaków drogowych, konstrukcje wsporcze i uchwyty oraz zapory drogowe wykonane jego staraniem i na jego koszt oraz tablice tekstowe będące własnością Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania oznakowania na warunkach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 ze zm. z dn. 23.12.2003 roku) w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach i w Rozporządzeniu Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170 poz. 1393 z dn. 12.10.2002 roku). 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru tablic tekstowych określonych projektem wskazanym w pkt. 7.1. z siedziby Zamawiającego na podstawie protokołu zdawczo/odbiorczego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dobry stan techniczny wszystkich elementów używanego oznakowania przez cały okres użytkowania określony w pkt. 1.1. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody w stosunku do osób trzecich wynikłe z niewłaściwego ustawienia oznakowania. 6. Wykonawca na czas prowadzonych prac zapewni wykonanie właściwych zabezpieczeń wynikających z przepisów bhp i przeciwpożarowych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałego kontaktu osoby kierującej pracami ze strony Wykonawcy z Zamawiającym, za pomocą telefonu komórkowego. 8. Tablice znaków drogowych, konstrukcje wsporcze oraz zapory drogowe użyte do wprowadzenia organizacji ruchu przez Wykonawcę będą przez niego przechowywane w czasie między kolejnymi pokazami. Tablice tekstowe określone projektem wskazanym w pkt. 7.1., stanowiące własność ZTP, będą przechowywane przez Wykonawcę w czasie między kolejnymi pokazami, a po dniu 29.09.2012 r. (ostatnim pokazie) przekazane zostaną do magazynu ZTP, na podstawie protokołu przekazania/odbioru. 9. Tablice w chwili przekazywania do magazynu ZTP powinny znajdować się w dobrym stanie technicznym, tj. powinny być niepogięte, o czytelnej treści. W razie ewentualnych uszkodzeń tablic tekstowych koszty odtworzenia obciążą Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 4 000 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.ztp.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27