Przetargi.pl
Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna ogłasza przetarg

  • Adres: 53-238 Wrocław, ul. Ostrowskiego 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 79 77 300 , fax. 0-71 79 75 603
  • Data zamieszczenia: 2013-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna
    ul. Ostrowskiego 5 5
    53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 79 77 300, fax. 0-71 79 75 603
    REGON: 93052571900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1.Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: a)informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX b)rejestracja czynności i zdarzeń c)poszukiwanie majątków zobowiązanych d)korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego e)odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, f)obsługa Egapoltax-u w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym g)rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi h)kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach i)wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX j)badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej k)korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów l)archiwizacja akt egzekucyjnych ł)komputerowe maszynopisanie m)dodatkowe usługi biurowe, w tym obsługa programów pakietu Ms Office n)Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług -czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. 2.Zadanie nr 2 obejmuje 2 części: 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a)zakładanie spraw w Bibliotece Akt dot. wpływu zajęć wierzytelności od komorników sądowych, b)analiza kart kontowych pod kątem istnienia nadpłat do przekazania na zajęcia wierzytelności, c)sporządzanie odpowiedzi na otrzymane zajęcia wierzytelności, d)nadawanie numerów poprzez rejestrację pism wychodzących w Bibliotece Akt oraz wysyłanie powyższych pism, e)analiza prawidłowości rozliczenia rocznego PIT-37 za 2012 r., f)analiza kart kontowych pod kątem zaległości podatkowych i nie podatkowych, g)sporządzanie do komórki Egzekucji Administracyjnej wniosków o zajęcie wierzytelności zaległości nie podatkowych, h)dokonywanie zaliczeń nadpłat na poczet zaległości podatkowych, i)sporządzanie projektów postanowień o zaliczeniu nadpłaty na poczet zaległości podatkowych, j)aktualizacja tytułów wykonawczych, k)zwrot nadpłat na rachunek bankowy podatnika lub przekazem pocztowym l)wprowadzanie i odnotowywanie dat potwierdzeń odbioru upomnień ł)znajomość systemu POLTAX, podsystemu Poltax2b i Biblioteki Akt; Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1832 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 lutego 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 10.992 godziny - zadanie nr 1 i 2. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a)wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b)wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, c)wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach