Przetargi.pl
Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka

Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Jaśkiewicza 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7824602, 7824603 , fax. 075 782 4506
  • Data zamieszczenia: 2011-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Oddział w Lwówku Śląskim
    ul. Jaśkiewicza 24 24
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7824602, 7824603, fax. 075 782 4506
    REGON: 93296478800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Włosienica - odbudowa koryta cieku, gm. Platerówka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej odbudowy koryta cieku Włosienica na długości 9 600 mb, tj. w km 7+800 ÷ 17+400 w miejscowościach Zalipie, Platerówka i Włosień gm. Platerówka. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1.prace przedprojektowe i projektowe, tj.: a) dokumentacja geodezyjna: - podziały działek podlegających trwałemu zajęciu w związku z realizacją inwestycji, - protokoły przyjęcia granic nieruchomości, - projekty podziału nieruchomości dla każdej działki, - wypisy i wyrysy z operatu ewidencyjnego dla podzielonych działek, - prawomocne decyzje podziałowe (uzyskanie decyzji działek dzielonych), - dokonanie zmiany sposobu użytkowania działek, - wyciągi z wykazu zmian danych ewidencyjnych dokumentujących zmianę oznaczenia sposobu użytkowania działek, - aktualne wypisy z ksiąg wieczystych (lub inne dokumenty potwierdzające prawo własności nieruchomości), - zawiadomienia o zmianach w danych ewidencyjnych dla działek dzielonych jak i wszystkich pozostałych działek właściciela znajdujących się w KW, - wykaz działek w całości wchodzących pod ciek oraz wykaz działek dzielonych, - wykaz działek o ograniczonych prawach rzeczowych (użytkowanie, służebność, zastaw, hipoteka) oraz działek objętych umową najmu, dzierżawy lub użyczenia, b) dokumentacja geologiczno - inżynierska, c) uzgodnienia niezbędne do właściwego wykonania dokumentacji projektowej, d) raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko wraz z kartą informacyjną przedsięwzięcia (zgodnie z ustawą z dnia 03-10-2008r. o udostępnianiu informacji środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko) (Dz. U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 ze zm.), opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody oraz decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach, e) operat dendrologiczny wraz z uzyskaniem decyzji na usunięcie drzew i krzewów, f) operat wywłaszczeniowy, g) plan BIOZ, h) operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego oraz ustaleniem i wytyczeniem linii brzegowej (uzyskanie prawomocnych decyzji zatwierdzających linię brzegową), i) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego uwzględniającego inwentaryzację stanu technicznego koryta, j) uzyskanie pozwolenia na budowę; 2.2.część kosztowa obejmująca opracowanie: a) przedmiarów robót dla potrzeb opracowania kosztorysu inwestorskiego, b) kosztorysu inwestorskiego, c) zbiorczego zestawienia kosztów inwestycji, d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, e) przedmiaru robót (opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego), Dz. U. z 2004r., nr 202, poz. 2072, tekst jednolity ze zmianami); 2.3.inne opracowania niezbędne do właściwego wykonania dokumentacji projektowej, jakie mogą wyniknąć z obowiązującego w trakcie jej opracowywania stanu prawnego, tj. do dnia odbioru zamówienia przez Zamawiającego. Opracowana dokumentacja winna określać również powierzchnię obszaru chronionego oraz liczbę osób chronionych przed wodami cieku. 3. Opracowania stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonać w 4 egz. w formie druku i na nośniku elektronicznym (2 egz.). Liczba egzemplarzy przekazanych Zamawiającemu nie obejmuje tych, które zostaną złożone zgodnie z przepisami do organów wydających pozwolenie na budowę. UWAGA: Jeżeli w ciągu 6 m-cy od dnia opracowania kosztorysu inwestorskiego nie zostanie wszczęte postępowanie w sprawie realizacji odbudowy koryta cieku - wybrany Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązuje się w cenie oferty dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach