Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Grunwaldzka 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 215 27 90 , fax. 67 215 27 90 w.33
- Data zamieszczenia: 2012-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich
ul. Grunwaldzka 2 2
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 215 27 90, fax. 67 215 27 90 w.33
REGON: 57087576000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgipn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie systemów poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w: Urzędzie Miejskim w Czarnkowie, Urzędzie Gminy Lubasz, Urzędzie Gminy Budzyń i Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie- w ramach projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST oraz Dobry i przyjazny urząd realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemów poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w: Urzędzie Miejskim w Czarnkowie, Urzędzie Gminy Lubasz, Urzędzie Gminy Budzyń i Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie. Zamawiający dzieli zamówienie na cztery części. Część I zamówienia - Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Miasta Czarnków (SPiWPOL); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4a do SIWZ. 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i dostawa serwera, oprogramowania bazodanowego oraz sprzętu, b) Zakup i wdrożenie warstwy aplikacyjnej systemu SPiWPOL, c) Szkolenie w zakresie użytkowania systemu, d) Szkolenie w zakresie technik i metod windykacyjnych oraz opracowanie podręcznika procedur, e) Wsparcie techniczne, f) Przeprowadzenie audytu i weryfikacja wdrożonego systemu po 9 miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu. 2. Wymagane warunki gwarancji i certyfikaty - zgodnie z załącznikiem 4a do SIWZ. Część II zamówienia -wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Lubasz. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku 4b do SIWZ). 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i dostawa serwera, oprogramowania bazodanowego oraz sprzętu, b) Zakup i wdrożenie warstwy aplikacyjnej systemu SPiWPOL, c) Szkolenia w zakresie użytkowania systemu, d) Szkolenia w zakresie technik i metod windykacyjnych, opracowanie podręcznika procedur, e) Wsparcie techniczne, f) Przeprowadzenie audytu i weryfikacji wdrożonego systemu po 9 miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu. 2. Wymagane warunki gwarancji i certyfikaty - zgodnie z załącznikiem 4b do SIWZ. Część III przedmiotu zamówienia - Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Budzyń (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4c do SIWZ). 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i wdrożenie systemu SPiWPOL, b) Szkolenia pracowników w zakresu użytkowania systemu, c) Szkolenia w zakresie technik i metod windykacyjnych oraz opracowanie podręcznika procedur, d) Wsparcie techniczne wdrożonego systemu, e) Przeprowadzenie audytu i weryfikacji wdrożonego systemu po 9 miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu, 2. Warunki gwarancji - zgodnie z załącznikiem 4c do SIWZ. Część IV przedmiotu zamówienia -wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku 4d do SIWZ). 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i wdrożenie systemu SPiWPOL, b) Szkolenia pracowników Urzędu Gminy Miasteczko Krajeńskie w zakresu użytkowania systemu, c) Szkolenia w zakresie technik i metod windykacyjnych oraz opracowanie podręcznika procedur, d) Wsparcie techniczne wdrożonego systemu, e) Przeprowadzenie audytu i weryfikacji wdrożonego systemu po 9miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu. 2. Warunki gwarancji - zgodnie z załącznikiem 4d do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgipn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta i Gminy Wysoka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - EODMIGW
Dodano: 2013-09-10 - Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Czarnków - w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, projektu Dobry i przyjazny urząd
Dodano: 2013-08-30 - WDROŻENIE ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI
Dodano: 2013-03-07 - WDROŻENIE ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA ZWIĄZKU MIĘDZYGMINNEGO PILSKI REGION GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI
Dodano: 2013-02-27 - Wdrożenie systemów poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w: Urzędzie Miejskim w Czarnkowie, Urzędzie Gminy Lubasz, Urzędzie Gminy Budzyń - w ramach projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST oraz Dobry i przyjazny urząd realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Dodano: 2013-01-03 - Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów w Urzędzie Miasta Piły wraz z dostawą niezbędnego sprzętu oraz prowadzeniem szkolenia dla pracowników UM Piła w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - EODMP
Dodano: 2012-09-26