Przetargi.pl
Wdrożenie systemów poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w: Urzędzie Miejskim w Czarnkowie, Urzędzie Gminy Lubasz, Urzędzie Gminy Budzyń i Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie- w ramach projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST oraz Dobry i przyjazny urząd realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Grunwaldzka 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 215 27 90 , fax. 67 215 27 90 w.33
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Nadnoteckich
    ul. Grunwaldzka 2 2
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 215 27 90, fax. 67 215 27 90 w.33
    REGON: 57087576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgipn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wdrożenie systemów poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w: Urzędzie Miejskim w Czarnkowie, Urzędzie Gminy Lubasz, Urzędzie Gminy Budzyń i Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie- w ramach projektu Profesjonalizm i nowoczesność w JST oraz Dobry i przyjazny urząd realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie systemów poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w: Urzędzie Miejskim w Czarnkowie, Urzędzie Gminy Lubasz, Urzędzie Gminy Budzyń i Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie. Zamawiający dzieli zamówienie na cztery części. Część I zamówienia - Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Miasta Czarnków (SPiWPOL); Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4a do SIWZ. 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i dostawa serwera, oprogramowania bazodanowego oraz sprzętu, b) Zakup i wdrożenie warstwy aplikacyjnej systemu SPiWPOL, c) Szkolenie w zakresie użytkowania systemu, d) Szkolenie w zakresie technik i metod windykacyjnych oraz opracowanie podręcznika procedur, e) Wsparcie techniczne, f) Przeprowadzenie audytu i weryfikacja wdrożonego systemu po 9 miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu. 2. Wymagane warunki gwarancji i certyfikaty - zgodnie z załącznikiem 4a do SIWZ. Część II zamówienia -wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Lubasz. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku 4b do SIWZ). 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i dostawa serwera, oprogramowania bazodanowego oraz sprzętu, b) Zakup i wdrożenie warstwy aplikacyjnej systemu SPiWPOL, c) Szkolenia w zakresie użytkowania systemu, d) Szkolenia w zakresie technik i metod windykacyjnych, opracowanie podręcznika procedur, e) Wsparcie techniczne, f) Przeprowadzenie audytu i weryfikacji wdrożonego systemu po 9 miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu. 2. Wymagane warunki gwarancji i certyfikaty - zgodnie z załącznikiem 4b do SIWZ. Część III przedmiotu zamówienia - Wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Budzyń (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 4c do SIWZ). 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i wdrożenie systemu SPiWPOL, b) Szkolenia pracowników w zakresu użytkowania systemu, c) Szkolenia w zakresie technik i metod windykacyjnych oraz opracowanie podręcznika procedur, d) Wsparcie techniczne wdrożonego systemu, e) Przeprowadzenie audytu i weryfikacji wdrożonego systemu po 9 miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu, 2. Warunki gwarancji - zgodnie z załącznikiem 4c do SIWZ. Część IV przedmiotu zamówienia -wdrożenie systemu poboru i windykacji podatków i opłat lokalnych w Urzędzie Gminy Miasteczko Krajeńskie. (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku 4d do SIWZ). 1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Zakup i wdrożenie systemu SPiWPOL, b) Szkolenia pracowników Urzędu Gminy Miasteczko Krajeńskie w zakresu użytkowania systemu, c) Szkolenia w zakresie technik i metod windykacyjnych oraz opracowanie podręcznika procedur, d) Wsparcie techniczne wdrożonego systemu, e) Przeprowadzenie audytu i weryfikacji wdrożonego systemu po 9miesiącach funkcjonowania systemu i przygotowanie raportu z audytu. 2. Warunki gwarancji - zgodnie z załącznikiem 4d do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 483110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgipn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach