Powiat Iławski ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 649 07 42 , fax. 089 649 66 00
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Iławski
ul. Gen. Władysława Andersa
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 649 07 42, fax. 089 649 66 00
REGON: 51074246800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-ilawski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego” - umożliwiających załatwienie spraw drogą elektroniczną. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 (dwóch) części: 1) część 1 – Zakup i Wdrożenie eUsług wspierających NGO - zadanie polega na uruchomieniu kompleksowego systemu informatycznego, w oparciu o przepisy ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, usprawniającego ogłaszanie konkursów ofert, nabór i ocenę wniosków dotacyjnych, tworzenie umów oraz składanie i weryfikację sprawozdań. System musi działać w formie platformy internetowej. System musi umożliwiać: a) ogłaszanie konkursów, b) nabór ofert, c) ocenę ofert, d) tworzenie umów, e) tworzenie sprawozdań, f) tworzenie statystyk, g) komunikację z oferentami. 2) część 2 – eKomunikacja – przedmiot zamówienia obejmuje: a) zakup licencji i wdrożenie aplikacji do świadczenia eUsług – eKomunikacja, b) przedmiot zamówienia zakłada uruchomienie portalu internetowego Elektroniczna Platforma Obywatela i Przedsiębiorcy (ePOP), który będzie swoistym „pomostem” między obywatelami, przedsiębiorcami a funkcjonującymi wewnątrz Urzędu narzędziami informatycznymi, niezbędnymi do świadczenia e-usług, działającego w technologii „chmury obliczeniowej”. Portal będzie zapewniał elektroniczną komunikację Urzędu z mieszkańcami, przedsiębiorcami i wszystkimi organizacjami społecznymi lub pozarządowymi, c) w portalu każdy będzie mógł założyć swoje konto (tzw. „profil klienta”) i korzystać z dostępu do e-usług uruchomionych na portalu. Logowanie do ePOP będzie odbywało się za pośrednictwem Profilu Zaufanego lub unikalnego loginu i hasła. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacja zawarty został we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz opisie funkcjonalności (załączniku nr 1 do wzoru umowy). 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 1) Główny przedmiot: 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania; 2) Dodatkowe przedmioty: a) 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne; b) 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A-1B do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 5) w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty, 6) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców - pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakresie systemu do obsługi kolejek i rejestracji oraz wdrożenia e-usług w obszarze POZ w Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-06-15 - Rozbudowa Zintegrowanego Systemu Informatycznego w zakresie systemu do obsługi kolejek i rejestracji oraz wdrożenia e-usług w obszarze POZ w Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
Dodano: 2023-04-25 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „W służbie mieszkańcom – uruchomienie e-usług i poprawa dostępu do informacji przestrzennej w gminie Łukta”
Dodano: 2020-07-27 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Informatyzacja usług publicznych i dostępu do informacji przestrzennej w gminie Lubomino”
Dodano: 2020-06-26 - Wdrożenie e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Milejewo
Dodano: 2020-06-22 - URUCHOMIENIE E-USŁUG PUBLICZNYCH, DOSTAWĘ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA IT DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W NIDZICY WRAZ ZE SZKOLENIAMI NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. „E-ADMINISTRACJA W POWIECIE NIDZICKIM”
Dodano: 2020-06-02 - URUCHOMIENIE E-USŁUG PUBLICZNYCH, DOSTAWĘ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA IT Z MODERNIZACJĄ SYSTEMÓW DZIEDZINOWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO W NIDZICY WRAZ ZE SZKOLENIAMI NA POTRZEBY REALIZACJI PROJEKTU PN. „E-ADMINISTRACJA W POWIECIE NIDZICKIM”
Dodano: 2020-05-13 - Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych
Dodano: 2020-04-30 - Wdrożenie e-usług w ramach realizacji projektu pn.: „Nowoczesne e-usługi dla mieszkańców powiatu iławskiego
Dodano: 2020-04-17 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Cyfrowe usługi publiczne i dostęp do informacji przestrzennej w gminie Lelkowo"
Dodano: 2020-03-31