Przetargi.pl
VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - zagospodarowanie terenu

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Plac Straży Pożarnej 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 2220720, 61 8984962 , fax. 61 8984962
  • Data zamieszczenia: 2016-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Śremie
    Plac Straży Pożarnej 1 1
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 61 2220720, 61 8984962, fax. 61 8984962
    REGON: 63127364300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspsrem.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - zagospodarowanie terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest VI etap budowy strażnicy dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie przy ul. Grunwaldzkiej, dz. nr 2291, 2293 i 2294/2. - zagospodarowanie terenu Kody CPV Roboty drogowe - CPV 45233253-7 Roboty budowlane - CPV 45000000-7 Roboty ogrodnicze - CPV 77300000- 3 Nawadnianie - CPV 45232120-9 Wyrównanie terenów obiektów sportowych - CPV 45236100-1 Roboty instalacyjne elektryczne - CPV 45310000-3 Szczegółowy przedmiot zamówienia określa: załącznik nr 9 do siwz - Przedmiar robót załącznik nr 10 do siwz - projekty, rysunki załącznik nr 11 do siwz - specyfikacja techniczna Zakres zamówienia obejmuje : demontaż zniszczonego ogrodzenia betonowego wykonanie nowego ogrodzenia z płyt betonowych utwardzenie placu manewrowego za budynkiem głównym wykonanie utwardzenia miejsc postojowych z kostki ażurowej. wykonanie chodników - z kostki brukowej ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego drenaż odsączający boisko nawierzchnia boiska i bieżni wspinalnia strażacka poduszka amortyzująca wykonanie oświetlenia terenu montaż wyposażenia boiska sygnalizacja świetlna drogowa montaż szlabanu montaż 3 masztów aluminiowych flagowych wykonanie projektu nawadniania wykonanie sytemu nawadniania wykonanie terenów zielonych montaż ławek, balustrad Wykonawca zapewnia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. UWAGA !!!!! Wytyczne w sprawie wykonania terenów zielonych: Zieleń wysoka - drzewa - wysokość dnia min. 180-200 cm, obwód pnia 10-12 cm. Doły pod drzewa należy zaprawić ziemią ogrodniczą w ilości min. 20 l. Drzewa liściaste należy zabezpieczyć za pomocą min. 4 palików/drzewko, stabilizowanych drewnianymi poprzeczkami i wiązanych taśmą elastyczną. Należy stosować paliki impregnowane ciśnieniowo o wysokości min. 2,5 m i średnicy 5-6 cm. Misy o promieniu 0,5 m wokół pni należy wyściółkować warstwą min. 3 cm zrębków lub kory ogrodniczej. Zieleń niska - krzewy - w doniczkach min. 2 l, krzewy muszą posiadać min. 3 pędy/doniczkę. Doły pod krzewy należy zaprawić ziemią ogrodniczą w ilości min. 5 l/krzew, a grunt pod skupieniami krzewów należy wyłożyć mocowaną do podłoża agrotkaniną o gramaturze min. 90 g/m2 i wyściółkować min. 3 cm zrębków lub kory ogrodniczej. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na pielęgnację nasadzonej roślinności licząc od daty odbioru nasadzeń. Gwarancja obejmuje zachowanie żywotności 100 % nasadzeń. Gwarancja nie obejmuje ubytków w nasadzeniach spowodowanych działaniem osób trzecich (kradzież, dewastacja)Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2014 rok poz. 883 z późn. zm.). Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 16.06.2016 r. do godziny 10.00. Decyduje data i termin wpływu środków do zamawiającego. Wadium może być wnoszone: w pieniądzu - przelewem na konto Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie nr konta: SBL Śrem 27 9084 0003 0000 3772 2000 0002 z tytułem przelewu Wadium na przetarg nieograniczony na VI etap budowy strażnicy -zagospodarowanie terenu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Kserokopię wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopię wadium w formie niepieniężnej) należy dołączyć do oferty. Oryginał wadium należy złożyć w sekretariacie KP PSP w Śremie Pl. Straży Pożarnej 1, 63-100 Śrem w terminie określonym w SIWZ - rozdział VII ust 1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust 12 bez potwierdzania tych okoliczności, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust 12 pkt 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust 13, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kppspsrem.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach