Przetargi.pl
UZBROJENIE TERENU POPRZEZ BUDOWĘ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEJSCOWOŚCI KURZĘTNIK I NIELBARK - w formule zaprojektuj i wybuduj

Gmina Kurzętnik ogłasza przetarg

  • Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Grunwaldzka 39
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4740515, 056 4748282 , fax. 056 4748284
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kurzętnik
    ul. Grunwaldzka 39 39
    13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4740515, 056 4748282, fax. 056 4748284
    REGON: 00053826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/kurzetnik_gmina_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UZBROJENIE TERENU POPRZEZ BUDOWĘ CIĄGU PIESZO-ROWEROWEGO WRAZ Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEJSCOWOŚCI KURZĘTNIK I NIELBARK - w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Etap pierwszy - faza projektowania a)opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym, b)opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót, szczegółowych kosztorysów inwestorskich opracowanych metoda szczegółowych oraz informacji BIOZ, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, opinii technicznych, ekspertyz o badań , c)Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień do projektu, d)przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i opracowań towarzyszących: Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektora Nadzoru; Inspektorowi Nadzoru do sprawdzenia, wskazanie ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego e)opracowanie Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego; f)uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę 2)Etap II - wykonanie robót budowlanych a)wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogram rzeczowo-finansowy robót budowlanych;, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuka budowlaną i niniejsza SIWZ; b)opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót; c)wykonanie robót pomocniczych i przygotowawczych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń d)zapewnienia kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty; e)przygotowanie wymaganych prób i badań oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych 3.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających wynikających z ustawy z art. 67 ustawy Pzp. 4.Na całej długości planowanej inwestycji występują odcinki, na których na chwilę obecną Gmina nie posiada dostatecznej powierzchni gruntu pod budowę ciągu pieszo-rowerowego oraz oświetlenia ulicznego. Zamawiający jest na etapie przejmowania gruntów potrzebnych pod inwestycję od właścicieli prywatnych, Agencji Nieruchomości Rolnych oraz Lasów Państwowych. 5.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie należy przyjąć, że zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający równolegle będzie przeprowadzał inwestycję polegającą na ułożeniu sieci światłowodowej szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz zadanie pn. Uzbrojenie terenów w miejscowości Nielbark i Kurzętnik poprzez budowę dróg, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Nastąpi konieczność współpracy z firmą branży telekomunikacyjnej podczas realizacji robót. 7. W przypadku nie uzyskania dofinansowania Zamawiający unieważni postepowanie przetargowe. 8.Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punkcie 2: za wady wbudowanych materiałów wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 45.000,00 PLN. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Oddział w Nowym Mieście Lubawskim Nr 39 9484 1121 2004 0090 0983 0019. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kasie pok. 14 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 46 ust. 4a Ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/kurzetnik_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach