Przetargi.pl
Utworzenie żłobka poprzez przebudowę budynku socjalnego w miejscowości Biszcza

GMINA BISZCZA ogłasza przetarg

  • Adres: 23-425 Biszcza, 79
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 685 60 22
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BISZCZA
    79
    23-425 Biszcza, woj. lubelskie
    tel. 84 685 60 22
    REGON: 950369066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biszcza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie żłobka poprzez przebudowę budynku socjalnego w miejscowości Biszcza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Utworzenie żłobka poprzez przebudowę budynku socjalnego w miejscowości Biszcza”. 4.2. Opis inwestycji: Gmina Biszcza planuje utworzenie żłobka poprzez przebudowę budynku socjalnego w miejscowości Biszcza na działce nr 820/5. Placówka przewiduje miejsca dla dziesięciorga dzieci. Przebudowa budynku zakłada zmiany wewnętrznego układu funkcjonalnego i dostosowanie pomieszczeń do wymagań jakie muszą spełniać obiekty żłobków. Zakres inwestycji obejmuje parterową, wydzieloną część obiektu przylegającą do dwukondygnacyjnej części mieszkalnej budynku. Budynek zostanie poddany gruntownemu remontowi wewnątrz oraz na zewnątrz. Zmodernizowane zostaną wewnętrzne instalacje sanitarne, c.o. oraz elektryczne, dodatkowo obiekt zostanie wyposażony w instalację wentylacji mechanicznej. Planowane prace przewidują kompleksową termomodernizację ścian i stropodachu wraz z nową wyprawą elewacyjną. Przy ścianie zewnętrznej dobudowana zostanie niewielka wiata na wózki dziecięce. Wraz z remontem wnętrza budynku zamówienie obejmuje dostawę pełnego wyposażenia żłobka obejmującego m.in. meble, przybory sanitarne, elementy dekoracyjne wykończenia ścian i podłóg oraz inne zgodnie z dokumentacją projektową i przedmiarem robót. Ponadto wykonane zostanie kompleksowe zagospodarowanie terenu przyległego, zrealizowany zostanie nowy w pełni wyposażony plac zabaw wraz z ogrodzeniem. Przy wejściu do budynku wykonane zostaną nowe schody zewnętrzne oraz pochylnia dla osób niepełnosprawnych. Projekt przewiduje również wykonanie dodatkowego wyjścia z budynku od strony zaplecza prowadzącego na plac zabaw. Przedmiotowy budynek pełni obecnie funkcję świetlicy środowiskowej. Planowana przebudowa obiektu i zmiana jego sposobu użytkowania na żłobek ma na celu dostosowanie funkcji obiektu do aktualnych potrzeb i oczekiwań mieszkańców.4.3. Zakres głównych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia:1) roboty przygotowawcze,2) roboty demontażowe i rozbiórkowe w celu dostosowania do nowej aranżacji wnętrza,3) skucie posadzek i podłóg,4) montaż nowej stolarki drzwiowej,5) wykonanie elewacji z jej dociepleniem,6) modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej gniazdowej i oświetleniowej, wykonanie instalacji niskoprądowych.7) przebudowa wewnętrznej instalacji wod.-kan. orz c.o.,8) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej, 9) renowacja tynków i malowanie ścian wewnątrz,10) prace wykończeniowe,11) wykonanie nowych posadzek w budynku,12) wykonanie obróbek blacharskich zewnętrznych,13) montaż rynien i rur spustowych,14) brukowanie utwardzeń terenu i schodów wejściowych do budynku,15) prace ziemne przy niwelacji terenu,16) demontaż placu zabaw w celu wykonania nowego,17) ogólne uporządkowanie terenu po poprzednich pracach,18) nasadzenia roślin, wysiew trawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000, 00 PLN(słownie: sześć tysięcy i 00/100 złotych),12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Biszczynr konta bankowego: 97 9649 0002 2001 0000 0101 0003z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.1.2024”.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia …….”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jednej roboty budowlanej, która polegała na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o minimalnej wartości 300 000,00 zł brutto (trzysta tysięcy, 00/100 złotych).2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i wentylacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,c) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach