Gmina Żnin ogłasza przetarg
- Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3031301 , fax. 52 3031103
- Data zamieszczenia: 2016-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żnin
ul. 700-lecia 39 39
88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3031301, fax. 52 3031103
REGON: 09235122200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie żłobka gminnego w Żninie w budynku B Przedszkola Miejskiego nr 2 w Żninie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Lokalizacja inwestycji: 88-400 Żnin, ul. Jasna 5, na działce nr 1475/6. Uzasadnienie celowości inwestycji: Zadanie inwestycyjne polega na przebudowie pomieszczeń budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 położonego w Żninie przy ulicy Jasnej 5 na działce nr 1475/6, związane jest to z planowanym utworzeniem oddziału żłobka miejskiego na pierwszym piętrze ww. budynku. Zakres rzeczowy inwestycji - obejmował będzie przebudowę adaptację remont obecnego budynku Przedszkola Miejskiego Nr 2 oraz jego pierwsze wyposażenie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów: Przebudowa i adaptacja istniejącego budynku przedszkolnego, a) prace przygotowawcze: techniczno-projektowe, roboty budowlane: zmiany w układzie ścian działowych w celu dostosowania pietra do wymogów, budowlano- sanitarno- pożarowych w tym wyburzanie, rozbiórka, skucia istniejących okładzin ścian, skucie istniejącej glazury, uzupełnienie tynków, wykonanie nowych nadproży, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie nowych elementów konstrukcyjnych, wydzielenie i nowy podział węzłów sanitarnych wraz z ich wymiana i dostosowaniem do nowego użytkownika, szpachlowanie, malowanie wykonanie sufitów podwieszanych wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi, wymiana posadzek i wykładzin na trudno zapalne i antyalergiczne, wymiana osprzętu sanitarnego, wymiana osprzętu elektrycznego, wykonanie wewnętrznej windy. b)cześć sanitarna: przewiduje się całkowity demontaż wszystkich istniejących elementów instalacji i montaż nowych instalacji i urządzeń wykonanie nowych pionów dla c.o., wymiana grzejników, zawory termostatyczne, osłony ochraniające na grzejniki, wykonanie nowych pionów dla ciepłej wody, wymiana instalacji wewnętrznej wod-kan piony, rury, i armatura, c)część elektryczna: demontaż i montaż nowych instalacji i urządzeń ( wewnętrzne linie zasilające, oświetlenie i zasilanie nowych gniazd 230V, dostosowanie klatki schodowej do ekspertyzy bezpieczeństwa pożarowego, wykonać instalację oddymiania klatki schodowej), Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja stanowiąca załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego do zapłaty wadium zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej o uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego. 49 8181 0000 0001 2742 2000 0002 Z dopiskiem: Wadium na zadanie: Utworzenie żłobka gminnego w Żninie w budynku B Przedszkola Miejskiego nr 2 w Żninie. 1.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna dokument gwarancyjny lub poręczenie należy dołączyć do oferty w oryginale. 2.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 3.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.znin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27