Powiat Pszczyński ogłasza przetarg
- Adres: 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4492300, 032 4492399 , fax. 324 492 345
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pszczyński
ul. 3 Maja 10
43-200 Pszczyna, woj. śląskie
tel. 32 4492300, 032 4492399, fax. 324 492 345
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie powiatowej bazy sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz utworzenie powiatowej bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla obszaru miasta Pszczyna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Utworzenie powiatowej bazy sieci uzbrojenia terenu GESUT dla obszaru Miasta Pszczyna oraz utworzenie powiatowej bazy danych obiektów topograficznych BDOT500 dla obszaru miasta Pszczyna oraz przetworzenie obiektów budowlanych trwale związanych z budynkiem stanowiących treść mapy zasadniczej do właściwej postaci zgodnej z obowiązującymi standardami. 2. Informacje ogólne o jednostce: Miasto Pszczyna (jednostka ewidencyjna Pszczyna (M) - 241005_4) dzieli się na dwa obręby ewidencyjne: Pszczyna miasto i Stara Wieś. Leży w województwie śląskim, powiat pszczyński. a. Dane ogólne: powierzchnia: 2.234 ha; budynki: 9.221 szt. b. Uzbrojenie terenu: b.1. sieć ciepłownicza: 493 obiektów; 22,81 km sieci, b.2. sieć elektroenergetyczna: 8005 obiektów; 349,44km sieci; b.3. sieć gazowa: 7268 obiektów; 246,98 km; b.4. sieć kanalizacyjna: 15037 obiektów; 365,37 km; b.5. siec telekomunikacyjna: 2620 obiekty; 184,28 km; b.6. sieć wodociągowa: 12232 obiekty; 378,26 km; b.7. pozostałe sieci: 180 obiektów; 2,63 km. UWAGA! Podane informacje wygenerowano z bazy aktualnej na dzień 15.01.2018. Informacje te nie zawierają pełnej długości sieci nadziemnych, które obecnie są w większości wprowadzone w postaci symboli z zadanym kierunkiem. W/w informacje podano w celu przybliżenia zakresu prac do wykonania, z zastrzeżeniem, że mogą wystąpić różnice w trakcie realizacji prac, które nie będą stanowiły podstawy do zmiany wysokości wynagrodzenia. Mapa zasadnicza: Mapa zasadnicza na terenie objętym opracowaniem prowadzona jest w formie mapy numerycznej w układzie współrzędnych płaskich: 2000/18. Mapa numeryczna dla powiatu pszczyńskiego powstała w latach 2004-2011. Od roku 2010 prowadzona jest w zintegrowanym systemie informatycznym Ewid 2007. Baza mapy numerycznej jest na bieżąco aktualizowana o wyniki geodezyjnych pomiarów terenowych. W Powiatowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym znajduje się około 6500 operatów pomiarowych dotyczących zakresu opracowania. Dla jednostki ewidencyjnej Pszczyna-miasto mapa numeryczna powstała na podstawie digitalizacji rastrów mapy zasadniczej. Obiekty numerycznej mapy zasadniczej w większości nie stanowią obiektów w rozumieniu aktualnych przepisów prawa w sprawie BDOT. Obiekty numerycznej mapy zasadniczej w większości nie stanowią obiektów w rozumieniu aktualnych przepisów prawa w sprawie GESUT. 3. Zakres zamówienia: W zakresie utworzenia bazy GESUT Wykonawca będzie zobowiązany do: a. Wykonania analizy udostępnionych przez Zamawiającego danych dotyczących sieci uzbrojenia terenu zawartych w numerycznej mapie zasadniczej oraz przetworzenie tych danych do właściwej postaci i struktury, w zakresie niezbędnym do utworzenia zbiorów danych inicjalnej bazy GESUT. b. Weryfikacji oraz modyfikacji atrybutów opisowych obiektów w celu uzyskania ich poprawności oraz kompletności. c. Uzupełnienia danych bazy GESUT o informacje zawarte w operatach technicznych włączonych do PZGiK oraz o informacje pozyskane z instytucji branżowych. d. Modyfikacji obiektów w celu uzyskania poprawności geometrycznej, w tym segmentacja obiektów zgodnie z zasadami przedstawionymi w szczegółowym opisie prac. e. Usunięcia/modyfikacji obiektów niestandardowych. f. Protokolarnego przekazania poszczególnym instytucjom branżowym inicjalnej bazy GESUT w celu uzyskania opinii co do zgodności treści utworzonej bazy ze stanem wynikającym z dokumentacji prowadzonej przez te branże, w tym wskazanie ewentualnych nieprawidłowości w treści tej bazy. g. Rozpatrzenia uwag zgłoszonych przez podmioty władające siecią uzbrojenia terenu do przedłożonej treści inicjalnej bazy danych GESUT. h. Harmonizacji i aktualizacji bazy danych. i. Wykonania kontroli poprawności i kompletności opracowania. j. Redakcji mapy zasadniczej w skalach 1:500, 1:1000. k. Implementacji opracowanych baz danych GESUT do bazy produkcyjnej funkcjonującej u Zamawiającego – zakończenie prac. l. Uwzględnienia w trakcie sporządzania opracowania uwag i wytycznych Zamawiającego. W zakresie utworzenia bazy BDOT 500 Wykonawca będzie zobowiązany do: a. Wykonania analizy udostępnionych przez Zamawiającego danych dotyczących obiektów topograficznych zawartych w numerycznej mapie zasadniczej oraz przetworzenia tych danych do właściwej postaci i struktury, w zakresie niezbędnym do utworzenia BDOT500. b. Weryfikacji oraz modyfikacji atrybutów opisowych obiektów w celu uzyskania ich poprawności oraz kompletności. c. Modyfikacji obiektów w celu uzyskania poprawności geometrycznej, w tym segmentacja obiektów zgodnie z zasadami przedstawionymi w szczegółowym opisie prac. d. Usunięcia/modyfikacji obiektów niestandardowych. e. Harmonizacji i aktualizacji bazy danych. f. Wykonania kontroli poprawności i kompletności opracowania. g. Redakcji mapy zasadniczej w skalach 1:500, 1:1000. h. Implementacji opracowanych baz danych BDOT500 do bazy produkcyjnej funkcjonującej u Zamawiającego – zakończenie prac. i. Uwzględnienia w trakcie sporządzania opracowania uwag i wytycznych Zamawiającego. Szczegółowy zakres prac zawierają załącznik nr 1a i 1b do SIWZ Warunki Techniczne. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 21 marca 2018r do godz. 10:00. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 ze zm.). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 w terminie zgodnym z pkt 1. UWAGA: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 6. Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1 i 2 składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Oświadczenia, o których mowa w punkcie 1 i 2 składane przez każdy inny podmiot w przypadku gdy Wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyceny nieruchomości - 2 części
Dodano: 2024-05-27 - „Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej”
Dodano: 2024-05-09 - Wycena nieruchomości w 2024 r. - edycja II
Dodano: 2024-04-19 - Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2024 r. - Rejon I i Rejon IV
Dodano: 2024-04-16 - Wykonanie czynności mających na celu przygotowanie nieruchomości do sprzedaży oraz zorganizowanie i przeprowadzenie przetargów na sprzedaż nieruchomości położonych w Krzepicach a objętych KSSE
Dodano: 2024-03-26 - „Geodezyjne wydzielenie działek zajętych pod drogi powiatowe oraz sporządzenie dokumentacji do regulacji stanu prawnego na rzecz Powiatu Częstochowskiego – 6 części”
Dodano: 2024-03-01 - Wyceny nieruchomości niezabudowanych
Dodano: 2023-12-21 - Wyceny nieruchomości - 3 części
Dodano: 2023-12-13 - Zadanie A: „Wykonanie operatów szacunkowych”, Zadanie B: „Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków".
Dodano: 2023-10-19 - Wyceny nieruchomości w celu określenia opłaty adiacenckiej - 2 części
Dodano: 2023-10-03