Przetargi.pl
Utworzenie placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Drwinia

Gmina Drwinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32709 Drwinia, Drwinia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2817 153, 154 , fax. 12 284 98 34
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drwinia
    Drwinia 57
    32709 Drwinia, woj. małopolskie
    tel. 12 2817 153, 154, fax. 12 284 98 34
    REGON: 53767400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Drwinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku "Starej Szkoły" z przeznaczeniem na budynek wielofunkcyjny dla potrzeb Placówki Wsparcia Dziennego Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie i rozbudowie istniejącego budynku "Starej Szkoły" w Niedarach. Roboty obejmują prace przy schodach zewnętrznych i piwnicy, parteru, dachu i strychu, poddasza. W ramach elementu schody zewnętrzne i piwnice wykonane będą roboty m.in. rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe, izolacyjne, podkłady pod posadzki, schody żelbetowe wraz z balustradami (bez okładzin), roboty zbrojarskie, wykucia i uzupełnienia ścian i tynków oraz budowa ścianek wraz z montażem drzwi stanowiących zejście do piwnicy. W ramach elementu parter będą wykonane roboty m.in. rozbiórkowe, wykonanie wykuć bruzd oraz przesklepień otworów, zamurowania i uzupełnienia ścian, uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego, wykonanie elementów żelbetowych, płyty stropowe, schody, balkony bez okładzin i balustrady. Budowa ścian działowych, odbicie tynków wewnętrznych wraz z impregnacją biobójczą, konstrukcji szkieletowych oraz przewodów kominowych i wentylacyjnych. W ramach elementu dach i strych wykonane będą roboty m.in. rozbiórkowe, wznoszenie kominów (przemurowanie), roboty ciesielskie przy więźbie dachowej, pokrycie dachów, montaż okien mansardowych i poddaszowych lukarny, montaż rynien dachowych oraz gąsiorów, deskowanie sklepień oraz jaskółek, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowe. W ramach elementu poddasze wykonane będą roboty m.in. rozbiórkowe, konstrukcji szkieletowych ścian, wykonanie przesklepień otworów, uzupełnienia i zamurowania, szpałdowanie belek oraz roboty kominowe oraz wentylacyjne. Zadanie nr 2: Dostosowanie i adaptacja budynku na potrzeby prowadzenia PWD - wykonanie wszystkich niezbędnych prac dostosowawczych i adaptacyjnych Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu prac remontowo- wykończeniowych i instalacyjnych obejmujących elementy: schody zewnętrzne i piwnice, parter, dach i strych, poddasze instalacje elektryczne, instalacje odgromowe, instalacja RTV/SAT, instalacje sanitarne- demontaż starych elementów, instalacja wody zimnej i ciepłej, kanalizacja podposadzkowa, kanalizacja sanitarna wewnętrzna, montaż armatury i urządzeń, instalacji gazowej, centralne ogrzewanie, kanalizacja sanitarna zewnętrzna i zbiornik ścieków. W ramach elementu schody zewnętrzne i piwnice wykonane będą m.in. roboty tynkarskie, roboty izolacyjne przeciwwilgociowe i przeciwwodne, wykonanie warstw podposadzkowych, wykonanie posadzek cementowych, gruntowanie i malowanie ścian oraz sufitu, wykonanie posadzek z płytek z cokolikami W ramach elementu parter wykonane będą m.in. roboty tynkarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewn i wewn. wraz z montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ościeżnic, roboty izolacyjne cieplnej i przeciwdźwiękowej, wykonanie okładzin z płyt gipsowo - kartonowych, licowanie ścian płytkami, przecieranie istniejących tynków wewn. oraz wykonanie nowych, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, posadzki z wykładzin trudnopalnych PCV, balustrady schodowe i pochwyty stalowe, obsadzenie drobnych elementów, wykonanie sufitów podwieszanych oraz obudowa przewodów wentylacyjnych i pionów kan. płytami gipsowo-kartonowymi, dostawa i montaż zlewów, wpustów, baterii zmywakowych, poręczy uchylnych w wc dla niepełnosprawnych, pisuaru, ścianek przesuwnych modułowych, dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych. W ramach elementu dach i strych wykonane będą m.in. izolacje cieplne i warstwy wyrównawcze, posadzki cementowe, montaż okien i drzwi balkonowych z PCV. W ramach elementu poddasze wykonane będą m.in. roboty związane z okładzinami z płyt gipsowo - kartonowych, wykonanie oraz uzupełnienie tynków zwykłych, wznoszenie ścianek działowych, montaż stolarki okiennej wraz z parapetami zewn. I wewn., montaż drzwi zewn i wewn.,, licowanie ścian płytkami, wykonanie gładzi gipsowych, gruntowanie i malowanie ścian i sufitów, roboty izolacyjne cieplne, przeciwdźwiękowe, przeciwwilgociowe i przeciwwodne, wykonanie warstw wyrównawczych, wykonanie posadzek z wykładzin trudnopalnych PCV. W ramach elementu instalacja elektryczna wykonany będzie remont instalacji obejmujący m.in. demontaż starej instalacji, układanie przewodów w bruzdach, montaż puszek, gniazd, łączników, opraw oświetleniowych, wykonanie badań i sprawdzeń. W ramach elementu instalacja odgromowa wykonane będą roboty m.in. montaż zwodów poziomych, przewodów odprowadzających, montaż złączy i wsporników, iglic, montaż puszek kontrolnych, wykonanie badań i pomiarów. W ramach elementu instalacja rtv/sat wykonana będzie m.in. antena sat , uhf , konwerter, modem multiswitch, montaż gniazd wraz z okablowaniem. W ramach elementu demontaż elementów instalacji sanitarnej wykonane będą m.in. roboty demontażowe armatury, baterii, podejść , rurociągów. W ramach elementu instalacja wody zimnej i ciepłej wykonane będą m.in. wykucia, zamurowania, przebicia, ułożenie rurociągów, wykonanie podejść, montaż zaworów, hydrantu, wodomierza, wykonanie prób szczelności. W ramach elementu kanalizacja podposadzkowa wykonane będą m.in. roboty ziemne, ułożenie rurociągów, montaż rur ochronnych. W ramach elementu kanalizacja sanitarna wewnętrzna wykonane będą m.in. roboty związane z bruzdowaniem, zamurowania, układanie rurociągów, wykonanie podjeść odpływowych, czyszczaków i syfonów. W ramach elementu instalacja gazowa będą wykonane roboty m.in. rurociągi stalowe, wymiana odcinka rury stalowej, montaż zaworów i kurków, montaż szafki gazowej, montaż odwadniacza gazowego, W ramach elementu centralne ogrzewanie wykonane będą m.in. roboty związane z układaniem rurociągów, montaż grzejników, zaworów, wykonanie prób szczelności, montaż kotła grzewczego wraz z kominem. W ramach elementu kanalizacja sanitarna zewnętrzna, zbiornik ścieków wykonane będą roboty obejmujące m.in. roboty ziemne i demontażowe, ułożenie rurociągów, montaż studzienek, wykonanie próby szczelności, dostawa i montaż zbiornika ścieków. Zadanie nr 3: Zakup i montaż wyposażenia PWD Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia PWD w postaci: 1. Wyposażenie łazienki: umywalki (2 szt.), baterie umywalkowe (2 szt.), miski WC wraz ze spłuczkami (2 szt.), brodzik do stanowiska prysznicowego (1 szt.), kabina prysznicowa do stanowiska prysznicowego (1 szt.), panel prysznicowy do stanowiska prysznicowego (1 szt.), podajniki na mydło (2 szt.), podajniki na ręczniki papierowe (2 szt.), lustra wiszące (2 szt.), 2. Wyposażenie sal zajęć: rolety okienne (8 szt.), gaśnica o skuteczności gaśniczej co najmniej 21A (szt. 2) Zamawiający wymaga by na fakturze dla zadania nr 3 były wyszczególnione wyżej wymienione pozycje dostarczanego wyposażenia Przed podpisaniem umowy wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w uzgodnieniu z Zamawiającym, zobowiązany będzie do sporządzenia i przedłożenia harmonogramu rzeczowo - finansowego dla przedmiotowego zamówienia uwzględniającego wszystkie zadania UWAGA!!! Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje robót budowlanych objętych zatwierdzonym projektem budowlanym oraz projektem zamiennym polegających na wykonaniu elewacji zewnętrznej budynku, okładziny schodów zewnętrznych, zadaszeń. Wykonanie zagospodarowania wokół budynku poprzez wykonanie opasek, chodników, alejek, placów ekspozycyjnych, sceny wraz z widownią, ogrodzenia wokół budynku oraz oświetlenia parkowego. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. UWAGA: 1. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty odbył wizję w terenie w celu zaznajomienia się z sytuacją faktyczną oraz specyfiką obiektu i dokładnym zakresem prac. 2. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną oraz z zachowaniem wysokich standardów estetycznych, uwzględniających charakter obiektu. 3. Wykonawca musi wykonać prace przygotowawcze, zorganizować zaplecze techniczno - socjalne i teren budowy oraz wszystkie roboty towarzyszące niezbędne do kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac, w celu zobrazowania przebiegu prac i ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności i użytych materiałów. 5. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przygotowanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana). W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego i kompleksowego wykonania całości zadania inwestycyjnego zgodnie z załączonym projektem budowlanym. 6. Zakres całościowy prac budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu budynków. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu. 7. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania placu budowy, pismo o powołaniu Komisji Odbioru, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych (woda), deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) w zakreasie robt budowlanych ( konstrukcyjne, wykończeniowe) b) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych ( sanitarne, elektryczne) 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach