Przetargi.pl
Utworzenie ogólnodostępnego placu zabaw w miejscowości Przytyk.

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, ul. Zachęta 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6180095 w. 35 , fax. 048 6180087
  • Data zamieszczenia: 2014-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    ul. Zachęta 57 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    tel. 048 6180095 w. 35, fax. 048 6180087
    REGON: 00054536600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przytyk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie ogólnodostępnego placu zabaw w miejscowości Przytyk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje roboty drogowe tj. - roboty ziemne, - podbudowa, - nawierzchnia placu zabaw, - wyposażenie placu zabaw. 1.Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych Specyfikacja techniczna, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 12 i 13 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej również specyfikacją lub SIWZ. 2.Pomocniczo zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w druku przedmiaru robót stanowiącym zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji i służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia. 3.W ramach wyszczególnionych w www. dokumentach należy wykonać również: -wszelkie roboty-prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania przez Wykonawcę: tj. - bieżąca obsługa geodezyjna w trakcie realizacji robót warz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą,-atesty i inne dokumenty na wbudowane materiały, - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (projektu umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarze). Wymienione w niniejszym punkcie dokumenty winny być przedłożone dla Zamawiającego na dzień odbioru końcowego wraz z dokumentacją wymienioną pkt.1. 4. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach istotnych nie gorszych niż posiadają wskazane materiały, urządzenia itp. Przy ocenie równoważności zaoferowanych materiałów, urządzeń itp. należy kierować się ich przeznaczeniem oraz funkcją wynikającą z dokumentacji projektowej. 5.Wyroby budowlane, o których mowa w pkt 4, powinny odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z póżn. zm.) oraz wymaganiom określonym w dokumentach wymienionych pkt.1. 6. Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót (rozbiórek) Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001roku o odpadach ( Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 7. Wykonawca będzie przeprowadzał pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w specyfikacji technicznej. 8.W sprawach nie uregulowanych w dokumentach podanych w pkt 1. należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych, norm, przepisów Prawa budowlanego oraz zasad wiedzy technicznej. 9. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić min. 3 lata gwarancji jakości i rękojmi za wady ( zgodnie z wymaganiami podanymi w druku gwarancji jakości załączonym, do projektu umowy). Okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości. Czas trwania okresu rękojmi za wady strony udzielają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2 000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przytyk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach