Przetargi.pl
Utworzenie 2 oddzielnych placów zabaw w Gminie Zator : a/ placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Aleksandra Kamińskiego w Smolicach, b/ placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Grodzisku, dofinasowanych w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-12-008/15 : Daj szansę - modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator. Nr procedury DI.271.2.2015

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8412215 , fax. 33 84 10 206
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1 1
    32-640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 33 8412215, fax. 33 84 10 206
    REGON: 00053107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie 2 oddzielnych placów zabaw w Gminie Zator : a/ placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Aleksandra Kamińskiego w Smolicach, b/ placu zabaw dla oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Grodzisku, dofinasowanych w ramach projektu systemowego nr POKL.09.01.01-12-008/15 : Daj szansę - modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Zator. Nr procedury DI.271.2.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia - roboty budowlane. 2. Opis przedmiotu zamówienia. W zakres zadania dla obu placów łącznie wchodzą m. in. : roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia bezpieczna mieszana : syntetyczna z EPDM i trawiasta (odpowiednio 150 m2 łącznie w Smolicach i 160 m2 łącznie w Grodzisku), ogrodzenie, wyposażenie placów zabaw, zgodnie z projektami i przedmiarami robót. 3. Projekty, przedmiary, komentarze, uwagi, mapki itp. stanowią łącznie Opis przedmiotu zamówienia - Zał. nr 1 A do SIWZ. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ. Wspólny słownik zamówień (CPV) : 45212140-9. 4. Każdy z wykonawców może odwiedzić miejsce budowy (na własny koszt), celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - geodezję - w tym powykonawczą (mapa przyjęta do zasobów), organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (atesty na użyte materiały, urządzenia placów zabaw itp.), - zabezpieczenie ew. kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego, zgodnie z dołączonymi uzgodnieniami branżowymi, - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 6. W celu określenia ceny ofertowej, wykonawca będzie się kierował przede wszystkim dołączonymi przedmiarami, projektami oraz pozostałymi zapisami niniejszej SIWZ. 7. Dopuszcza się wykonanie koniecznych robót zamiennych. Roboty zamienne, przekraczające cenę ofertową, będą rozliczane oddzielnym zleceniem, wg. nośników cenotwórczych z przetargu. 8. Wykonawca całość zamówienia wykona z materiałów własnych, siłami własnymi lub korzystając z podwykonawców, zlecając im część zadania opisaną w zał. nr 8. 9. Wykazane w dokumentach przetargowych (również w projekcie i przedmiarach) typy, symbole, nazwy handlowe itp. technologii, materiałów urządzeń, czy wyposażenia oraz nazwy ich producentów zostały podane jedynie w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno - użytkowych. Dopuszcza się ekwiwalentne rozwiązania dla wymienionych wyżej elementów innych marek i producentów, takiej samej lub wyższej jakości i o tych samych lub wyższych parametrach jakościowych, technicznych, higienicznych itp. charakterystycznych dla danego urządzenia. 10. Wszystkie urządzenia i wyposażenie placów zabaw powinny być fabrycznie nowe, identyczne co do funkcji oraz zbliżone co do gabarytów (wymiarów), kolorystyki i zastosowanych materiałów, jak podano w projektach. Powinny też spełniać wszystkie obowiązujące przepisy, posiadać atesty i dopuszczenia dla instytucji zbiorowego przebywania dzieci (szkoły, przedszkola itp.). 11. UWAGA ! Roboty budowlane będą się odbywały na terenie normalnie funkcjonujących obiektów - szkoły, w czasie prowadzenia zajęć. Wykonawca musi odpowiednio zabezpieczyć teren budowy tak, aby wyeliminować wszelkie zagrożenia dla dzieci i młodzieży oraz innych przebywających w obiekcie osób. Roboty szczególnie uciążliwe ze względu na hałas, zapylenie itp. powinny być wykonywane po zajęciach lub w dni wolne od zajęć, po uzgodnieniu z Dyrektorem placówki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: SKRÓCENIE TERMINU REALIZACJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zator.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach