Przetargi.pl
Utworzenia bazy danych EGiB polegającej na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie utworzenia ewidencji budynków i lokali dla wszystkich obrębów ewidencyjnych z gminy Białaczów

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, Kwiatowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 414 900 , fax. 447 414 901
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego
    Kwiatowa 1A
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 414 900, fax. 447 414 901
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenia bazy danych EGiB polegającej na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie utworzenia ewidencji budynków i lokali dla wszystkich obrębów ewidencyjnych z gminy Białaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Utworzenia bazy danych EGiB polegającej na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie utworzenia ewidencji budynków i lokali dla wszystkich obrębów ewidencyjnych z gminy Białaczów” z podziałem na dwa etapy: ETAP I - do 30.09.2020r. OSNOWA • Pomiar kontrolny wytypowanej osnowy szczegółowej wraz aktualizacją opisów topografinych i zasilenie baz programu Bank Osnów EWIDENCJA GRUNTÓW • przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia zebrania z właścicielami i władającymi • przeprowadzenie zebrania z właścicielami i władającymi • ustalenie stanów prawnych nieruchomości • wywiad terenowy • przeprowadzenie pomiarów i obliczeń w celu ustalenia przebiegów linii granicznych • analiza dokumentów dotyczących ewidencji gruntów dla granic w kolizji z obrysem budynków ewid. • czynności wyznaczenie punktów granicznych uprzednio ujawnionych w EGiB oraz ustalenia granic • utworzenie projektu operatu opisowo - kartograficznego (w tym dla części ewid. bud.) • kontrola baz EWIDENCJA BUDYNKÓW I LOKALI • analiza dokumentów dotyczących ewidencji budynków • wywiad terenowy + pomiar w zakresie budynków i zasięgu terenów zabudowanych • przeprowadzenie ustaleń z Urzędem Gminy w sprawie numeracji nieruchomości • przeprowadzenie ustaleń w sprawie prawidłowego oznaczania terenów zabudowanych • utworzenie obiektów budynkowych do mapy numerycznej i EWOPISU • utworzenie wykazów zmian danych ewidencyjnych dotyczących terenów zabudowanych Skompletowanie i zaewidencjonowanie operatu z prac etapu pierwszego ETAP II – do 31.03.2021r. OSNOWA - brak prac z tego zakresu w etapie II EWIDENCJA GRUNTÓW • podanie informacji o terminie i miejscu wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego • wyłożenie projektu operatu opisowo – kartograficznego • przeprowadzenie prac związanych z rozpatrzeniem wniesionych uwag do projektu operatu opisowo- kartograficznego • ogłoszenie w dzienniku urzędowym województwa oraz biuletynie informacji publicznej starostwa powiatowego w Opocznie. • kontrola baz • aktualizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego • przygotowanie zawiadomień o których mowa $ 49, ust. 1 pkt. 1,2,3 i 5 rozporządzenia w/s EGiB • przygotowanie i dostarczenie wypisów i wyrysów dla Sądu Rejonowego w Opocznie EWIDENCJA BUDYNKÓW I LOKALI • usunięcie ze skalibrowanych skanów, istniejących i wciąż wykorzystywanych, map zasadniczych/sytuacyjno-wysokościowych informacji niespójnych z pozyskanymi w trakcie modernizacji i ujawnionymi w bazie danych ewidencyjnych w zakresie: granic działek, granic użytków i konturów klasyfikacyjnych, budynków i obiektów towarzyszących. Skompletowanie i zaewidencjonowanie operatu z prac etapu drugiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: - Warunki techniczne utworzenia bazy danych EGiB polegającej na przeprowadzeniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie utworzenia ewidencji budynków i lokali dla wszystkich obrębów ewidencyjnych z gminy Białaczów” – załącznik nr 6 do SIWZ - załączniki 1-16 do w/w warunków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł brutto. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 94 8973 0003 0020 0376 2910 0021 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz.310 z późn. zm.). 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w nieprawidłowy sposób zostanie odrzucona przez Zamawiającego. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnienia postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wzywa go do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, ustawy Pzp oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: 12.1. odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, 12.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 12.3. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy – wg załącznika nr 1 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach