Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 63130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 822 001 , fax. 612 822 724
- Data zamieszczenia: 2017-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
ul. Stacha Wichury
63130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 612 822 001, fax. 612 822 724
REGON: 53046500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie placu przy Centrum Kultury i OSP w Książu Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu placu przy Centrum Kultury i OSP w Książu Wlkp. w zakresie realizacji zadania pn. „Utwardzenie placu przy Centrum Kultury i OSP w Książu Wlkp. z przebudową przyłącza wodociągowego”. 2. Kody CPV: 45200000-9, 45230000-8, 45233000-9. 3. Zadanie zlokalizowane jest na działce znajdującej się w północno zachodniej części Książa Wlkp. Przebudową objęty jest plac o powierzchni 1620,00 m2 oraz chodnika 25,00 m2 i obejmuje: część zjazdu z drogi gminnej, powierzchnię manewrową wraz z wjazdami do garaży Ochotniczej Straży Pożarnej oraz istniejący chodnik przed wejściem do budynku. Plac przy Centrum Kultury i OSP posiada nawierzchnię betonową obramowaną krawężnikiem betonowym w bardzo złym stanie technicznym, wymagającym wykonania nowej warstwy ścieralnej oraz wymiany krawężników. Odwodnienie placu następuje częściowo do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz częściowo w przyległy teren nieutwardzony. Przewidziano wpusty jezdniowe podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz w przyległy teren przez zastosowanie 10 cm. odstępów układanych krawężników. Projektowana warstwa ścieralna placu wykonana będzie z betonowej kostki brukowej. Układana na istniejącej zdegradowanej nawierzchni betonowej. Istniejący chodnik, zapewniający dojście do budynku, podlega przełożeniu i częściowej rozbiórce dla dostosowania wysokościowego i funkcjonalnego. Nawierzchnia placu na istniejącej podbudowie: wykonana z warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 2-6 cm. Istniejąca konstrukcja nawierzchni pozostaje betonowa. Nawierzchnia placu na nowej podbudowie: wykonana z warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 4 cm. Podbudowa wykonana z mieszanki kruszywa związanego cementem o grubości 20 cm. Przewidziano Chodnik: wykonany z warstwy ścieralnej z betonowej kostki brukowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm. 4. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. 2) Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru robót; 3) Wykonawca winien udzielić 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 4) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2017r. poz. 1332 ze zm.) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób do wykonywania następujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: profilowanie nawierzchni, układanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej, ogólnych prac budowlanych niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy (§ 6 ust. 3-6 i § 9 ust. 1 pkt. 7 i 8) stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Na etapie ofertowania – Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY”. 5. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 2) przedmiary robót, 3) projekt. Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1; 2) kosztorys ofertowy sporządzony min. metodą kalkulacji uproszczonej, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (przedmiar robót załączony do SIWZ); 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo – ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja stacji uzdatniania wody w Kolonii Warzymowskiej” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-13 - Budowa bursy i Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Środzie Wielkopolskiej
Dodano: 2024-05-07 - Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 174 w m. Łokacz Wielki
Dodano: 2024-03-22 - Budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w m. Wierzbinek przy strażnicy OSP w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-05 - Budowa ul. Orzechowej w Trzciance
Dodano: 2024-02-06 - Modernizacja oddziału wewnętrznego
Dodano: 2024-01-15 - Roboty budowlano-konserwacyjne na rowach w grupach od nr I do nr VI
Dodano: 2023-08-30 - Poprawa walorów krajobrazowych poprzez odnowienie i zagospodarowanie stawu w Miejskiej Górce
Dodano: 2023-08-25 - "Termomodernizacja, budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku Sali wiejskiej w Skarżyniu"
Dodano: 2023-07-21