Przetargi.pl
UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY UL. 59 PUŁKU PIECHOTY W INOWROCŁAWIU

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2015-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTWARDZENIE NAWIERZCHNI POD POJEMNIKI DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH WRAZ Z WYKONANIEM DRÓG DOJAZDOWYCH I MIEJSC POSTOJOWYCH PRZY UL. 59 PUŁKU PIECHOTY W INOWROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie nawierzchni pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych wraz z wykonaniem dróg dojazdowych i miejsc postojowych przy ul. 59 Pułku Piechoty w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie obejmuje wykonanie: - zjazdu od strony Al. 800-lecia Inowrocławia, - łącznika z istniejącym parkingiem długości ok. 7,5 m, - utwardzenia placu pod pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych o wymiarach 5 m x 6 m, - 8 stanowisk parkingowych, - drogi łączącej zjazd z budowanymi stanowiskami parkingowymi dł. ok. 20 m, - drogi tymczasowej długości ok. 52 m zapewniającej dojazd do budynku nr 14 przy ul. 800-lecia Inowrocławia oraz przyległych działek, - chodnika. 2. W zakres robót wchodzi wykonanie: 1) rozbiórek elementów dróg, robót ziemnych; 2) regulacja studni rewizyjnych, kratek ściekowych, pokryw zaworów; 3) nawierzchni z kostki betonowej - jezdnie, miejsca parkingowe, zjazd, plac pod pojemniki - kostka betonowa gr. 8 cm na podbudowie z betonu grubości 15 cm i stabilizacji podłoża cementem grubości 15 cm ; na jezdni i zjedździe kostka szara, na parkingach antracytowa z wydzieleniem stanowisk kolorem białym lub żółtym, stanowiska pod pojemniki z kostki czerwonej; chodniki - kostka betonowa szara grubości 6 cm na podbudowie z betonu grubości 12 cm i stabilizacji podłoża cementem grubości 10 cm; 4) nawierzchni z gruzu betonowego i destruktu bitumicznego - droga tymczasowa; 5) terenów zielonych; 6) odwodnienia - dwa wpusty uliczne z przyłączami z włączeniem kaskadowym; 7) oświetlenia - dwa słupy oświetleniowe z okablowaniem i montażem latarni typu LED; 8) stałej i czasowej organizacji ruchu. 3. Do Wykonawcy należy również: 1) uzgodnienie z gestorami uzbrojenia podziemnego sposobu prowadzenia robót; przedstawienie Zamawiającemu protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń gestora co do wykonania w rejonie danego urządzenia; 2) przy wykonywaniu robót ziemnych prowadzonych w bezpośredniej bliskości czy też na liniach kablowych oświetlenia drogowego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wyników pomiarów oporności izolacji kabli oświetleniowych (Zamawiający w celach kontrolnych zastrzega możliwość dokonania ponownego pomiaru we własnym zakresie); 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 5) naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury (schody, wejścia, elewacje, zjazdy, zieleńce, instalacje podziemne itp.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach