Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2017 i 2018

Gmina Węgliniec ogłasza przetarg

  • Adres: 59940 Węgliniec, ul. Sikorskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 77 11 435 , fax. 075 77 12 551
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Węgliniec
    ul. Sikorskiego 3
    59940 Węgliniec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 77 11 435, fax. 075 77 12 551
    REGON: 23082141100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2017 i 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie utrzymania zieleni na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2017 i 2018 w podziale na oferty częściowe 2. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Zakres wykonywanych prac ogrodniczych i porządkowych należy skalkulować łącznie z wywozem odpadów (w tym pokos, obcięte gałęzie, zgrabione liście, przekwitłe kwiaty itp.), nie przewiduje się składowania powstałych odpadów po wykonaniu usługi celem ich wywozu w innym dniu niż w dniu wykonanej usługi. 2.2. Koszty zakupu nawozów mineralnych, roślin kwiatowych, wieloletnich krzewów, worków, wynajęcia kontenerów, wywozu i utylizacji odpadów ponosi wykonawca. 2.3. Wodę do podlewania zapewnia wykonawca a koszt własny. 2.4. Prace składające się na przedmiot umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych , zgodnie ze sztuką ogrodową oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2.5. Koszenie trawników przy drzewach należy prowadzić tak aby nie uszkodzić roślin. W przypadku uszkodzenia roślin wykonawca zobowiązany jest do nasadzeń rekompensujących szkody. 2.6. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny jest wykonawca. 2.7. Przed wysadzeniem kwiatów wykonawca uzgodni z zamawiającym gatunki oraz wzór ich posadzenia. 2.8. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca sporządzi harmonogram prac na dany miesiąc i przedstawi go do zatwierdzenia zamawiającemu. 2.9. Zgodnie z przedstawionym harmonogramem stwierdzenie wykonania prac bezpośrednio po ich wykonaniu oraz ich poprawność będą zatwierdzane prze sołtysów miejscowości lub wyznaczonego przedstawiciela zamawiającego. 2.10. Każde koszenie obowiązkowo musi być zatwierdzone przez Sołtysa lub przedstawiciela Zamawiającego a wykaszanie traw i usuwanie krzewów z pasów drogowych ma być zatwierdzane wraz z podaniem dokładnej lokalizacji (np. nazwa ulicy, nr posesji) oraz długości wykonanego koszenia zgodnie z Formularzem nr 9 do siwz - karta odbioru koszenia. 2.11. W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu z zamawiającym wskazując dwa numery telefonu celem przyjmowania zgłoszeń przekazywanych przez zamawiającego. 2.12. Zasady rozliczania się zamawiającego z Wykonawcą zawarte są w projekcie umowy. 2.13. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się z terenem świadczenia usług celem sprawdzenia warunków terenowych związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, jak tez celem uzyskania dodatkowych jakichkolwiek informacji koniecznych i przydatnych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. 2.14. Posiadanie biura oraz bazy w celu zgromadzenia niezbędnego sprzętu w odległości nie większej niż 40 km od granic gminy Węgliniec. 2.15. Wykonawca stosując środki ochrony roślin winien prowadzić i przechowywać dokumentację z tym związaną i okazać na żądanie Zamawiającego oraz zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego sprzętu do stosowania środków ochrony roślin. 3. Nazwy i kody dotyczące opisujące przedmiot zamówienia (CPV): CPV – 77310000-6 – usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. 6.. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 7. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 8. Zapisy, o których mowa w pkt. od 6 do 7 niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcę. 10. Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity z 2016r. Dz. U. poz. 1666 ze zm.), przez wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy), osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia – czynności związane z koszeniem i utrzymaniem zieleni 2) Wykonawca musi zatrudniać osoby wykonujące wyżej wymienione czynności na podstawie umowy o pracę, a w przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby wykonującej ww. czynności. 3) W terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy wykonawca złoży zamawiającemu oświadczenie, zawierające informację o zatrudnionych osobach, o czasie trwania umowy oraz czynnościach wykonywanych przez wskazane osoby. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym podpunkcie stanowi Formularz nr 8 do siwz. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w podpunkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) postanowienia, dotyczące dokumentowania realizacji zamówienia przy udziale osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz sankcje za nieprzestrzeganie ww. warunków realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy – formularz nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach