Przetargi.pl
Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc od 01.04.2016 roku do 31.03.2017 roku

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Piastowska 11a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Piastowska 11a 11a
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc od 01.04.2016 roku do 31.03.2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc. 2. W szczególności prace polegały będą na: 1) Skoszeniu trawy wraz z uprzątnięciem części ściętej. 2) Grabieniu i usuwaniu liści. 3) Odchwaszczeniu alejek. 4) Pielęgnacja drzew, krzewów oraz żywopłotów,tj.: a) usuwanie odrostów w strefie korzeniowej drzew i na misach drzew, b) podcinanie gałęzi drzew, c) docinanie złamanych, suchych gałęzi i konarów wraz z uprzątnięciem części ściętej, d) uprzątanie z terenu objętego zamówieniem wiatrołomów, wykrotów, odłamanych konarów i gałęzi. e) poprawianie oraz wymianę palików i taśm przy drzewkach, f) przycinanie żywopłotów. 5) Sadzeniu drzew i krzewów. 6) Rozplantowaniu ziemi w wyniku powstania kretowisk. 7) Przygotowaniu ziemi pod nasadzenia kwiatów. 8) Obsadzaniu rozstawionych na terenie miasta pojemników, kwietników i gazonów. 9) Wykonywaniu nowych rabat, pielęgnacja obsadzonych roślinami kwietnikowymi, i renowacja istniejących, w szczególności pielenie, odchwaszczanie, spulchnianie gleby, zwalczanie chorób i szkodników roślin. 10) Bieżącym podlewaniu krzewów, kwiatów oraz trawników. 11) Usuwaniu roślin po zakończeniu wegetacji. 12) Zakładaniu oraz odnawianiu trawników. (W ramach wykonywania w/w usług, Wykonawca ponosi koszty środków ochrony roślin, nawozów, kory, środków chemicznych itp. materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Zamawiający bezpłatnie udostępnia Wykonawcy istniejące zdroje uliczne w celu poboru wody, na potrzeby prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia). 13) Stałym (łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami) utrzymaniu czystości tj.; a) codzienne zbieranie nieczystości (śmieci, butelek, puszek, niedopałków papierosów, odchodów itp.), minimum raz na tydzień zamiatanie schodów przy ul. Narutowicza, b) opróżnianie śmietniczek wraz z ich wywozem na składowisko odpadów. Codzienne zbieranie nieczystości i opróżnianie śmietniczek winno zostać wykonane na terenach zielonych wskazanych w załączniku nr 1 zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy w kryterium w formularzu ofertowym . 14) Umyciu schodów przy ul. Narutowicza. 15) Utrzymaniu mogił i miejsc pamięci narodowej tj.; a) zamiatanie, mycie, i zbieranie nieczystości wraz z ich wywozem na składowisko, b) rozstawienie zniczy oraz kwiatów (dostarczonych przez zamawiającego). 16) Utrzymaniu małej architektury tj.; a) umycie ławek, b) umycie koszy, c) umycie kloszy lamp w parkach. 17) Utrzymaniu fontann w parku Korczaka (przed sądem) i na skwerku Rodziny Sierpskich (przed pocztą) tj.; a) czyszczenie dysz (strumień wody ma być równomierny), b) czyszczenie niecki, c) uzupełnienie preparatu glonobójczego (z wyłączeniem fontanny w parku Korczaka), d) czyszczenie infrastruktury oświetleniowej fontann, e) codzienne sprawdzanie stanu wody w fontannach, f) codzienne uprzątnięcie lustra wody z nieczystości, g) przygotowanie fontann do okresu letniego (wyczyszczenie niecek, napuszczenie do nich wody, uzupełnienie preparatu glonobójczego, montaż dysz i uruchomienie fontann) w terminie do 15.04 2016 r., h) przygotowanie fontann do okresu zimowego w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, nie później niż 31.11.2016 r. (spuszczenie wody z niecki fontann, czyszczenie oraz wysuszenie niecki fontann, demontaż oraz wyczyszczenie dysz i złączy do dysz fontann, spuszczenie wody z instalacji). (Wykonanie czynności związanych z utrzymaniem fontann winno zostać przeprowadzone w porze nocnej lub wczesnych godzinach rannych, najpóźniej do godziny 8.00. Zamawiający na każde żądanie Wykonawcy udostępnia dokumentację DTR dla fontann). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ - Załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773130007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferty powinny być zabezpieczona wadium w wysokości 4000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formie: - pieniądza - wpłaca się przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego Bank Pekao S.A. I/O Sierpc 84 1240 3204 1111 0000 2905 2796; - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowych; - gwarancji ubezpieczeniowych; - poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz.1804, z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: godziny zebrania nieczystości z terenów zielonych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach