Przetargi.pl
UTRZYMANIE SEPARATORÓW ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ ZLOKALIZOWANEJ W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA SŁUPSKA

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE SEPARATORÓW ORAZ KANALIZACJI DESZCZOWEJ ZLOKALIZOWANEJ W PASACH DROGOWYCH NA TERENIE MIASTA SŁUPSKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Utrzymanie separatorów oraz kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w pasach drogowych na terenie miasta Słupska. 2. Przedmiotem zamówienia objęta jest usługa w zakresie mechanicznego czyszczenia, udrażniania, konserwacji oraz usuwania awarii na sieci kanalizacji deszczowej w Mieście Słupsk, w szczególności, w następującym zakresie: 1) czyszczenia separatorów, 2) konserwacji i utrzymania w stałej drożności urządzeń odwadniających, a mianowicie: wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, odwodnień liniowych, studni ściekowych i chłonnych, studzienek odwadniających mostowych, kolektorów kanalizacyjnych, 3) naprawy kanałów, studni, wpustów i uzbrojenia, 4) regulacji pionowej włazów studni kanalizacji deszczowej i kratek ściekowych, 5) uzupełniania zniszczonych lub brakujących pokryw od włazów kanalizacji deszczowej, kratek na wpustach deszczowych i innych elementów, 6) zapewnienia stałego nadzoru nad sprawnym funkcjonowaniem sieci kanalizacji deszczowej. 3. Wielkość i rodzaj świadczonych usług będzie ustalana przez Zamawiającego przy udziale Wykonawcy jeden raz w tygodniu po przeglądzie w terenie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej, ze szczegółowym każdorazowym określeniem zakresu prac wynikającego z aktualnych potrzeb i wielkości posiadanych środków finansowych. Nie dotyczy to sytuacji wynikających z zaistniałych awarii sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej, gdzie zakres prac będzie ustalany na bieżąco. 4. Ilość prac do wykonania będzie uzależniona od stanu technicznego kanalizacji deszczowej. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia będzie wykonywana na podstawie zleceń Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, iż w ramach przedmiotu zamówienia, który określony jest w niniejszym postępowaniu, w poprzednich 12 miesiącach wykonał prace obejmujące szacunkowo: 1) czyszczenie kanałów deszczowych - 2 150 m, 2) czyszczenie studni kanalizacyjnych - 25 szt., 3) czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami - 2 900 szt., 4) czyszczenie odwodnienia liniowego - 20 m, 5) wymiana uszkodzonych krat ściekowych - 5 szt., 6) uzupełnienie brakujących krat ściekowych - 10 szt., 7) wymiana uszkodzonych włazów na studniach kanalizacyjnych - 7 szt., 8) regulacja pionowa wpustów deszczowych - 25 szt., 9) regulacja pionowa włazów do studzienek - 40 szt., 10) naprawa wpustu deszczowego 2 szt., 11) usuwanie awarii na kanałach deszczowych - 5 awarii, 12) czyszczenie separatorów wraz z osadnikami - przynajmniej raz w roku. Szczegółowy wykaz separatorów, kanałów deszczowych i wpustów ulicznych stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ. 6. W czasie wykonywania prac należy przeprowadzać ciągłą kontrolę poprawności oczyszczania urządzeń odwadniających. 7. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z powyższej ustawy. 8. Wymagana gwarancja jakości i rękojmia na wykonany przedmiot zamówienia, w szczególności związany z naprawą kanałów, uzbrojenia, regulacją pionową włazów i kratek ściekowych, wynosi 24 miesiące, licząc od daty bezusterkowego odbioru każdej wykonanej części zamówienia zgodnej z poszczególnym zleceniem, przy czym okres gwarancji na urządzenia będzie odpowiadał, co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczony będzie również od daty odbioru. 9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi, a także za szkody wyrządzone przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w każdym roku obowiązywania umowy na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. 10. Wykonawca w terminie do 20 dni, licząc od dnia zawarcia umowy będzie dysponował na terenie miasta Słupska lub w odległości nie większej niż 5 km od granic administracyjnych miasta Słupska (odległość mierzona według wskazania licznika samochodu) zapleczem technicznym zamkniętym o powierzchni zapewniającej właściwe przechowywanie materiałów, urządzeń i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, wyposażonym w środki łączności i przedstawi oświadczenie o dysponowaniu ww. zapleczem wraz ze wskazaniem dokładnego adresu. Data złożenia Zamawiającemu oświadczenia zostanie uznana jako wywiązanie się z zobowiązania w tym zakresie. 11. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jeden raz w tygodniu środek transportu wraz z kierowcą, z co najmniej jednym miejscem do siedzenia dla przedstawiciela Zamawiającego w celu kontroli jakości wykonywanego zamówienia, odbioru prac. Koszty transportu obciążają Wykonawcę. 12. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w rozdziale III SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 13.PODWYKONAWSTWO. 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2) Zgodnie z art. 36a ust.1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3) Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: a) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, b) nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku braku określenia podwykonawców Zamawiający uzna, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę. 4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 14. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych (art. 24 ust. 2a ustawy Pzp)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18.000 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych polskich). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji na przystąpienie do usunięcia awarii w trakcie realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach