Przetargi.pl
Utrzymanie przystanków i wiat przystankowych na terenie miasta Knurów

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie przystanków i wiat przystankowych na terenie miasta Knurów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie przystanków autobusowych i wiat przystankowych na terenie miasta Knurów zgodnie z wykazem wg załącznika nr 1 do wzoru umowy: 2.Zakres rzeczowy i obszar utrzymywania przystanków: 2.1.punkt autobusowy przy ul. Szpitalnej FOCH - 1 szt obejmujący chodnik zewnętrzny na długości pomieszczeń poczekalni autobusowej - 107,5 m2, 2.2.przystanki autobusowe z wiatami - 32 szt obszar przystanku wyznaczony jest długością krawężnika zatoki autobusowej i sięga po 2 mb za zatokę w obie strony oraz obejmuje chodnik na całej długości zatoki i jego szerokości, wiatę i teren wokół wiaty - 2,0 mb z trzech stron wokół wiaty, 2.3.przystanki bez wiat i na żądanie - 11 szt obszar przystanku wyznaczony jest od znaku D-15 /oznaczającego przystanek autobusowy/ po 5 mb w dwie strony - dł. 10 mb oraz 4 mb szerokości od krawężnika jezdni 3.Zakres prac: 3.1.sprzątanie,utrzymywanie w czystości i usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, śniegu, lodu, niedopałków, szkła papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci z terenu pod wszystkimi wiatami oraz w obrębie wszystkich wiat i słupków przystankowych - zgodnie z załącznikiem nr 1 do wzoru umowy. Zabronione jest zmiatanie nieczystości z przystanków na jezdnię i teren okalający przystanek, 3.2.opróżnianie koszy zamontowanych na przystankach i wywóz nieczystości na wskazane w §2 pkt 2 wzoru umowy zorganizowane wysypisko, 3.3.mycie 1 raz w tygodniu siedzisk ławek, 3.4.mycie 1 raz w miesiącu całej wiaty przystankowej i kosza na śmieci, 3.5.bieżące usuwanie trawy i chwastów wyrastających ze spoin nawierzchni chodników i placów utwardzonych w obrębie przystanku, 3.6.koszenie terenów wokół przystanków, a w przypadku przystanków z zatokami autobusowymi również na długości zatoki autobusowej w pasie o szerokości 3m - 4 razy w roku: w maju, w czerwcu, w lipcu i w wrześniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do wzoru umowy, 3.7.w okresie zimowym: a)usuwanie śniegu, lodu, błota pośniegowego z przystanków autobusowych i posypywanie solą lub piaskiem, b)usuwanie śniegu i sopli lodowych z dachów wiat. Śnieg zalegający chodniki i wiaty przystankowe powinien być zgarniany poza obręb przystanku i składowany w pryzmy w sposób nie utrudniający dostępu do przystanku, jak i wejścia i wyjścia z pojazdów komunikacji miejskiej. Zgarnianie śniegu z przystanków bezpośrednio na jezdnię jest zabronione, 3.8.dbałość o należyty stan koszy na śmieci i bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach, kradzieży oraz o konieczności wymiany i dostawienia koszy, 3.9.usuwanie z wiat ogłoszeń, plakatów, rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego, 3.10.bieżące kontrolowanie , zakup i uzupełnianie naklejek z informacją o zakazie palenia i zakazie umieszczania ogłoszeń na wiatach, 3.11.wykonywanie prac awaryjnych dla zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z komunikacji publicznej, pieszych, ruchu kołowego oraz właściwego stanu sanitarnego miasta /np. Zniszczenie wiaty zagrażające bezpieczeństwu, stłuczone szyby, wysypane śmieci z koszy ustawionych na przystankach lub inne/, 3.12.naprawa wiat przystankowych - wymiana uszkodzonych płyt plexi i komorowych, uzupełnianie szyb hartowanych, płaskowników, naprawa dachów, malowanie wiaty betonowej i konstrukcji metalowych wiat, malowanie i naprawa ławek, uzupełnianie wkrętów i inne prace związane z właściwym utrzymaniem przystanków. Prace te realizowane będą wyłącznie na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego, wg wzoru, który jest załącznikiem nr 3 do wzoru umowy. Zakres tych prac ustalany będzie w miarę potrzeb do wyczerpania środków zagwarantowanych na ten cel w budżecie miasta. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu rzeczowego umowy ze względu na możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przystanków autobusowych na terenie miasta. 5.Harmonogram utrzymania przystanków: 5.1.w okresie letnim: a)punkt autobusowy przy ul. Szpitalne FOCH - 1 szt - trzy razy w tygodniu, b)przystanki zlokalizowane wzdłuż ulic: 1-go Maja /WP II, Straż Pożarna/ - 3 szt Dworcowa /Poczta, Fundacja/ - 4 szt, Wilsona /Szkoła/ - 2szt, Kosmonautów /Pawilon/ - 2 szt, Ogana /Urząd/ - 1 szt Niepodległości /Kino/ oraz w okresie letnim kiedy funkcjonować będzie kąpielisko, także przystanki Zacisze Leśne - 2 szt + 2 szt w m-cach VII - VIII, Razem: 14 szt + 2 szt w miesiącach VII - VIII - trzy razy w tygodniu, tj. w poniedziałki, w środy i w piątki c)pozostałe przystanki - jeden raz w tygodniu, tj. w piątki, 5.2.w okresie zimowym: Poza harmonogramem prac określonym w ppkt. 2.1, Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania śniegu, lodu, błota pośniegowego z przystanków autobusowych i posypywania solą lub piaskiem w dniach, w których występują opady śniegu lub inne niekorzystne zimowe warunki oraz usuwać śnieg i sople lodowe z dachów wiat przystankowych. Wykonawca zapewni odśnieżenie i posypanie wszystkich przystanków zgodnie z wykazem do godziny 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - w ciągu 4 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych. Do posypywania przystanków Wykonawca używał będzie soli lub piasku, które zabezpieczy we własnym zakresie i na własny koszt
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 637121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słow­nie: tysiąc złotych). 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A. z siedzibą przy ul. Pszczyńskiej 10, 40-479 Katowicach; konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6.Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7.Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. 8.Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1.z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2.z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upły­wem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach