Przetargi.pl
Utrzymanie przepraw promowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w latach 2016-2018 z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6221010 , fax. 012 6371063
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    ul. Włościańska 4 4
    30-138 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6221010, fax. 012 6371063
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie przepraw promowych w ciągach dróg powiatowych Powiatu Krakowskiego w latach 2016-2018 z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 . 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie górno linowego przewozu między brzegowego z napędem ręcznym linowo-korbowym na rzece Wiśle w km 57+418 w Jeziorzanach, w ciągu drogi powiatowej nr 2179K Liszki- Rączna - Jeziorzany w km 6+500. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym nr OS.III.6210-3-8/96 z dnia 27.08.1996r. obowiązującymi przepisami Żeglugi Śródlądowej zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie, oraz bieżącymi wytycznymi, uwagami i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru przez okres od 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2018 r. 2.2 Dostarczenie i montaż na pływaku promu własnego silnika napędowego o mocy 10 KM poruszającego urządzenia napędowe pływaka promu i urządzenia hydrauliki siłowej wraz z podłączeniem do tych urządzeń i demontażem po rozwiązaniu umowy. 2.3 Zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp. 2.4 Wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu, urządzeń napędowych, dojazdów w obrębie szlabanów i całej przeprawy promowej, a także bieżące utrzymanie budynku socjalnego. 2.5 Utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w jej pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym oraz tablic informacyjno-porządkowych dla korzystających z przeprawy. 2.6 Oznakowanie przerw pracy promu. 2.7 Każdorazowe zabezpieczanie pływaka promu i pozostałych urządzeń w czasie klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp. oraz w przypadku przerw w pracy promu. W okresie nie kursowania promu zapewnienie stałego dozoru nad przeprawą. 2.8 Odgarnianie śniegu z dojazdów do promu, pomiędzy zaporami drogowymi a korytem rzeki Wisły oraz z pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, żużlem lub innymi dostępnymi środkami przeciwślizgowymi. 2.9 Zapewnienie przeprawy przez wszystkie dni w roku w godzinach od 500 do 2100 2.10 Pobieranie opłat za korzystanie z przeprawy promowej w wysokości określonej w obowiązujący na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za przewóz promem osób, zwierząt, bagażu lub pojazdów. 2.11 Wpłacanie kwot zainkasowanych opłat w terminie nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym opłaty zostały zainkasowane na rachunek bankowy Zarządu dróg Powiatu Krakowskiego w Krakowie nr 73 1560 0013 2568 2818 7598 0001. 2.12 Pobieranie od Zamawiającego blankietów biletów dokumentujących uiszczenie opłaty za korzystanie z przeprawy promowej. 2.13 Prowadzenia na bieżąco ewidencji dziennej ilości biletów wydanych korzystającym z przeprawy promowej wg poszczególnych rodzajów biletów określonych w obowiązującej na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego. 2.14 Sporządzenie wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego trzech egzemplarzy rozliczenia ilości biletów pobranych od Zamawiającego i wydanych korzystającym z przeprawy promowej oraz dostarczenia przedmiotowego rozliczenia do siedziby Zamawiającego nie później niż w 5 dniu roboczym miesiąca, za miesiąc poprzedni. 2.15 Odpowiednie zabezpieczenia zainkasowanej gotówki. 2.16 Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z pobranych biletów na koniec roku kalendarzowego oraz zwrotu niewykorzystanych biletów w nieprzekraczalnym terminie do 5 stycznia 2019 r. 2.17 W przypadku występowania min. kolejno 5 dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej również z uwzględnieniem kolejnego miesiąca wartość wynagrodzenia miesięcznego ulegnie pomniejszeniu o kwotę wg przeliczenia= Wynagrodzenie roczne : 365 dni x ilość dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej (min. 5 dni) 2.18 Umieszczenie w widocznym miejscu oddzielnej tablicy wykonanej przez Wykonawcę z aktualnymi stawkami opłat zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu Krakowskiego. Odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę. 2.19 Zgłaszanie do ZDPK wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp. 2.20 Zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach mogących mieć wpływ na utrzymanie przejezdności przeprawy. 2.21 Posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych celem zapewnienia stałej łączności telefonicznej z siedzibą Z.D.P.K. 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia stosownie do potrzeb Zleceniodawcy, Wykonawca przyjmując przedmiotowa usługę zapewnia: 3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego zakresem oraz instrukcją obsługi promów. 3.2. Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym przewoźników posiadających: - Patenty Żeglarskie Przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej , - aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika . 3.3 Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym minimum 3-ch przewoźników w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w godzinach przewidzianych pozwoleniem wodno-prawnym z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach resortowych dotyczących promów a także ustaleniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej. 3.4 Sprzęt, narzędzia, materiały i inne środki potrzebne do wykonania bieżących remontów pływaka, urządzeń napędowych i całej przeprawy promowej, 3.5. Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi utrzymanie promu w ciągłej eksploatacji przez okres co najmniej 3-ch miesięcy. 3.6. Wykonawca zobowiązuję się wykonać usługę z zachowaniem nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wymaganiami p. poż. Zobligowany jest również do zabezpieczenia warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz). 3.7. Prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione. 3.8. Wykonawca zapewni prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w imieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwą eksploatacją promu. 3.9. W kalkulacji kosztów utrzymania górno linowego przewozu między brzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Oferenta wizji w terenie. Zadanie nr 2 . 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie górno linowego przewozu między brzegowego na rzece Wiśle w km 45+300 w Czernichowie w ciągu drogi powiatowej nr 2183K Liszki - Czernichów w km 8+500. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1 Utrzymanie w stałej sprawności technicznej i eksploatacyjnej pływaka promu i całej przeprawy promowej zgodnie z pozwoleniem wodno-prawnym nr OS.III.6210-3-8/96 z dnia 27.08.1996r. obowiązującymi przepisami Żeglugi Śródlądowej zawartymi m.in. w informatorze Inspektoratu Żeglugi Śródlądowej w Krakowie, oraz bieżącymi wytycznymi, uwagami i zaleceniami organów Kontroli i Nadzoru przez okres od 1 stycznia 2015 r. do 31 grudnia 2015 r. 2.2 Dostarczenie i montaż na pływaku promu własnego silnika napędowego o mocy 10 KM poruszającego urządzenia napędowe pływaka promu i urządzenia hydrauliki siłowej wraz z podłączeniem do tych urządzeń i demontażem po rozwiązaniu umowy. 2.3 Zapewnienie paliwa do silnika napędowego przez cały okres obowiązywania umowy wraz z zakupem innych materiałów niezbędnych do wykonywania przewozów, takich jak: oleje, smary itp. 2.4 Wykonywanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych pływaka promu, urządzeń napędowych, dojazdów w obrębie szlabanów i całej przeprawy promowej, a także bieżące utrzymanie budynku socjalnego. 2.5 Utrzymanie czystości, ładu, porządku na pływaku, na całej przeprawie promowej i w jej pobliżu, a także utrzymanie oznakowania związanego z ruchem drogowym oraz tablic informacyjno-porządkowych dla korzystających z przeprawy. 2.6 Oznakowanie przerw pracy promu. 2.7 Każdorazowe zabezpieczanie pływaka promu i pozostałych urządzeń w czasie klęsk żywiołowych: powodzi, kry lodowej, wiatru itp. oraz w przypadku przerw w pracy promu. W okresie nie kursowania promu zapewnienie stałego dozoru nad przeprawą. 2.8 Odgarnianie śniegu z dojazdów do promu, pomiędzy zaporami drogowymi, a korytem rzeki Wisły oraz z pływaka promu. W okresie gołoledzi na powyżej podanym odcinku przeprawy należy prowadzić posypywanie piaskiem, żużlem lub innymi dostępnymi środkami przeciwślizgowymi. 2.9 Zapewnienie przeprawy przez wszystkie dni w roku w godzinach od 500 do 2100 2.10 Pobieranie opłat za korzystanie z przeprawy promowej w wysokości określonej w obowiązujący na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego w sprawie ustalenia wysokości opłat za przewóz promem osób, zwierząt, bagażu lub pojazdów. 2.11 Wpłacanie kwot zainkasowanych opłat w terminie nie później niż do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym opłaty zostały zainkasowane na rachunek bankowy Zarządu dróg Powiatu Krakowskiego w Krakowie nr 73 1560 0013 2568 2818 7598 0001. 2.12 Pobieranie od Zamawiającego blankietów biletów dokumentujących uiszczenie opłaty za korzystanie z przeprawy promowej. 2.13 Prowadzenia na bieżąco ewidencji dziennej ilości biletów wydanych korzystającym z przeprawy promowej wg poszczególnych rodzajów biletów określonych w obowiązującej na dany rok Uchwale Rady Powiatu Krakowskiego. 2.14 Sporządzenie wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego trzech egzemplarzy rozliczenia ilości biletów pobranych od Zamawiającego i wydanych korzystającym z przeprawy promowej oraz dostarczenia przedmiotowego rozliczenia do siedziby Zamawiającego nie później niż w 5 dniu roboczym miesiąca, za miesiąc poprzedni. 2.15 Odpowiednie zabezpieczenia zainkasowanej gotówki. 2.16 Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się z pobranych biletów na koniec roku kalendarzowego oraz zwrotu niewykorzystanych biletów w nieprzekraczalnym terminie do 5 stycznia 2016 r. 2.17 W przypadku występowania min. kolejno 5 dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej również z uwzględnieniem kolejnego miesiąca wartość wynagrodzenia miesięcznego ulegnie pomniejszeniu o kwotę wg przeliczenia= Wynagrodzenie roczne : 365 dni x ilość dni przerwy w funkcjonowaniu przeprawy promowej (min. 5 dni) 2.18 Umieszczenie w widocznym miejscu oddzielnej tablicy wykonanej przez Wykonawcę z aktualnymi stawkami opłat zgodnie z aktualną Uchwałą Rady Powiatu Krakowskiego. Odpowiedzialność za pobranie opłaty i wydanie biletu spoczywa na obsługującym przeprawę. 2.19 Zgłaszanie do ZDPK wszelkich przerw w pracy promu wynikłych z przeglądów technicznych, awarii, zbyt wysokiego lub niskiego stanu wody itp. 2.20 Zgłaszanie o wszystkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu urządzeń napędowych pływaka i innych stwierdzonych usterkach mogących mieć wpływ na utrzymanie przejezdności przeprawy. 2.21 Posiadanie telefonu komórkowego i ponoszenie wszelkich kosztów z nim związanych celem zapewnienia stałej łączności telefonicznej z siedzibą Z.D.P.K. 3. Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia stosownie do potrzeb Zleceniodawcy - Wykonawca przyjmując przedmiotowa usługę zapewnia: 3.1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego zakresem oraz instrukcją obsługi promów. 3.2. Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym przewoźników posiadających: - Patenty Żeglarskie Przewoźnika wydane przez Urząd Żeglugi Śródlądowej , - aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy w zawodzie przewoźnika . 3.3 Zatrudnienie tylko odpowiednio wykwalifikowanego personelu w tym minimum 3-ch przewoźników w ilości zapewniającej bezpieczne funkcjonowanie przeprawy promowej w godzinach przewidzianych pozwoleniem wodno-prawnym z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz przepisach resortowych dotyczących promów a także ustaleniach Urzędu Żeglugi Śródlądowej. 3.4 Sprzęt, narzędzia, materiały i inne środki potrzebne do wykonania bieżących remontów pływaka, urządzeń napędowych i całej przeprawy promowej, 3.5. Dysponowanie środkami finansowymi zapewniającymi utrzymanie promu w ciągłej eksploatacji przez okres co najmniej 3-ch miesięcy. 3.6. Wykonawca zobowiązuję się wykonać usługę z zachowaniem nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz wymaganiami p. poż. Zobligowany jest również do zabezpieczenia warunków socjalnych dla obsługi promu (np. barakowóz). 3.7. Prowadzenie ewidencji, dokonywanie przeglądów i kontroli oraz poddawanie się kontroli wykonywanej przez jednostki do tego upoważnione. 3.8. Wykonawca zapewni prawidłową i bezpieczną eksploatację promu i łodzi towarzyszącej oraz bierze odpowiedzialność za szkody w imieniu osób trzecich powstałe z wypadków na promie, a także za powstałe szkody związane z niewłaściwa eksploatacja promu. 3.9. W kalkulacji kosztów utrzymania górno linowego przewozu między brzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Oferenta wizji w terenie. 4. W kalkulacji kosztów utrzymania górnolinowego przewozu międzybrzegowego należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, również te które wynikną z przeprowadzonej przez Wykonawcę wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 606100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 12 000,00 PLN Zadanie nr 2 - 12 000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie (dokładny opis kryterium w SIWZ)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach