Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-479 Warszawa, Bolesława Chrobrego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24 , fax. 22 863 55 24
- Data zamieszczenia: 2019-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
Bolesława Chrobrego 7
02-479 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 863 55 24, 22 863 55 24, fax. 22 863 55 24
REGON: 10817934000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgnwlochy.waw.pl/index.php/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi utrzymania czystości („Usługi” lub „przedmiot Umowy”), polegających na: 1) stałym utrzymaniu czystości w budynkach i na terenach zewnętrznych, będących w zarządzie Zamawiającego; 2) stałym utrzymaniu czystości w siedzibie Zamawiającego; 3) stałym utrzymaniu czystości w budynku wielofunkcyjnym, położonym w Warszawie przy ul. 1 Sierpnia 36a wraz z terenem przyległym; 4) stałym utrzymaniu czystości w halach garażowych w budynkach, będących w zarządzie Zamawiającego; 5) sprzątaniem pustostanów lokali przygotowywanych do remontów, strychów, piwnic; 6) wymianie piasku w piaskownicach na terenach placów zabaw, będących w zarządzie Zamawiającego; 7) doraźnym utrzymaniu czystości i porządku powierzchni wewnętrznych budynków, terenów zewnętrznych utwardzonych i zielonych, wynikającym w szczególności z zastępstw chorobowych i urlopowych za dozorców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty lub umowę spółki cywilnej, konsorcjum. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1, 2 pkt. 1-2, ponadto składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Wykonawca dołącza dowody, o których mowa w § 9 ust. 18 SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie powierzchni wewnętrznych w budynkach mieszkalnych będących własnością Gminy Nowy Dwór Mazowiecki administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych Sp. z o.o. wraz z powierzchniami zewnetrznymi wokół nich
Dodano: 2019-11-28 - Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy
Dodano: 2019-08-26 - Usługa sprzątania i utrzymania czystości
Dodano: 2017-02-27