Przetargi.pl
UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH I PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP. ORAZ PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM PRZY UL. WAŁ OKRĘŻNY W GORZOWIE WLKP

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UTRZYMANIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ, PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH I PRZEPOMPOWNI MELIORACYJNEJ ZAWARCIE NA TERENIE MIASTA GORZOWA WLKP. ORAZ PRZEPOMPOWNI WÓD OPADOWYCH WRAZ Z AGREGATEM PRĄDOTWÓRCZYM PRZY UL. WAŁ OKRĘŻNY W GORZOWIE WLKP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na utrzymaniu kanalizacji deszczowej, przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oraz przepompowni wód opadowych wraz z agregatem prądotwórczym przy ul. Wał Okrężny w Gorzowie Wlkp. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PODZIELONY NA TRZY ZAMÓWIENIA CZĘŚCIOWE. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 1.Przedmiot zamówienia: Zamówieniem objęte są usługi związane z utrzymaniem i funkcjonowaniem kanalizacji deszczowej na terenie miasta Gorzowa Wlkp. Zakres prac obejmuje między innymi: 1) Czyszczenie studni rewizyjnych i ulicznych studzienek ściekowych. 2) Czyszczenie kanałów i przykanalików sieci kanalizacji deszczowej. 3) Czyszczenie odwodnień liniowych terenu typu ACO-DRAIN. 4) Wymiana uszkodzonych włazów i kratek ściekowych oraz elementów odwodnień liniowych - ACO-DRAIN. 5) Regulacja pionowa włazów i kratek ściekowych. 6) Realizacja zgłoszonych przez Zamawiającego spraw pilnych polegających m.in. na: a)uzupełnieniu brakujących kratek na wpustach i włazach na studniach; b)wypompowaniu wody z dróg, budynków, terenów zielonych i innych, które uległy podtopieniu w wyniku niesprawnego działania lub awarii miejskiej kanalizacji deszczowej; c)udrożnieniu wpustów, studni oraz kanałów poprzez ich wyczyszczenie, których zanieczyszczenie powoduje wystąpienie podtopień na danym terenie tj. dróg, budynków, terenów zielonych i innych; d)zabezpieczeniu miejsca awarii przez ustawienie stosownego oznakowania drogowego. 7) Przeglądy techniczne istniejących i nowobudowanych sieci kanalizacji deszczowych. 8) Przekazanie raz na kwartał informacji o liczbie przechowywanych elementów kanalizacji deszczowej oraz o odpadach wytworzonych podczas realizacji zleconych prac. 9) Przechowywanie w magazynie Wykonawcy elementów kanalizacji deszczowej pochodzących z demontażu np.: kratki, włazy. 10) Raz w roku na podstawie spisanego protokołu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym należy zdać do punktu skupu złomu uszkodzone elementy kanalizacji deszczowej nie nadające się do ponownego zastosowania i uzyskać dowód przyjęcia złomu uprawniającego do wystawiania przez Wydział Infrastruktury Miejskiej faktury sprzedaży. 11) W uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie art.62 Prawa budowlanego dokonania przeglądów sieci kanalizacji deszczowej i zgodnie z art.64 Prawa budowlanego dokonanie wpisów dotyczących zrealizowanych przez Wykonawcę usług polegających na: naprawie, czyszczeniu, inspekcji i ocenie stanu technicznego kolektorów w przekazanych przez Zamawiającego książkach obiektów budowlanych. Szczegółowy zakres prac został określony w zał. nr 1 SIWZ w formularzu cenowym. Długość sieci kanalizacji deszczowej wynosi w przybliżeniu 275 kilometry. Studni rewizyjnych kanalizacji deszczowej jest ok. 9 500 sztuk. Wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej jest ok. 5 000 sztuk. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest utrzymanie przepompowni wód opadowych i przepompowni melioracyjnej Zawarcie na terenie miasta Gorzowa Wlkp. zlokalizowanych: a) przepompownie wód opadowych: ul. Kasprzaka, ul. Błotna, ul. Bierzarina, ul. Piłsudskiego, ul. Wał Okrężny WDK, ul. Strażacka, ul. Złotego Smoka b) przepompownia melioracyjna Zawarcie: - u zbiegu Wału Okrężnego i Poprzecznego. 2. Zamówienie obejmuje: I. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1) Obsługa i bieżąca konserwacja przepompowni zgodnie z załączoną Dokumentacją Techniczno Ruchową, a w tym: a) oczyszczanie komory, w której zainstalowane są pompy, b)pokrycie kosztów umowy na usługi telekomunikacyjne z urządzenia przekazującego informację o nieprawidłowej pracy i stanach awaryjnych pomp ww. przepompowniach maksymalnie do trzech aparatów komórkowych. 2) Prowadzenie książek obiektów ww. przepompowni. 3)Zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego poszczególnych obiektów. Ww. działanie należy odnotować w książce obiektów. 4) Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w terminie do 30.06.2015r. i przekazanie wyników Zamawiającemu. 5) Przedłożenie raz na sześć miesięcy raportu ze stanu wszystkich przepompowni. 6) Koszenie terenów przepompowni w okresie wegetacyjnym tj. od 1 kwietnia do 1 listopada raz w miesiącu. a) ul. Kasprzaka ok. 330 m2(teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia), b) ul. Błotnej ok. 100 m2 (teren w obrębie ogrodzenia oraz 1 m pasem wokół ogrodzenia), c) ul. Wał Okrężny GDK ok. 200 m2 d) ul. Bierzarina ok. 120 m2 e) ul. Strażackiej ok. 4 m2 f) ul. Złotego Smoka ok.16 m2 g) przepompownia melioracyjna Zawarcie teren w obrębie ogrodzenia obiektu. (teren w obrębie ogrodzenia obiektu, schodów do obiektu i przy wylocie do Kanału Ulgi). 7) Usunięcie wszelkich nieczystości z terenu ww. przepompowni oraz przepustu na kanale Mazowieckim wraz z ich utylizacją bądź wywiezieniem na wysypisko (dopływ do zbiornika retencyjnego przy przepompowni melioracyjnej) w całym okresie objętym umową. 8) Zapewnienie całodobowego dyżuru, również w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 9) Zapewnienie numeru alarmowego, który należy umieścić na obiekcie przepompowni w widocznym miejscu. Numer alarmowy musi być dostępny całą dobę. 10) Przechowanie elementów przepompowni wód deszczowych zdemontowanej przy ul. Husarskiej. 11) W ramach eksploatacji zasuwy w przepompowni przy ul. Wał Okrężny WDK, Wykonawca zobowiązany jest do następujących czynności w zakresie konserwacji i obsługi (wszystkie, ww. czynności należy każdorazowo odnotować w książce eksploatacji): a) raz w miesiącu dokonać oględzin uszczelnienia podczas regularnych przerw konserwacyjnych, b) raz w roku należy sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć, c) konserwacja zasuwy polega na okresowym uzupełnianiu smaru, d) części ruchome zasuw należy systematycznie smarować smarem stałym, e) częstotliwość smarowania i rodzaj smaru powinny być dostosowane do warunków pracy zasuwy (temperatura, wilgotność, ph, itp.), ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest utrzymanie przepompowni wód opadowych wraz z agregatem prądotwórczym przy ul. Wał Okrężny w Gorzowie Wlkp. 2. Zamówienie obejmuje: I. Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1) Obsługa i bieżąca konserwacja przepompowni zgodnie z załączoną Instrukcją Eksploatacji w tym: a) oczyszczanie komory, w której zainstalowane są pompy, b) uruchamianie kontrolne agregatu prądotwórczego zamontowanego w przepompowni tj. raz w miesiącu, c) uruchamianie kontrolne zastawek zamontowanych na wylocie z przepompowni, d) przeprowadzenie okresowych oględzin i przeglądów zgodnie z DTR urządzeń 2) Prowadzenie książki obiektu ww. przepompowni. 3) Zgodnie z art. 62 Prawa budowlanego przeprowadzenie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego obiektu Ww. działanie należy odnotować w książce obiektu. 4) Wykonanie pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w terminie do 30.06.2015 r. i przekazanie wyników Zamawiającemu. 5) Przedłożenie raz na sześć miesięcy raportu stanu przepompowni. 6) Zapewnienie całodobowego dyżuru, również w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta. 7) Zapewnienie numeru alarmowego, który należy umieścić na obiekcie przepompowni w widocznym miejscu. Numer alarmowy musi być dostępny całą dobę. 8) W ramach eksploatacji zasuw (3 szt.) w przepompowni, Wykonawca zobowiązany jest do następujących czynności w zakresie konserwacji i obsługi (wszystkie, ww. czynności należy każdorazowo odnotować w książce eksploatacji): a) w ciągu 14 dni od podpisania umowy należy przeprowadzić konserwację zasuw oraz sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć , b) raz w miesiącu dokonać oględzin uszczelnienia podczas regularnych przerw konserwacyjnych, c) raz w roku należy sprawdzać momenty dokręcenia śrub mocujących wspornik z napędem i zasuwy na kołnierzu i w razie potrzeby dociągnąć, d) konserwacja zasuwy polega na okresowym uzupełnianiu smaru, e) części ruchome zasuw należy systematycznie smarować smarem stałym, f) częstotliwość smarowania i rodzaj smaru powinny być dostosowane do warunków pracy zasuwy (temperatura, wilgotność, ph, itp.),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904800005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1: 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2: 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc) ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 3: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach