Przetargi.pl
Utrzymanie i remonty nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola w latach 2016-2017.

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2015-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
    REGON: 53141266800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i remonty nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola w latach 2016-2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i remonty nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich na terenie miasta Opola w latach 2016-2017. 1. Zakres prac : a) frezowanie nawierzchni bitumicznych, rozbiórka nawierzchni, zabezpieczenie awaryjne nawierzchni, podwójne powierzchniowe utrwalenie, wykonanie cienkiego dywanika, wykonanie warstwy wyrównawczej, wiążącej i ścieralnej z asfaltobetony i SMA, wykonanie remontów cząstkowych asfaltobetonem, wykonanie remontów cząstkowych i nowych nawierzchni asfaltem twardo lanym, ułożenie geosiatki, b) wykonanie koryta, wykonanie podsypki piaskowej, podbudowy tłuczniowej, stabilizacji cementem , wykonanie remontów cząstkowych i nowej nawierzchni z kostki betonowej, trylinki, kostki kamiennej 10 i 18, rozbiórka, ustawienie i przełożenie krawężników betonowych, kamiennych, rozbiórka podbudowy betonowej, tłuczniowej i z kostki kamiennej, c) regulacja wysokościowa studni ściekowej, rewizyjnej i zasuw, wykonanie studni wraz z przykanalikiem, odwodnienia liniowego, czyszczenie i wzmocnienie rowów, przepustów i studni, konserwacja poboczy i skarp, d) wypełnienie spoin w nawierzchni z kostki kamiennej i brukowca. e) realizacja robót na polecenie Zamawiającego, przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót, terminy realizacji i ich przybliżoną wartość, f) likwidacja uszkodzeń w nawierzchni jezdni po okresie zimowym w terminie do 30 kwietnia danego roku. Zakres utrzymania i remontów nawierzchni jezdni dróg krajowych i wojewódzkich zgodnie z kosztorysem ofertowym. a. Realizacja robót na polecenie Zamawiającego, przy czym Zamawiający każdorazowo określa zakres robót, terminy realizacji i ich przybliżoną wartość. b. Likwidacja uszkodzeń w nawierzchni jezdni po okresie zimowym w terminie do 30 kwietnia danego roku (w zależności od warunków atmosferycznych). Zakres wykonywanych robót w okresie trwania umowy uzależniony będzie od występujących potrzeb oraz posiadanych środków finansowych na ich realizację. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.1 Prawa Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 100 000,00 zł. 2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 47 1160 2202 0000 0002 1515 3330, Bank Millennium SA. Kserokopię polecenia przelewu załącza się do oferty. 4) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miasta Opola, Rynek Ratusz, pokój nr 2, a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) należy załączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert. 5) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu, to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty. 6) Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie trzy warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa. Ma również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 7) Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 Prawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na przedmiot zamówienia w zakresie poz.: VII, VIII, IX, X, XI, XII, XIII, XIV, XV, XVIII, XIX kosztorysu ofertowego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um.opole.pl/?przetargi=1&rok=2015&mc=12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach