Przetargi.pl
Utrzymanie i pielęgnację zieleni miejskiej w Sanoku.

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.sanok.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i pielęgnację zieleni miejskiej w Sanoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej w Sanoku. w roku 2016, obejmująca następujące zadania: 1. Utrzymanie Parku miejskiego i Skarpy Staromiejskiej 2. Utrzymanie 25 zorganizowanych zieleńców 3. Utrzymanie zieleni przyulicznej przy ulicach miejskich 4. Utrzymanie niezagospodarowanych działek mienia komunalnego i pasów drogowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez wykonawcę wadium w wysokości: a) 1.400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100) na zadanie określone w pkt.3.1. SIWZ b) 2.890,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) na zadanie określone w pkt. 3.2. SIWZ c) 660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100) na zadanie określone w pkt. 3.3. SIWZ d) 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) na zadanie określone w pkt.3.4. SIWZ Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 listopada 2015 r. do godz. 10:00. Wadium może być wniesione jednej lub kilku następujących formach: a) pieniężnej - gotówka b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto zamawiającego nr 31 864200022001006047030003 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym z dopiskiem: - wadium - należy wpisać odpowiednio nazwę zadania- Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie uznana data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium powinien być dołączony do oferty i znajdować się w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zwiększenie częstotliwości koszenia powierzchni trawnikowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sanok.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach