Przetargi.pl
Utrzymanie i konserwacja terenu, urządzeń oraz wyposażenia boisk sportowo-rekreacyjnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5457100 , fax. 022 5457291
  • Data zamieszczenia: 2014-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5457100, fax. 022 5457291
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie i konserwacja terenu, urządzeń oraz wyposażenia boisk sportowo-rekreacyjnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zamówienie dotyczy następujących obiektów sportowo-rekreacyjnych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy 1. Kompleks boisk Orlik, ul. Przy Bażantarni 3 Kompleks jest ogrodzony i objęty 24 godzinnym dozorem świadczonym na miejscu przez wynajętą firmą ochroniarską. Teren posiada jedno główne wejście, wewnątrz jest oddzielnie wejście na boisko piłkarskie, obok budynku jest wyście ewakuacyjne. Przy wejściu zlokalizowana jest tablica z regulaminem obiektu, na zewnętrznej ścianie budynku sanitarno-szatniowego zamontowana jest zamykana gablota informacyjna. Obiekt wyposażony jest w pięć stojaków rowerowych, które zlokalizowane są na pasie ziemi obsianym trawą. Na terenie boiska zlokalizowane są 4 kosze na odpady. Na terenie kompleksu boisk znajduje się też 13 ławek. W skład kompleksu wchodzą dwa boiska: a) Boisko piłkarskie o wymiarach całkowitych (obejmujących płytę boiska i wybiegi) 60 x 30 metrów z nawierzchnią typu sztuczną trawa o wysokości ok. 50 mm, wyposażone w dwie bramki o wymiarach 5 x 2 metry. Boisko piłkarskie wyposażone jest w piłkochwyty stanowiące przedłużenia ogrodzenia za bramkami. b) Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19 x 32 metry i nawierzchni poliuretanowej. Boisko przeznaczone jest do gry w piłkę koszykową oraz siatkową. Wyposażone jest w dwa kosze do koszykówki oraz montowane i demontowane w podłożu słupki do siatkówki wraz z siatką i mechanizmem naciągającym. Kompleks boisk wyposażony jest też w budynek zaplecza socjalnego (sanitarno-szatniowy). Budynek sanitarno-szatniowy jest budynkiem niskim, nie podpiwniczonym, o powierzchni całkowitej 82,90 m?. i powierzchni wewnętrznej 58,20 m?. Posiada 2 okna. W pawilonie znajdują się: 2 łazienki, 2 szatnie z łazienką każda, magazyn, pokój trenera oraz dyżurka ochrony. Szatnie wyposażone są w ławki wraz z wieszakami. W sanitariatach znajdują się: 8 umywalek, 6 zbiorników klozetowych. Obok budynku sanitarno-szatniowego znajduje się kontener służący jako magazyn wyposażenia sportowego, wykonany z ocynkowanej blachy trapezowej o grubości 0,75 mm, profile nośne z ocynkowanej blachy o grubości 2 mm. Podłoga kontenera wykonana z desek o grubości 35 mm. Kontener wyposażony jest w drzwi z zamkiem, oraz zamontowane na bocznej ścianie półki z ogranicznikiem. Wymiary zewnętrzne kontenera: długość 3 m, szerokość 2,2 m, wysokość 2,2 m. Całkowita powierzchnia kompleksu wynosi 3034,5 m?, a powierzchnia z kostki brukowej 402,50m?. 2. Ogólnodostępny kompleks boisk przy ul. Puszczyka 8, Warszawa W skład kompleksu wchodzą trzy boiska: a) Boisko piłkarskie o wymiarach 60 x 30 metrów ze sztuczną trawą o wysokości ok. 50 mm, wyposażone w dwie bramki o wymiarach 5 x 2 metry b) Dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 17 x 30 metrów i nawierzchni poliuretanowej. Każde z boisk wyposażone jest w dwa kosze do koszykówki. Boiska są ogrodzone. Boisko piłkarskie wyposażone jest w piłkochwyty rozpięte na słupach za bramkami i przed ogrodzeniem. Dodatkowo boisko jest wyposażone w trybuny z miejscami dla 120 osób, 4 kosze na odpady, 1 tablicę informacyjną, 4 furtki. Na obrzeżach boiska jest nawierzchnia z kostki brukowej o pow. 527,5m?. Obiekt wyposażony jest w 4 kosze na odpady. Wał ziemny na którym umiejscowione są trybuny, obsiany jest trawą i krzewami. Pasy trawy zlokalizowane są także wszerz boiska - za piłkochwytami i bramkami. 3. Boisko wielofunkcyjne w Parku im. Jana Pawła II, przy ul. Romera, Warszawa Boisko wielofunkcyjne do piłki nożnej w poprzek którego wytyczone są dwa boiska do piłki koszykowej. Wymiary boiska 52 x 38 metrów. Boisko wykonane jest ze sztucznej trawy o wysokości ok. 25 mm z wypełnieniem piaskiem kwarcowym. Wyposażone jest w dwie bramki o wymiarach 3 x 2 metry oraz cztery kosze do piłki koszykowej. Boisko jest ogrodzone i wyposażone w piłkochwyty za bramkami do piłki nożnej. Obok boiska zlokalizowany jest budynek szatniowo-magazynowy w Parku im. Jana Pawla II Pawilon jest budynkiem parterowym, nie podpiwniczonym. Powierzchnia całkowita budynku to 64,74 m?., zaś użytkowa 32,10 m?. W budynku znajdują się: szatnie, sanitariaty, magazyn sprzętu ogrodowego, dyżurka do wykorzystania przez osoby dozorujące budynek czy park. W sanitariatach znajdują się: 4 umywalki, 2 zbiorniki klozetowe, 1 pisuar. Pawilon posiada 2 szt. szklonych drzwi oraz 11 okien, w tym: 5 szt. okien małych (kat. 02), 2 szt. okien o kat. 010, 4 szt. okien dużych o kat. 014. Pawilon jest dozorowany przez agencję ochrony w godzinach 8.00-22.00. Pomieszczenia szatniowe mogą być wykorzystywane przy organizacji zawodów lub zajęć sportowych. 4. Ogólnodostępne boiska do koszykówki przy ul. Dembowskiego (w pobliżu Szkoły Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 4). Plac do gier sportowych jest obiektem ogrodzonym o długości ogrodzenia 126,6 mb z dwiema furtkami. Powierzchnia boiska to 1088m?. Na terenie obiektu znajdują się boiska do koszykówki - jedno pełnowymiarowe oraz dwa pojedyncze kosze - znajdujące się na nawierzchni poliuretanowej. Obiekt wyposażony jest w 4 kosze na odpady. Obok ogrodzenia znajduje się trawnik. W sumie boisko wyposażone jest w cztery kosze do piłki koszykowej. Obiekt wyposażony jest też w trybunę z miejscami dla 90 osób. Przy wejściu zlokalizowana jest tablica z regulaminem obiektu. Wewnątrz znajduje się nawierzchnia utwardzona o powierzchni 71,99 m? z kostki betonowej. II. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt I - utrzymanie i sprzątanie nawierzchni boisk sportowych 1. Raz na dwa tygodnie - zamiatanie nawierzchni boisk poliuretanowych (boiska do koszykówki oraz boisko wielofunkcyjnego na terenie kompleksu boisk Orlik). 2. Raz na miesiąc - przegląd boisk pod kątem występowania chwastów i przerastającej trawy naturalnej na obrzeżach sztucznej nawierzchni i w przypadku ich stwierdzenia usuwanie. Chwasty należy usuwać ręcznie wraz z całym korzeniem , czynność tę należy wykonywać ostrożnie aby nie uszkodzić podłoża i sztucznej nawierzchni boisk. Przy sprzyjających warunkach pogodowych (słońce i brak opadów co najmniej przez trzy dni) chwasty można także usuwać z zastosowaniem herbicydu ulegającego biodegradacji. Do wykonania zabiegu bezwzględnie należy użyć preparatów o jak najmniejszym stopniu szkodliwości dla ludzi, zwierząt i środowiska - zaliczonych do IV klasy wg kryteriów toksyczności, które mogą być stosowane na terenach publicznych i posiadają na etykiecie odpowiedni zapis. III. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo rekreacyjnych wymienionych w pkt I - prace porządkowe 1. Zbieranie i wywóz odpadów z terenu obiektów sportowych. Prace polegają na zbieraniu odpadów z trawników, sztucznej nawierzchni boisk sportowych, powierzchni zakrzewionych oraz nawierzchni utwardzonych, z przekazaniem zebranych zanieczyszczeń do utylizacji. Zanieczyszczenia typu kamienie, papier, szkło, tworzywa sztuczne, gumy do żucia, przedmioty metalowe, odchody zwierzęce, niedopałki, kapsle, połamane gałęzie, liście, chwasty, luźne kawałki trawy syntetycznej itp. z terenu boisk sportowych należy zbierać 7 x w tygodniu i przekazywać do utylizacji w dniu prowadzenia prac. Dopuszcza się umieszczanie odpadów nadających się do odzysku (np. szkło opakowaniowe, plastik, metal i inne) w pojemnikach do zbierania surowców wtórnych. Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na odpady na terenie boisk sportowych powinny być zakończone do godziny 9:00. 2. Opróżnianie koszy na odpady. Opróżnianie koszy należy przeprowadzać 7 x w tygodniu. Po opróżnieniu kosza należy posprzątać pod koszem i w jego otoczeniu, a zebrane odpady przekazać do utylizacji, w dniu prowadzenia prac. Kosze należy opróżniać na następujących obiektach: kompleks boisk Orlik, ul. Przy Bażantarni, boiska przy ul. Puszczyka oraz boisko przy ul. Dembowskiego (wymienione w pkt. I ust. 1, 2 i 4), na każdym z nich znajdują się po 4 kosze na odpady. Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na odpady na terenie boisk sportowych powinny być zakończone do godziny 9:00. W przypadku boisk przy ul. Dembowskiego (wymienionego w pkt. I ust. 4), należy też wraz z koszami sprzątać schody w pobliżu ogrodzenia. 3. Zamiatanie nawierzchni utwardzonych /bez nawierzchni boisk/. Nawierzchnie utwardzone należy zamiatać 1 x w tygodniu. Zebrane zanieczyszczenia typu: piasek, błoto, liście i inne, należy przekazywać do utylizacji w dniu prowadzenia prac. Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie ww. prace porządkowe jw., załadunek i wywóz zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. Prace związane z utrzymaniem czystości i porządku oraz opróżnianiem koszy na odpady na terenie boisk sportowych powinny być zakończone do godziny 9:00. 4. Mycie elementów małej architektury (ławek, koszy, tablic informacyjnych, krzesełek na trybunach). Zamawiający wymaga utrzymania w czystości elementów małej architektury. Mycie elementów powinno odbywać się każdorazowo w przypadku ich zabrudzenia, stwierdzonego podczas sprzątania obiektów lub codziennego z nich korzystania. Prace obejmują także czyszczenie elementów małej architektury w przypadku zabrudzenia ich w wyniku aktów wandalizmu (np. pomazanie farbą w spreju czy flamastrem plastikowych krzesełek czy drewnianych ławek). Czyszczenie musi być dokonane tak, aby wszelkie ślady powstałe w wyniku aktów wandalizmu były usuwane. Prace należy wykonywać przy użyciu ogólnie dostępnych środków chemicznych przyjaznych dla środowiska. Usuwanie zanieczyszczeń nie może spowodować uszkodzenia jakichkolwiek elementów tych urządzeń. Cena ryczałtowa musi obejmować koszty zakupu środków chemicznych użytych do czyszczenia poszczególnych elementów małej architektury oraz wszystkie czynności związane z ich myciem czy usunięciem. IV. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt I - prace ogrodnicze 1. Koszenie trawników. Koszenie trawników należy wykonywać sprzętem mechanicznym typu kosiarka. Kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne można stosować do koszenia wokół elementów wzniesionych (latarnie, ogrodzenia, obrzeża, ławki). Koszenie powinno odbywać się 1 x na miesiąc. - Koszenie trawników nie może trwać dłużej niż 1 dzień roboczy. - Standardem utrzymania terenu zieleni jest wysokość trawy 7 cm. - Koszenie należy wykonywać, w miarę możliwości, przy bezdeszczowej pogodzie. - W trakcie realizacji oraz po zakończeniu robót na terenie boisk sportowych nie mogą zalegać resztki pokosu. - Zebranie resztek pokosu musi następować bezpośrednio po zakończeniu koszenia. Nie dopuszcza się pryzmowania dużych ilości pokosu i pozostawiania go na dzień następny na trawnikach. Prace związane z koszeniem trawników muszą zostać zakończone wraz z wywozem skoszonej trawy, przed dniem świątecznym (niedziele i święta ustawowo wolne od pracy). 2. Wygrabienie liści i innych odpadów. Wygrabienie liści oraz innych zanieczyszczeń organicznych (gałęzie, owoce, kamienie itp.) należy przeprowadzić w terminach uzgodnionych z przedstawicielem Zamawiającego. Każdorazowo zgrabione liście należy przekazać do utylizacji, bezpośrednio po wygrabieniu. W trakcie trwania umowy przewiduje się wygrabianie liści 10 razy. 3. Nawożenie trawników - jednokrotnie w sezonie (po pierwszym koszeniu), nawozem wieloskładnikowym o spowolnionym działaniu. 4. Podlewanie trawników z dowozem wody - polega na podlaniu trawników ilością wody niezbędną do ich nawodnienia. Cena musi obejmować m.in. dowóz wody. W przypadku kompleksu boisk Orlik można wykorzystać przyłącze wody w budynku sanitarno-szatniowym. Trawniki mają być podlewane 1 x na miesiąc. W przypadku obfitych opadów w danym miesiącu, podlewanie nie jest konieczne. 5. Czyszczenie chodników i krawężników z przerastającej darni, glonów, mchów, porostów, grzybów i innej roślinności należy wykonywać 1 x na miesiąc. Czynność polega na usunięciu wszystkich roślin przerastających przez łączenia i obrzeżą chodników, krawężników i kostki brukowej, uprzątnięciu i wywozie zebranych odpadów w dniu wykonywania prac. Usunięte odpady zielone wraz z ziemią powstałą przy wykonywaniu prac należy przekazać do utylizacji bezpośrednio po zakończeniu prac. 6. Cięcia pielęgnacyjne krzewów (dotyczy boisk przy ul. Puszczyka) Cięcia pielęgnacyjne (w tym: cięcia formujące, prześwietlające, sanitarne, korygujące) należy wykonać w taki sposób, aby pokrój charakterystyczny dla gatunku lub odmiany był zachowany. Prace powinny być wykonywane zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. Zebrane odpady należy przekazać do utylizacji, bezpośrednio po zakończeniu prac. Cięcia pielęgnacyjne mają odbyć się 1 x w trakcie trwania umowy. 7. Podlewanie krzewów (dotyczy boisk przy ul. Puszczyka) - polega na podlaniu roślin ilością wody niezbędną do ich nawodnienia. Cena musi obejmować także dowóz wody. W przypadku kompleksu boisk Orlik można wykorzystać przyłącze wody w budynku sanitarno-szatniowym. Krzewy podlewane mają być 5 x w trakcie trwania umowy. W przypadku obfitych opadów w danym miesiącu, podlewanie nie jest konieczne. 8. Odchwaszczanie - polega na usunięciu chwastów z korzeniami, z jednoczesnym wzruszeniem gleby wokół szaty roślinnej. Po pierwszym zabiegu odchwaszczania należy nasadzenia wyściółkować korą - warstwa min. 5 cm grubości. Odchwaszczania ma się odbyć 2 x w ciągu trwania umowy Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności związane z koszeniem trawników, wygrabianiem liści, renowacją i nawożeniem trawników, podlewaniem, odchwaszczaniem, czyszczeniem chodników i krawężników, a także załadunek i wywóz zebranych odpadów oraz opłaty za składowanie. V. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt 1. - odśnieżanie nawierzchni utwardzonych (bez nawierzchni syntetycznej i bez wywozu śniegu) Standard wykonania: Zimowe utrzymanie ciągów pieszych w stanie braku śliskości, należy przeprowadzać w oparciu o zgarnianie śniegu i posypywanie piaskiem. Nie dotyczy nawierzchni samych boisk. 1. Ręczne płużenie śniegu. Dopuszcza się zgarnianie śniegu ręcznie lub za pomocą lekkiego, samobieżnego sprzętu, prowadzonego przez człowieka. Wyklucza się użycie do zgarniania śniegu sprzętu ciężkiego. Zgarnięty śnieg należy gromadzić na terenie danego obiektu, wyłącznie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wyklucza się gromadzenie pryzm śniegu przy drzewach i krzewach. W trakcie realizacji umowę przewiduje się maksymalnie 8-krotne ręczne płużenie śniegu na wszystkich obiektach. Odśnieżanie należy podejmować w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu, bez wezwania ze strony Zamawiającego. 2. Uszorstnianie piaskiem. Do posypywania odśnieżonych nawierzchni utwardzonych dopuszcza się jedynie piasek. Wykluczone jest użycie mieszanki piasku z solą lub soli. W trakcie realizacji umowy przewiduje się maksymalnie 8-krotne uszorstnianie piaskiem. 3. Odśnieżanie nawierzchni ze sztucznej trawy - w przypadku wystąpienia obfitych opadów śniegu celem uniknięcia odkształceń włókien sztucznej murawy, kładzenia się włosia, należy odśnieżyć nawierzchnię za pomocą odśnieżarek zbierających i wyrzucających śnieg do góry. Nie należy stosować szczotek i pługów śnieżnych. Należy użyć sprzętu nie wywierającego nacisku na konstrukcję nawierzchni. Odśnieżanie nie może powodować uszkodzeń włókien ani szwów murawy. Nie należy pryzmować śniegu na terenie boiska. W trakcie trwania umowy przewiduje się maksymalnie 2-krotne odśnieżania nawierzchni ze sztucznej trawy. Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności związane z zimowym utrzymaniem nawierzchni utwardzonych, w tym boisk ze sztuczną murawą, w tym m.in. pracę sprzętu, zakup i dowóz piasku. VI. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt 1 - konserwacja i naprawa urządzeń wyposażenia boisk sportowych 1. Odbywającą się raz w tygodniu kontrola wizualna i funkcjonalna poszczególnych elementów wyposażenia boisk. 2. Bieżące usuwanie i naprawa usterek oraz uszkodzeń elementów wyposażenia. Obejmuje również wymianę uszkodzonych elementów, które nie mogą zostać poddane naprawie. Dotyczy to zarówno: wymiany uszkodzonych siatek w bramkach do piłki nożnej i siatek oraz łańcuchów zawieszonych na obręczach koszów do koszykówki, wymiany i naprawy innych elementów bramek do piłki nożnej oraz zestawów do koszykówki, zestawów do siatkówki (pasowanie elementów, dokręcanie śrub, uzupełnianie brakujących śrub i nakrętek, spawanie uszkodzonych elementów bramek, przytwierdzanie odczepionych elementów siatki do bramek do piłki nożnej, ponowne przytwierdzanie do podłoża w przypadku rozluźnienia się konstrukcji bramek do piłki nożnej, wymiana uszkodzonych obręczy do koszykówki), wymiany zużytych lub naprawa uszkodzonych elementów piłkochwytów na boiskach do piłki nożnej - łącznie z łataniem uszkodzonej siatki - oraz w przypadku poważnego zniszczenia siatki piłkochwytu jej wymiany. W przypadku wymiany siatkę do piłkochwytu zapewnia zamawiający. Usuwanie i montaż elementów odbywać się powinien narzędziami podręcznymi i elektronarzędziami zasilanymi akumulatorami. Siatki do koszy i do bramek przekazuje zamawiający (nie dotyczy łańcuchów do koszy zlokalizowanych na boisku wielofunkcyjnym w Parku im. Jana Pawła II.) Uszkodzone elementy wyposażenia sportowego które mogą stwarzać zagrożenie dla użytkowników należy niezwłocznie zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich, w tym przede wszystkim dzieci i młodzieży. Powinny one zostać zdemontowane lub tak zabezpieczone, aby nie stanowiły zagrożenia dla życia i zdrowia ludzi. Wynagrodzenie ryczałtowe musi obejmować koszty wykonanych kontroli, napraw i usuwania usterek wraz z kosztami użytych materiałów i sprzętu. VII. Zakres usług świadczonych na terenie obiektów sportowo-rekreacyjnych wymienionych w pkt I - utrzymanie i konserwacja elementów małej architektury wraz z ogrodzeniami. Zakres czynności obejmuje w szczególności: - przykręcenie obluzowanych desek, śrub, mocowań itp., - likwidację ostrych krawędzi i zakończeń, - zabezpieczenie pęknięć (w elementach drewnianych), - malowanie koszy, ławek, - zakup i montaż wkładów do koszy - naprawę uszkodzonych tablic i gablot informacyjnych - naprawa i wymiana uszkodzonych paneli ogrodzeniowych - wymianę uszkodzonych desek w ławkach, - zakup i montaż krzesełek, mających zastąpić uszkodzone krzesełka na trybunach - boiska koszykarskie przy ul. Dembowskiego oraz boisko piłkarskie przy ul. Puszczyka, - naprawę zniszczonych elementów ogrodzeń wraz z furtkami i bramami, - naprawę lub wymianę zamków i elementów w furtkach i bramach - naprawę lub uzupełnienie kratek odpływowych na obiektach - naprawa lub wymiana uszkodzonych czy zapadniętych kostek brukowych na obiektach Wszystkie wyżej wymienione prace należy wykonywać na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego lub po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Cena ryczałtowa obejmuje koszty zakupu i dowozu nowych części oraz wszystkie czynności związane z konserwacją, tj. demontaż i wywóz zniszczonych części, selekcję, montaż nowych elementów itp. Powyższy opis przedmiotu zamówienia wraz ze standardami technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia stanowić będzie załącznik nr 1 do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: wzór umowy, formularz cenowy, stanowiący o maksymalnej odpowiednio ilości (częstotliwości prac), krotności prac do wykonania stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do umowy. Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 85%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy). Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 21 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach