Przetargi.pl
Utrzymanie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia dróg i terenów w granicach administracyjnych miasta Oświęcim.

Miasto Oświęcim ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Zaborska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338429311 , fax. +48338429361
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oświęcim
    Zaborska 2
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. +48338429311, fax. +48338429361
    REGON: 072181787
  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwum.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utrzymanie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia dróg i terenów w granicach administracyjnych miasta Oświęcim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Utrzymanie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia dróg i terenów w granicach administracyjnych miasta Oświęcim, stanowiących własność Gminy Miasto Oświęcim w latach 2018 -2019. Usługa konserwacji i eksploatacji oświetlenia dróg i terenów obejmuje utrzymanie: a) oprawy ze źródłami światła typu wyładowczego: na dzień 1 stycznia 2018 r. ilość punktów (opraw) do utrzymania będzie wynosić 1485 szt. punktów (opraw) w tym 1060 szt. słupów oraz 54 873 mb sieci napowietrznej i podziemnej. Ilość punktów może ulec zmianie (punkty dobudowane i zlikwidowane). Przewidywana maksymalna ilość punktów świetlnych (opraw) do utrzymania na poszczególne lata wynosi: - 2018 rok - 1550 szt., - 2019 rok – 1565 szt. Ilość punktów może ulec zmianie np. punkty zlikwidowane lub dobudowane w okresie obowiązywania umowy. Podstawą do zmiany będzie protokół spisany w tej sprawie pomiędzy przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy. b) oprawy ze źródłami światła typu wyładowczego objęte gwarancją lub rękojmią i oprawy LED. Powyższe oprawy nie wymagają zabiegów konserwacyjnych, ale w pojedynczych przypadkach może zajść konieczność wymiany źródeł światła, przywrócenia zasilania po zadziałaniu bezpiecznika oraz zabezpieczenia instalacji i odbudowy elementów w przypadku jego uszkodzenia, dewastacji lub kradzieży. Na dzień 1 stycznia 2018 r. ilość punktów (opraw) objętych gwarancją lub rękojmią i opraw LED będzie wynosić 651 szt. Ilość punktów może ulec zmianie (punkty dobudowane i zlikwidowane). Za utrzymanie nowo wybudowanych punktów świetlnych (opraw) typu wyładowczego objętych gwarancją lub rękojmią i opraw typu LED Zamawiający przewiduje opłatę w wysokości 50% stawki wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. Przewidywana maksymalna ilość nowo wybudowanych punktów świetlnych (opraw) w tej grupie wynosi: w roku 2018 – 250 szt., w roku 2019 – 275 szt. Wykaz punktów oświetlenia, słupów i długości sieci stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie zasilania oświetlenia zabytkowych ruin znajdujących się pod płytą Rynku Głównego (podziemia) oraz fontann na Placu Pokoju i Rynku Głównym. Zabytkowe ruiny oświetlane są przez cały rok, natomiast fontanny funkcjonują sezonowo, od 1 maja do 31 października w każdym roku. Terminy rozpoczęcia i zakończenia sezonu mogą ulegać zmianom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdz. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie dotyczącym kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach